امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 20th, 2013 6:00 | کد خبر : 221 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رزمی کار پارس آبادی نائب قهرمان کشور شد

بهروز نوری/مغانه- یک رزمی کار پارس آبادی در سومین دوره رقابت های کاراته پیشکسوتان کشور توانست به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند. به گزارش مغانه، این کاراته کا، “صمد نوری” نام دارد که در وزن به اضافه 80کیلوگرم رده سنی 40تا45 به عنوان نماینده استان اردبیل، تنها با دو امتیاز اختلاف به مدال نقره […]

IMG_6746

بهروز نوری/مغانه- یک رزمی کار پارس آبادی در سومین دوره رقابت های کاراته پیشکسوتان کشور توانست به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند.
به گزارش مغانه، این کاراته کا، “صمد نوری” نام دارد که در وزن به اضافه 80کیلوگرم رده سنی 40تا45 به عنوان نماینده استان اردبیل، تنها با دو امتیاز اختلاف به مدال نقره این مسابقات رسید.
در این وزن “سیدمحمد علی گویا” از مازندران قهرمان شد و “بابک ابوالحسنی” و “برزو قنبری” مشترکاً صاحب نشان برنز شدند.
سومین دوره مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور در دو بخش کاتا و کومیته و با حضور 80کاراته کا (35 کاتارو و45 کومیته کا) از استان های مختلف کشور به میزبانی تهران در سالن شهید کبکانیان برگزارشد.
در پایان این رقابت ها در نتیجه تیمی، تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم های البرز مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.
صمد نوری، رزمی کار و مربی برجسته کاراته استان و کشور، تاکنون با شرکت در دهها مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی، چندین مدال طلا، نقره و برنز در سطح ملی، آسیایی و بین المللی به دست آورده است.
در آیینی با حضور مسوولان محلی با اهدای هدایا و لوح سپاس از این رزمی کار شایسته و عضو منتخب شورای چهارم شهر پارس آباد تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظرات

با سلام خسته نباشید

ممنون که خبر رسانی می کنید .

انشاءالله همیشه از این خبرا باشه