امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 21st, 2013 9:05 | کد خبر : 1831 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

رئیس هیات مدیره: کشت و صنعت و دامپروری مغان در شرایط مطلوبی قرار دارد

پارس آبادمغان، اردبیل- رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عملکرد کشت و صنعت مغان، خوب و مناسب است و این شرکت هم اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارد. غلامرضا رازقی، شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: هرچه شرکت و ظرفیت های آن مورد توجه، حمایت و همراهی مسوولان منطقه قرارگیرد […]

IMAGE634760445802962958

پارس آبادمغان، اردبیل- رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عملکرد کشت و صنعت مغان، خوب و مناسب است و این شرکت هم اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارد.

غلامرضا رازقی، شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: هرچه شرکت و ظرفیت های آن مورد توجه، حمایت و همراهی مسوولان منطقه قرارگیرد بدون شک در توسعه همه جانبه و رفع مشکلات منطقه تاثیر گذارتر خواهد بود.

وی، به دیدار امروز خود و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با استاندار جدید اردبیل اشاره و بیان کرد: در این نشست، در زمینه موقعیت، شرایط و قابلیت ها و عملکرد این شرکت که از بزرگترین و مهم ترین کشت و صنعت های کشور در بحث تولید است بحث و تبادل نظر شد.

وی، اظهار داشت: مقرر شد به زودی با حضور استاندار در منطقه، از ظرفیت ها و قابلیت های بسیار مناسب کشت و صنعت مغان در زمینه های مختلف تولیدی، کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته در راستای ارتقاء و بهبود و نیز بالابردن راندمان تولید شرکت بهره گیری شود که تحقق این مهم بدون شک می تواند در سهم تولید در کشور موثر باشد.

وی، به آمادگی استاندار برای حضور در این بنگاه عظیم اقتصادی اشاره و بیان کرد: انشاا… افق روشنی پیش روی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان است.

وی، از آمادگی وزارت جهادکشاورزی و مسوولان ذی ربط برای کمک به این شرکت خبر داد و گفت: امیدواریم همه اینها در فرآیند و چرخه تولید شرکت در آینده بتواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

رازقی، تلاش و همت مضاعف مجموعه کارکنان و کارگران کشت و صنعت را در موفقیت و توسعه و پیشرفت این شرکت بسیار حایز اهمیت دانست و از فعالیت های شبانه روزی آنان و همچنین مساعدت و همکاری خوب مسوولان منطقه ای قدردانی کرد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و 600 هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.

اخبار مرتبط

نظرات

سیدصالح شریفی

اینجانب بیکار وفارغ التحصیل دامپزشکی میباشم از مسوولان ذی ربط می خواهم در اشتغال و بکارگیری بنده اقدامات لازم را مبذول فرمایند.