امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 22nd, 2015 2:39 | کد خبر : 11632 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دیدار امام جمعه و استاندار اردبیل با حجت الاسلام علوی امام جمعه پارس آباد

در حاشیه یادواره ۱۹شهید دهستان صلوات مشگین شهر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به همراه مسوولان محلی شهرستان مشگین شهر در منزل حجت الاسلام ولی علوی امام جمعه شهر پارس آباد حضور یافته و با وی دیدار کردند.

به گزارش مغانه به نقل از ایرنا، در این دیدار آیت الله عاملی با تقدیر از خدمات بسیار ارزشمند حجت الاسلام علوی در سنگر نماز جمعه پارس آباد از خداوند منان برای وی آرزوی سلامتی کرد.

حجت الاسلام ولی علوی به مدت ۱۲ سال امام جمعه شهر مرزی پارس آباد مغان بود و هم اکنون به علت بیماری در زادگاه خود مشگین شهر به سر می برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در یادواره ۱۹شهید دهستان صلوات از توابع بخش مرادلوی مشگین شهر، با بیان این که بیش از هر زمان دیگری نیازمند انتقال روح حماسی جبهه ها به نسل حاضر هستیم برگزاری یادواره های شهدا را در تحقق این اصل مهم بسیار ارزشمند دانست.

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: تقدیم ۲۲۰ هزار شهید والامقام و هزاران جانباز از کشور ایران سندی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

وی عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی ، حفظ حاکمیت ملی ، نهادینه شدن حکومت اسلامی ، مقابله با فرهنگ غربی و مقابله با فزون خواهی استکبار جهانی را از برکات خون شهدا دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در مقابل تمام توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی مرهون خون شهدا است.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد دولتمردان گفت: در شرایط کنونی مدیریت کشور کاری سخت و دشوار است که به حول و قوه الهی دولتمردان کشور به درستی از عهده آن برآمده اند.

همچنین در این مراسم از کتاب راه بهشت رونمایی شد.

این کتاب که حاوی زندگی نامه ، خاطرات و وصیت نامه طلبه شهید هاشم بدیری است توسط سلیم شیخ صلوات گردآوری و تدوین شده است.

در ادامه این مراسم آیت الله عاملی با حضور در گلزار شهدای روستای صلوات نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اخبار مرتبط

نظرات