امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 6th, 2016 6:04 | کد خبر : 16527 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رد صلاحیت دو چهره مشهور در آخرین اظهار نظر شورای نگهبان

دو چهره مطرح دیگر در حوزه های انتخابیه اردبیل، نیر ، نمین وسرعین و حوزه انتخابیه مشگین شهر به رغم تایید اولیه از سوی هیات نظارت بر انتخابات رد شده اند.

به گزارش مغانه به نقل از تابناک،بر اساس آخرین اعلام منابع موثق ، در آخرین اظهار نظر شورای نگهبان ، تعداد کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه های انتخابیه پنج گانه استان اردبیل افزایش یافته است.

در روند رسیدگی به اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده ، تمامی رد صلاحیت های قبلی به قوت خود باقی است و علاوه بر آنها در آخرین استعلامات ، دو چهره مطرح دیگر در حوزه های انتخابیه اردبیل، نیر ، نمین و سرعین و حوزه انتخابیه مشگین شهر رد شده اند.

بر این اساس ، گفته می شود برغم تایید اولیه از سوی هیات نظارت بر انتخابات ، در دقایق پایانی دیشب اعلام شده است که احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و همچنین ولی ملکی از حوزه انتخابیه مشگین شهر نیز رد صلاحیت شده اند.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

سلام تابناک از تایید صلاحیت آذروش و پیرموذن خبر داده

عسگری

با انتخاب دکترایرج بیگدلو،بی شک شهرمان رابسوی آبادانی ،هدایت میکنیم…ازمخالفان محترم استدعا دارم سوابق ایشان رامطالعه فرموده وانصافا،نظردهند…بیایید این بار دست ازطایفه گری برداریم و با انتخاب فردی نخبه وکاردان پیشرفت این منطقه را تضمین کنیم…زنده باد دکترایرج بیگدلو…

ناشناس

با انتخاب دکتر درویشی منطقه از زیر سلطه اردبیل نجات خواهد یافت