- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

سارق عابر بانک را شناسایی کنید

به گزارش مغانه از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت : در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع سرقت کارت عابر بانک ، کارشناسان این پلیس وارد عمل شده و برای بدست آوردن جزئیات بیشتر شاکی را احضار کردند.

سرهنگ “کمانکش” افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی و اظهارات شاکی مشخص شد ؛ مالباخته که فردی بی سواد می باشد جهت دریافت مبلغ دو میلیون ریال به دستگاه عابر بانک مرکز شهر ورامین مراجعه و از آنجایی که وی توانایی انجام عملیات بانکی را نداشته با در اختیار گذاشتن کارت و شماره رمز از پسر جوانی که در آن اطراف در حال پرسه زنی بود درخواست می کند مبلغ مورد نظر را برایش برداشت کند.

این مقام انتظامی با اشاره به سوء استفاده فرد غریبه از این فرصت تصریح کرد: پس از مدتی شاکی مجدد جهت دریافت وجه نقد به بانک مراجعه و متوجه می شود کارتی که در اختیار دارد مفقودی می باشد و از حساب وی نیز مبلغ هنگفتی برداشت شده است.

سرهنگ کمانکش با بیان اینکه دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم جهت شناسایی از سوی مقام قضائی صادر شده است، از شهروندان درخواست کرد، از ارائه اطلاعات مالی و بانکی خود از قبیل شماره حساب و شماره های کارت اعتباری و اعلام رمز آنها به افراد غریبه خودداری کنندزیرا اکثر برداشت های غیرمجاز بر اثر غفلت و اعتماد نا به جای مالباختگان صورت می گیرد .

براین اساس ، در صورت شناسایی متهم ، شهروندان می توانند به پلیس آگاهی شرق استان تهران واقع در ورامین – روبروی کارخانه قند مراجعه کنند.

۶۳۵۶۶۲۶۸۴۳۴۱۰۶۱۰۱۲