امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 8th, 2015 10:16 | کد خبر : 12551 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی پارس آباد قلع و قمع شد+تصاویر

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد از قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

عزیز جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه گفت: برخی افراد فرصت طلب که اکثراً مقیم تهران هستند با فرصت شبانه و با بکارگیری کارگران افغانی مبادرت به احداث بنا و آلونک در اراضی مرتعی قشلاق “جللو” کرده بودند که با حکم دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد و هماهنگی فرماندهی انتظامی و با حضور ماموران منابع طبیعی و عوامل انتظامی پاسگاه شهرک آیت ا… طالقانی، اعیانی ایجاد شده در این اراضی به کلی تخریب و برچیده شد.
وی با بیان اینکه با اجرای پروژه پایاب سد خداآفرین، ارزش اراضی ملی و مرتعی محدوده این طرح ملی افزایش یافته است، ادامه داد: به همین علت بعضی افراد سودجو و فرصت طلب از راه های غیرقانونی به دنبال دست اندازی به بیت المال و تصرف اراضی دولتی در اراضی زیر شبکه پایاب خداآفرین هستند.
وی اضافه کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد در عمل به وظایف و ماموریت های خود، با سودجویان و متجاوزین به عرصه ها و اراضی ملی طبق قانون و با هماهنگی دستگاه قضایی و انتظامی براساس قانون به شدت برخورد می کند.

۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۷۰۶۲۴ ۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۷۰۷۰۲ ۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۷۰۷۲۵ ۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۷۰۷۴۳ ۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۷۰۷۵۷ ۲۰۱۵۰۶۲۴_۰۷۱۲۲۷

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

لطفا دادستانی محترم درخصوص تصرفات غیرقانونی در حریم کانالهای آب واقع در سه راهی ایران آباد توسط افراد خاص پیگیری نمایند.

بهرش

این که ملت خود را قلع و قم کنی افتخار ندارد. هنر اشتغالزایی و قلع و قم اختلاسگران است والا بری خانه یک مظلوم را سر ش خراب کنی افتخار ندارد.

بهرش

ناشناسی که عرضه نوشتن اسم خود را ندارد چر نظر او را منعکس می کنید واقعا اقای فولادی شما هم اتش بیار معرکه شده ای تورا خدا از این کارهای خود دست بردار.

ناشناس

حریم کانال اب واقع در سه راهی ایران آباد بطول چندین کیلومتر باهمکاری سازمان آب منطقه پارس آباد توسط برخی افراد که نیاز به پیگری جدی دارد مورد تصرف وبهره برداری قرار گرفته است لذا مسئولین سازمان آب می توانند در این خصوص توضیح دهند وصحت وسقم موضوع رد یا تایید نمایند .لذا دراین راستا انتظار دارد دادستانی محترم باجدیت موضوع را پیگیری نمایند.

این جمالی تازه سرپرست شده برای اینکه خودی نشون بده وبتونه جاش تثبیت کنه خودش را به آب و آتیش زده خودش که در زمان رییس قبلی هم مسئول حفاظت بودند وهم نماینده حقوقی چرا از اینکارا خبری نبود جمالی جان با خراب کردن خونه دیگران نمی تونی خونه خودت آباد کنی

علی

واقعا خجالت داره ! با خراب کردن یه خونه چی دسستون میاد؟!اقای جمالی ه محترم قبل اینکه خونه ی یه نفر رو سرش خراب کنید و کلی خسارت بهشون بزنید لطفا قبلش تحقیق کنید که این خونه چرا اونجا ساخته شده؟! کی داره میسازه بعد بزنید خونه زندگی یه نفرو بریزید پایین! این زمینا زمین ابا و اجدادی ماست! خودمون حق نداریم توش خونه بسازیم ! امیدوارم شبا سرتونو راحت روی بالش بذارید!

ناشناس

آگر شما تخریب نمی کردید ما از تهران دستور تخریب می گرفتیم حالا می تونید بسازید ببینید با چه حکمی تخریب می شه