امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 9th, 2013 11:20 | کد خبر : 550 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رزمایش مشترک یگانی دانشجویان دانشکده علوم و فنون مرز و هواناجا در اصلاندوز برگزار شد

 با حضور سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی کشور، رزمایش و تمرین مشترک یگانی دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده علوم و فنون مرز و هواناجا امروز /دوشنبه/ در اصلاندوز از توابع پارس آبادمغان برگزار شد. به گزارش مغانه، در این رزمایش که در اردوگاه آموزشی رزمی پادگان شهید مدنی اصلاندوز و در راستای تکمیل دوره تئوری […]

IMG_4574

 با حضور سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی کشور، رزمایش و تمرین مشترک یگانی دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده علوم و فنون مرز و هواناجا امروز /دوشنبه/ در اصلاندوز از توابع پارس آبادمغان برگزار شد.

به گزارش مغانه، در این رزمایش که در اردوگاه آموزشی رزمی پادگان شهید مدنی اصلاندوز و در راستای تکمیل دوره تئوری دانش آموختگان دانشکده مذکور و افزایش توان و مهارت آنان برگزار شد، شرکت کنندگان از زمین و هوا به نبرد با دشمن و قاچاقچیان فرضی پرداختند.

در این مانور آموزشی نیروهای شرکت کننده با انجام به موقع عملیات راپل و هلی برد یک دسته هوابرد در پشت دشمن فرضی به مواضع آنان یورش برده و به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

در این تمرین از چندین فروند جایروکوپتر، هلی کوپتر، تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و تله های انفجاری استفاده شد.

بر اساس این گزارش، در این رزمایش علاوه بر فرمانده مرزبانی ناجا، رئیس دانشگاه علوم انتظامی، رئیس دانشکده علوم و فنون مرز، فرمانده هان مرزبانی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی تعدادی از معاونان مرزبانی ناجا نیز حضور داشتند.

اصلاندوز مغان به عنوان یکی از بخش های پارس آباد در شمال استان اردبیل و در نقطه ی صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان واقع است.

 

اخبار مرتبط

نظرات