- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

ساختمان جدید دفتر امام جمعه پارس آبادمغان افتتاح شد+تصاویر

به گزارش مغانه آنلاین، این ساختمان با زیربنای ۳۶۵ متر مربع در دو طبقه و با  صرف سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان و سایر منابع احداث شده است.

آیت اله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آیین افتتاح این طرح، گفت: به لحاظ مراجعه اقشار مختلف مردم و برگزاری نشست ها و جلسات مختلف در دفتر امام جمعه ، احداث این ساختمان گامی مهم در راستای خدمات رسانی به شهروندان مردم  محسوب می شود.

وی مردمی و معتمد بودن، حق گویی و عدالت محوری را از مشخصه های بارز امام جمعه پارس آباد برشمرد و ادامه داد: این نشان از اهمیت بالا و جایگاه مهم ائمه جمعه در بین مردم دارد.

وی، با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم پارس آباد مغان در نمازهای جمعه و جماعات اظهار کرد: نماز جمعه نقش به سزایی در ایجاد محبت و مودت بین نمازگزاران، اتحاد مردم،  بصیرت و معرفت افزایی جامعه و خنثی سازی ترفندها و دسیسه های دشمنان دارد.

وی با اعلام اینکه امروز متأسفانه،خرافات با نام دین به جامعه نفوذ کرده ، گفت: بزرگترین وظیفه علمای دینی، مقابله با خرافات و دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.