- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

زنگ مهر در مدارس پارس آبادمغان نواخته شد

IMG_8113

در مراسمی همزمان با نخستین روز از ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید، امروز دوشنبه زنگ مهر در مدارس پارس آباد نواخته شد.

به گزارش مغانه، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد در این آیین که به صورت نمادین در مدرسه شهید برومند برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین و تاثیرگذارترین دستگاه، سهم ویژه ای در تربیت نیروی انسانی صالح، صادق و متعهد و همچنین پیشرفت و آبادانی کشور دارد.

علی حبیب پور، با اشاره به مسوولیت و وظایف خطیر و سنگین معلمان و فرهنگیان، افزود: فرهنگیان این شهرستان برای تحقق اهداف و برنامه ها و سیاست های نظام تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی، اضافه کرد:در تمامی مدارس این شهرستان برنامه ریزی سالانه براساس تحقق شعار سال تحصیلی ( ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه ) تهیه ، تنظیم و اجرا می شود.

حبیب پور، تقارن هفته دفاع مقدس با روزهای آغازین سال تحصیلی جدید را یک فرصت مناسب در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین فرهنگیان و دانش آموزان دانست و اظهار کرد: دانش آموزان ما باید با عمل به وصایای شهداء و الگوپذیری از شهداء، رزمندگان و جانبازان و ایثارگران، به وظایف خود در سنگر علم و دانش به درستی عمل کنند.

قرائت پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اجرای حرکات رزمی توسط فرهنگیان رزمی کار، تجلیل از تعدادی از جانبازان، فرهنگیان و فعالان پروژه مهر و اجرای سرود توسط دانش آموزان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.