امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 29th, 2016 11:19 | کد خبر : 17129 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

زندگی نامه و سوابق کاری ایرج بیگدلو و شکور پورحسین

با بررسی و نگاهی گذرا به نتایج انتخابات و بیوگرافی راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی در دوره های گذشته، می توان به این واقعیت دست یافت که در ادوار گذشته طایفه گرایی نتیجه نهایی رقابت های انتخاباتی را در این حوزه رقم زده است.

به گزارش روز دوشنبه مغانه، با بررسی و نگاهی گذرا به نتایج انتخابات و بیوگرافی راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی در دوره های گذشته، می توان به این واقعیت دست یافت که در ادوار گذشته طایفه گرایی نتیجه نهایی رقابت های انتخاباتی را در این حوزه رقم زده است.

نتیجه انتخابات هفتم اسفند ماه جاری و آرای ریخته شده به صندوق های اخذ رای بیانگر این است که مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مغان از قوم گرایی به ستوه آمده اند و به صورت جدی درصدد ریشه کنی پدیده طایفه گرایی در این منطقه هستند چرا که قوم گرایی و طایفه بازی خسارات جبران ناپذیری به شهرستان های یاد شده وارد کرده و یکی از عوامل اصلی عقب ماندگی این مناطق محسوب می شود.

در این گزارش به بیوگرافی ، سوابق اجرایی و کاری «ایرج بیگدلو» و «شکور پورحسین» دو نامزد نمایندگی مجلس از این حوزه انتخابیه که از میان ۲۰ کاندیدای مجلس توانستند با کسب بیشترین آرا راهی دور دوم انتخابات مجلس دهم شوند اشاره شده است.

در انتخابات هفتم اسفند، بیگدلو با کسب ۲۰۴۹۹ رای به عنوان نفر اول و پورحسین با ۱۷۴۷۵ رای به عنوان نفر دوم به مرحله دوم راه یافتند.

در زیر با استناد به سایت شخصی ایرج بیگدلو و وبلاگ شخصی شکور پورحسین زندگی نامه و سوابق کاری و اجرایی این دو داوطلب را مرور می کنیم.

۷۰۰

نگاهی گذرا به زندگینامه و سوابق کاری ایرج بیگدلو

ایرج بیگدلو در سال ۱۳۷۰ بندرعباس ساختمانهای آتش نشانی شهرستانهای رودان و میناب و گلشهر بندر عباس را احداث نمود، در سال ۱۳۷۶ به استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای در آمد و تا سال ۱۳۸۱ در مرکز شماره ۱۵ فنی حرفه ای تهران به آموزش کارآموزان رشته نقشه کشی ساختمان، نقشه کشی صنعتی و نقشه کشی به کمک رایانه AutoCAD پرداخت که نتیجه این پنج سال آموزش تربیت بیش از ۶۰۰ کارآموز بود که دو سال متوالی حائز این رتبه اول المپیاد فنی در رشته نقشه کشی از میان کارآموزان وی بودند.

وی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ بزرگترین کارخانه تولید کانکس و کانتینر را بنام شرکت اتاق سازی کاروان را در گلستان احداث نمود و در سال ۸۵ پس از کسب دومین رأی بالای مردم ملارد وارد شورای اسلامی شهر ملارد گردید و از همان ابتدا توسط فرمانداران مختلف بدلیل اشرافیت کامل وی به قوانین شهرداری و شهرسازی به عضویت کمیته انطباق مصوبات شوراها مستقر در فرمانداری ها در آمد.

با توجه به اینکه مهندس بیگدلو دارای دو دانشنامه در مقطع کارشناسی ارشد بوده که یکی از آنها در رشته مدیریت اجرایی و دیگری در رشته مدیریت شهری و هر دو از دانشگاه تهران می باشد، لذا تحصیلات وی در دو دوره کارشناسی ارشد، آنهم در دانشگاه مادر کشور، از او فردی مطلع و مسلط در مدیریت و اداره شهر ساخته و آوازه وی را در استان تهران طنین انداز نموده بود و همین موضوع سبب شد که به عنوان مشاور عالی مترو کرج منصوب و در سال ۸۸ پس از چهار سال همکاری با فرمانداری شهرستان شهریار به سمت معاونت سیاسی و انتظامی آن فرمانداری منصوب و در واپسین روزهای سال ۸۹ یعنی ۲۵ اسفند ۸۹ به سمت معاونت عمرانی استانداری اردبیل منصوب گردید.

وی در آذر ماه سال ۹۲ به استان تهران بازگشته و به عنوان اولین فرماندار شهرستان پردیس در شرق تهران به ادامه خدمت پرداخت و در اردیبهشت ماه سال ۹۳ به درخواست مسئولین وقت به استان اردبیل بازگشته و به سمت فرماندار شهرستان مرزی پارس آبادمغان منصوب شد. بیگدلو که به پشتوانه بیش از ۵/۲ سال حضور در معاونت عمرانی استانداری اردبیل شناخت جامعی از این شهرستان داشت در مدت زمان کوتاهی مشکلات و معضلات این شهرستان را دسته بندی و برای حل هرکدام از آنها اقدام به طراحی نقشه راه نمود.

بیگدلو که در روز معارفه سوگند یاد کرده بود برای احقاق حقوق حقه مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود الحق و الانصاف چنین نمود و وقتی که دید اختلاف نظر شدید وی با برخی مسئولان استانی و شهرستانی مانع خدمت رسانی وی بوده به نحوی که یا باید تسلیم شده و تابع محض آنان باشد تا بتواند میز فرمانداری را حفظ کند یا اینکه از مسئولیت خود کناره گیری نماید راه دوم را برگزید و رفتن با عزت را به ماندن با ذلت ترجیح داد.

وی فردی عملگرا بوده و معتقد است که تنها راه علاج بخشی مغان تنها و تنها، کار است و کار است و بازهم کار، او در مدت زمان کوتاهی تمامی کارهای بر زمین مانده را به جریان انداخت منطقه آزاد تجاری را نه اینکه او تصویب نمود چرا که هیچ فرمانداری اصلاً چنین توانایی را ندارد اما همه پارس آبادی ها متوجه شدند که او موتور محرک این کار بود، به شهادت همکاران او در فرمانداری پارس آبادمغان، بیگدلو آنچنان با علاقه و روحیه ای خستگی ناپذیر پیگیر رفع مشکلات شهرستان بود که انگار کار شخصی و خانوادگی خود را تعقیب می نماید.

پیگیری جدی اتمام پروژه های بیمارستان، فرودگاه و تصفیه خانه پارس آبادمغان از دیگر اقدامات وی بود، در راه بازگشایی گمرک اصلاندوز آنچنان پیگیر بود که فقط به مکاتبات وی با سه تن از وزیران و تماسهای مکرر با سفیر ایران در آذربایجان و تشکیل جلسه با مدیر کل گمرک کل کشور و… می توان اشاره نمود.

مردم پارس آبادمغان تلاش و جانفشانی او برای تأمین امنیت خانواده ها و سلامت جوانان در جمع آوری قلیان سراها را می ستایند و سخنرانی و دفاع تمام قد، مقتدرانه و با شجاعت بسیار زیاد او را در حمایت از مردم مغان در زمان سفر معاون رئیس جمهور در مصلی را هرگز از یاد نخواهند برد.

بیگدلو در روز خدا حافظی، از استاندار به خاطر بی مهری اردبیل نسبت به مغان بی محابا و جانانه و به دور از مصلحت اندیشی گلایه نمود و مقتدرانه از او خواست که نگاه خود را به پارس آبادمغان اصلاح کرده و برای خواسته های مردم مغان ارزش قائل شود، مهندس بیگدلو هم اکنون در معاونت عمرانی استانداری تهران مشغول به کار بوده و نیز در تهران در مقطع دکتری رشته برنامه ریزی شهری مشغول به تحصیل است.

******

untitled

نگاهی گذرا به زندگینامه و سوابق کاری شکور پورحسین

شکور پورحسین شقلان، فرزند ملا اسماعیل، متولد زیر نهرتراب پارس آباد و از خانواده ای مذهبی و متدین و برادر شهید رحیم پورحسین است. وی دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران – قاضی ویژه ی مبارزه با زمین خواری کل کشور – ۱۵ سال سابقه ی قضاوت در سطح عالی کشور – ۳ دوره قاضی نمونه ی کشوری – ۱ سال مدیرکل امور حقوقی وزارت مسکن و شهرسازی.

آنانکه پاک و صادق اند، دل در گرو محبت خدا دارند.

سلام بر مغان، سلام بر وطن.

دکتر شکور پورحسین رتبه ی ۱ آزمون وکالت استان آذربایجان شرقی و رتبه ی ممتاز آزمون قضاوت کشوری بوده اند و بنا به علاقه ای که به شغل قضاوت داشته اند این شغل شریف را انتخاب نموده و در این عرصه مشغول خدمت گشته اند.

با توجه به رتبه ی ممتاز و تک رقمی ایشان در آزمون قضاوت و نظر به اینکه جناب پورحسین از دانشجویان نخبه ی حقوقی دانشگاه شهید بهشتی تهران به حساب می آمدند، از ابتدا ، ابلاغ شروع به کار ایشان از جانب رئیس قوه قضائیه در تهران به ایشان داده شد.

پس از اینکه دکتر پورحسین لیاقت، پاکی و کارایی خود را با ۳ دوره قاضی نمونه ی کشوری انتخاب شدن به اثبات رساند و با توجه به نیاز قوه ی قضائیه به تخصص ایشان، در پایتخت پست های مهم و امنیتی به ایشان سپرده شد و اخیراً آقای دکتر پورحسین در سمت قاضی ویژه ی مبارزه با زمین خواری کل کشور، زیر نظر مستقیم رئیس قوه ی قضائیه و شخص مقام معظم رهبری، مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

عده ای سؤال میکنند که چرا ایشان دور از وطن بوده اند و در وطن خود دادستان یا رئیس دادگستری نبوده اند؟

کسانی که از روال سیستم اداری بی خبرند بدانند که ابلاغ کاری هر فرد در هر سیستم و اداره ای، نه بر اساس میل فرد شاغل بلکه با توجه به نیاز آن اداره یا سیستم به آن فرد داده میشود و دکتر پورحسین حق انتخابی برای پست دادستانی یا ریاست دادگستری وطن خود نداشته اند.

باید بگویم که وی در طول این ۱۵ سال خدمت خود هر هفته یا در صورت مشغله ی زیاد کاری هر ماه یادی از وطن خود کرده، و برای دست بوس والدین و خاک پاک مغان شتابان عزم وطن کرده اند.

کسانى که می خواهند در این صحنه مطرح شوند یا کسانى را مطرح کنند مواظب موازین شرعى باشند. اگر شما خواستید کسى را معرفى کنید او را معرفى کنید ولى دیگرى را نفى نکنید.

هیچ‏کس، هیچ دسته و هیچ جمعى نباید به خودشان اجازه دهند که به کسانى که قبولشان ندارند اهانت کنند. شما یک دسته را قبول دارید و آنها را معرفى می‏کنید، دیگرى هم دسته‏ اى دیگر را قبول دارد و آنها را معرفى می ‏کند. اثبات کنید، ولى نفى نکنید.

ما به یک سازمان و تشکیلات از دو منظر نگاه می کنیم، یا از منظر فرد یا از منظر سیستم.

کشور عزیزمان ایران در برخی چیزهای بد در دنیا رتبه اول را دارد. اولین مورد فرار مغزهاست که به آن brain drain می گویند.

سالانه تعداد کثیری نخبه از ایران خارج می شود.

روزنامه همشهری چند سال پیش در مقاله ای عنوان کرده بود دولت آمریکا برای هر فردی که با Ph.D از دانشگاه آمریکا فارغ التحصیل می شود قیمت اعتباری یک میلیون دلار در نظر گرفته بود. طبق برآورد روزنامه همشهری قیمت نخبگانی که از ایران خارج شده اند برابر با سی سال نفتی بود که فروخته بودیم.

در مصرف و شیوع مواد مخدر در دنیا اولیم. در پذیرش پناهندگان افغانی و عراقی اولیم. در شاخص فلاکت در دنیا رتبه دوم هستیم. شاخص فلاکت یک شاخص اقتصادی است تحت عنوان misery index معنایش این است سفره ما پر است اما نمی توانیم استفاده کنیم. در چیزهای خوب هم در دنیا رتبه خوبی داریم. در نرخ رشد فناوری در دنیا اولیم. در زعفران، سنگ فیروزه، پسته، فرش دست باف، در دنیا اولیم. در ذخایر گاز در دنیا دومیم. در نفت چهارم هستیم. مقایسه ی دیگری بین سه کشور ایران، ترکیه و عربستان شده است، عربستان دارای منابع ولی فاقد نیروی انسانی است. ترکیه فاقد منابع و دارای نیروی انسانی است. ایران هم دارای منابع و هم دارای نیروی انسانی است. در مقایسه بین شهرهای ایران مغان یکی از قطب های کشاورزی خاورمیانه است هم از جهت نیروی انسانی و هم منابع، مغان سر آمد است.

چرا مغان با داشتن چنین ظرفیتی نتوانسته به توسعه ای که لایقش است دست یابد؟

برمی گردم به عرایض قبلی ام.

مشکل مغان مشکل فرد است یا مشکل سیستم؟ حقیر بارها عرض کرده ام که سیستم برای همه شهرها و مناطق یکسان است. به زعم ما مشکل بنیادین مغان فرد است، در این حوزه نیز مدیریت مطرح است.

به قول استادم the management is the foundation of affairs مدیریت اساس امور است and regulate them و آن را سامان می بخشد if not to be اگر نباشد the affairs will shatterd با تاکید می گفت: امور آشفته خواهد شد.

در هم اندیشی نخبگان مغان در تهران یک فصل مشترک و یک درد مشترک وجود داشت، آنهم آشفتگی در مدیریت مغان، یا به زبان خودمان «مغانین ییسی یوخدو».

برای خروج مغان از این بی مدیریتی بنده اتاق فکر را پیشنهاد کردم.

در مورد اتاق فکر قبلا مطالعاتی داشتم و خوشبختانه اخیراً مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به کلیه ی استانها اتاق فکر را مصوب نموده است.

اتاق فکر دو رکن اساسی دارد:

١- شناسایی نخبگان و متخصصین مغان در تمام رشته ها و تشکیل بانک اطلاعاتی آنان.

٢- شناسایی معضلات و مشکلات منطقه و اولویت بندی این مشکلات در اتاق فکر.

در واقع اتاق فکر واسط بین نخبگان که مشکلات منطقه را منعکس می کنند و دولت است. متأسفانه استان اردبیل آخرین استانی بود که اتاق فکر در آن تشکیل شد.

در صورت توفیق، بنده اتاق فکر را در مغان تشکیل خواهم داد و مشکلات مغان بر اساس خرد جمعی شناسایی و اولویت بندی شده و به مرکز منعکس خواهد شد و نماینده ی منتخب با ظرفیت هایی که در مرکز دارد برای حل و رفع این مشکلات خواهد کوشید.

مردم شریف مغان که سال هاست در این خصوص در رنجند طعم شیرین توسعه و آبادانی را خواهند چشید.

اخبار مرتبط

نظرات

باسلام

همه مردم میدانندکاندیده اصلح این دوره مهندس بیگدلوهست وباحمایت همه مردم وتمام طوایف مغان پیروزانتخابات خواهندبود

http://irajbigdelloo.blogfa.com

شهروند پارسابادی

مردم باید خودشون قضاوت کنن کدومشون اصلح تر هستش کدومش سوابق اجرایی بیشر داره از دیدگاه من آقای بیگدیلو اصلح تر هستش سیاوش دکترای کلیه وریدی از تبریز

جلال

به نظر من هر دو کاندید, افرادی متدین و اصلح هستند و ما حق تخریب هیچ کدوم رو نداریم, ولی باید کسی رو انتخاب کنیم که علاوه بر کار اجرایی, قدرت بیان مشکلات منطقه رو در مجلس داشته باشه و فردی باشه که برای حفظ منافع خود زیر بار هر حرفی و هر کسی نرود. اقای بیگدلو با سابقه ای که در زمان کوتاه در منطقه ما داشت, به خوبی نشان داد فردی است که دارای تمام ویژگی های یک نماینده اصلح رو برای حفظ منافع منطقه دارد, به امید انکه مردم به دور از هرگونه تعصب و تخریب یه عده, فرد اصلح رو انتخاب کنند تا شاهد پیشرفت روز افزون منطقه باشیم.

فرهودی...

در ابتدای عرایض خودم ضمن سلام وعرض ادب و خسته نباشید به عوامل اجرایی و برگزار کنندگان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در حوزه پارس آباد وبیله سوار ومناطق تابعه و تبریک به دو کاندید محترم راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ،امید دارم همانند دور اول در مرحله دوم هم مردم با چشمان باز به کاندیدای موردنظری که منطقه مغان دنبالش بودند و هستند انتخاب نمایند تا انشالله بدین صورت سهمی در آبادانی و پیشرفت مغانی باشیم که همگان منتظرش هستند.در منطقه مغان مشکلات زیادی وجود دارد که اگر با برنامه ریزی و مطالعات دقیق و همکاری مسئولین دلسوز نظام صورت گیرد قطعنا شاهد آبادانی منطقه و کاهش مهاجرت جوانانی خواهیم بود که برای کار به اقصی نقاط کشور مجبورند مهاجرت کنند ..اگر نماینده منتخب با درایت شخصی خودشان و به دور از جلب توجه عده ای باشد مطمئن باشید خیلی چیزهای ساده به راحتی حل و انتظارات عمومی جامعه که همگان انتظارش را داشتند جایگزین انتظارات فردی شده و در سطح کلان انشالله شاهد توسعه منطقه مغان باشم..خوشبختانه مردم مغان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با چشمان باز برای اولین بار در طول تاریخ انتخاباتی مغان تعصبات طایفه ای و احساسات فامیلی کنار گذاشته کاندیدهای اصلح تر را انتخاب نموده اند تا قدم بزرگی در پلکان ترقی مغان ق بگذارند این حرکت بزرگ را به فال نیک بگیریم تا انشالله نماینده منتخب با تصمیات صحیح و در شان نظام و در چهارچو ب قانون اساسی کشور دنبال جایگاه واقعی مغان بزرگی باشد خیلی وقتهاست به کوچکی شمرده شده است….در پایان آرزوی سلامتی مقام عظمی رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و مسئولان دلسوز نظام را از خداوند مان خواستارم و با نثارصلوات بر شهدا منطقه و کشور به سخنان خود پایان میدم

رفتاری

همشهریان عزیز طایفه گرایی را بگذاریم کنار

شهروند بیله سواری

با سلام مغان می تواند با مدیریت کار ساز وبا بالفعل کردن استعدا د های نهفته آن ؛نگینی گران بها در راس نقشه ایران باشه -چهار عنصر آب وخاک-خورشید-نیروی انسانی همه نعمت های عظیم خدادادی هستند که به سرزمین زرخیز مغان از جانب خداوند متعال اهدا گردیده اهالی شریف دشت مغان اگه بخواهند در مدیریت استراتژیک استانی وملی وتولید ورونق اقتصادی موثر باشند باید طایفه گرایی را کنار کذاشته وبا جذب نماینده اصلح وکار بلد وتوانمند وآشنا به مشکلات ودلسوز به منطقه گام مفیدی در سرنوشت خودشان بردارند که البته این نیازمند زمان و بلوغ سیاسی منطقه است که با نگاهی به نتایج انتخابات امسال می توان اظهار کرد بلوغ سیاسی منطقه شکوفا شده وانشا اله برای مغان می توان چشم اندازی زیبا را ترسیم کرد

شهروند

با عرض سلام و عرض ادب محضر دوستان عزیز ای مغان زیبا و پر شکوه میدانیم که تو مردی برای ابادانی خودت میخوای که تو را بسازد
مردم مغان باید اگاه باشد وباید طایفه گرایی را کنار بگذارد ما تا کی باید کتک طایفه گرایی را باید بخوریم ما باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند مشکلات ما جوانان را به دست مسولان برسوند اقای بیگدلو ما از شما ممنونیم که به داد مغان میرسین لطفا مارو از این بدبختی نجات بدین. انشالله ممنون از شما

شهروند پارس آبادی

بنام خالق یکتا ،
دوستان عزیز، برادران و خواهران محترم ضمن سلام و خسته نباشید به کلیه قشرهای منطقه از تمامیه شما دوستان تقاضا دارم جهت رفاه و ابادانی بیشتر منطقه بیایید دست در دست هم بدهیم تا شخص اصلح را انتخاب کنیم بنده با نظر یکی از دوستان کاملا موافقم که باید شخصی را انتخاب کنیم که بیان قوی داشته باشد بدون شک هر دو کاندید عزیز محترم و‌قابل ستایشند ولی کسی ک قدرت بیان بیشتری داشته باشد مطمئنن میتواند به خوبی از حق و حقوق منطقه دفاع کند دوستان گرامی بیایید طایفه گرایی را کنار بگذاریم و شخصی که واقعا اصلح و قدرت تکلم بیشتری را دارد انتخاب کنیم ، با آرزوی سلامتی و‌موفقیت به شخص پیروز

با سلام عرض خسته نباشید به اقای ایرج بیگدلو
امیدواردم در همه عرصه های زندگیتون موفق باشین

علیزاده

با سلام و عرض ادب به تمامی شهروندان وتمامی اهالی حوزه پارس آباد و بیله سوار
حال که از میان بیست کاندیدا ، دو کاندیدا به دوره دوم راه یافته انتخاب برای مردم از دوره اول بسیار آسانتر گردیده و با رعایت معیار انتخاب فرد اصلح میتوانیم نماینده ای لایق راهی مجلس شورای اسلامی نمایم.
۱-هرگونه تعصبات قومی و قبلیه ای را کنار بگذاریم و نسبت خویشاوندی و طایفه ای را ابزار انتخاب قرار ندهیم.
۲-یکی از خصوصیات نماینده اصلح توامند بودن در سخنوری و قدرت و صراحت بیان است.
۳-به سوابق هر دو کانیدا نگاه کنیم و کسی سوابق اجرای و مدیریتی در پستهای اجرای و عرصه سیاسی دارد در اولویت انتخاب قرار دهیم.
۴-نماینده منتخب ما نباید وابسته به طایفه و قومی خاص باشد تا بتواند دید یکسان و دریک سطح به تمام طوایف داشته باشد.
۵-با توجه به سوابق هر دو کاندیدا ،باید بدانیم کدام کاندیدا اشرافیت به نقاط ضعف و قوت منطقه دارد و این تنها با خویشاوندی موثمر ثمر نیست بلکه کاندیدا در سالهای گذشته مسولیتهای در منطقه داشته باشد و آشنا به مشکلات منطقه باشد.
۶-کاندیدای که در چندین حوزه و مسولیت بوده و فقط در یک مسولیت خاص فعالیت نداشته باشد.
۷-با توجه به نیاز مبرم منطقه به عمران و آبادانی و رفع بیکاری و ارتقا توان اقتصادی باید کاندیدا در رشته مربوطه ومورد نیاز منطقه تخصص داشته باشد.
بی شک با رعایت موارد فوق الذکر انتخابی شایسته برای نمایندگی مردم شایسته پارس آباد و بیله سوار خواهیم داشت .(شایسته سالاری)

رامین

با سلام عرض ادب امیدوارم اهالی منطقه از طایفه گرایی بیرون بیایند و کتک احساسات را نخورند

سجاد

از ما و محله جانبازان آقای مهندس ایرج بیگدلو اصلح ترین نماینده این دوره می دانیم خدمت به خلق همان حج خداست

شهروند پارس آبادي

با سلام
تا جایی که من از آقای بیگدلو شناخت دارم ایشان یکی از بارز ترین خصوصیاتشون که باعث شده دشمنان زیادی در اطرافشون باشه دلسوزی بیش از حد این آقا و تاکیدشون بر انسانیت هست نمیدونم بقیه همشهری های من تصمیمشون چی هست اما طایفه ما همگی به ایشون رأی میدیم و هیچ گونه تعصبی هم نداریم که هرچه با من کرد آشنا کرد ?

پريسا

متاسفانه تازیانه قبیله گرایی زخم های عمیقی بر تن مردمان پارس آباد إیجاد کرده ,به این امید که همشهری هایشان برایشان دلسوزترند افراد اصلح و شایسته را رد میکنند و همان همشهری بعد از رفتن به مجلس از همه بیشتر اصرار میکند که برای منافع خودش تازیانه را محکم تَر بر تن مردمانش بزنند.
من منظورم بد بودن یا صلاحیت نداشتن آقای پور حسین نیست اما صلاحیت آقای بیگدلو برای همه احراز شده و نباید به خاطر تعصبات و خیالات واهی ایشان را از دست بدهیم

ارمین عارفی بارس اباد مغان

من به هردو نماینده احترام می گذارم ولی ایرج بیگدلی خیلی کاندید خوب بود افسوسسسسسسس که رفت

که اقای بیگدلی نمایندگی را داشت ولی هر چیزی که شد به خواست االهی بود ولی امیدوارم نمالینده جدید ما به مشکلات مردم رسیدگی بکنه