امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 13th, 2014 12:16 | کد خبر : 5789 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

سارقان طلا در گرمی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته 4 سارق حرفه‌ای طلا از طلافروشی‌ها در گرمی دستگیر شدند.

49

سرگرد حسن شریفی، فرمانده انتظامی شهرستان گرمی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته 4 سارق حرفه‌ای طلا با هوشیاری پلیس در کمتر از یک ساعت در گرمی دستگیر شدند.

وی با تشریح جزئیات سرقت این سارقان، افزود: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کش‌روزنی در یکی از مغازه‌های سطح شهر، ماموران کلانتری 11 گرمی جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: سارقان که سه خواهر عروس و یک پسر عمو بودند با حضور به عنوان خریدار در طلافروشی‌ها بعد از سرگرم کردن طلا فروش به طرز ماهرانه‌ای اقدام به سرقت می‌کردند.

شریفی بیان کرد: سارقان پس از ترک محل که قصد متواری شده و با هوشیاری پلیس و اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، پس از عملیات تعقیب و گریز در نزدیکی روستای انجیرلوی بیله‌سوار متوفق و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته سارقان به چندین مورد سرقت از طلافروشی‌ در شهرستان‌های کرج و گیلان، اعتراف کردند.

شریفی، ارزش ریالی سرقت از طلافروشی در شهر گرمی را 100 میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی اضافه کرد: این افراد به 11 فقره سرقت در شهرستان‌های مذکور اعتراف کرده‌اند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

گفتنی است پس از دستگیری سارقان جمعی از مالباختگان با حضور در دفتر نظارت همگانی 197، رضایت خود از عملکرد به موقع فرماندهی و کارکنان در خصوص شناسایی و انهدام سارقین طلافروشی ابراز داشته و از آنها تشکر کردند.

اخبار مرتبط

نظرات