- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

دیدار اعضای ستاد دکتر روحانی با فرماندار پارس آباد+عکس

به گزارش مغانه به نقل از شهریمیز، فرماندار پارس آباد در این جلسه در سخنانی تجربیات هشت سال گذشته مردم را عاملی برای موفقیت دولت یازدهم دانست و گفت: آرامش درونی و بین المللی یکی از نیازهای امروز کشور می باشد که همه باید در تحقق و تقویت آن تلاش کنیم.

مهدی احمدی، نبود برنامه مدون در شهرستان را عامل توسعه نیافتگی منطقه ذکر کرد و ازمردم و مسولان خواست در جهت کمک به دولت قدمهای موثری بردارند.

وی ضمن اظهار خوشحالی از حضور اعضا ، سو تفاهم بوجود آمده درخصوص دیدار هفته گذشته را ناشی از ناهماهنگی هایی عنوان نمود که بعد از این نباید تکرارگردد.

در این جلسه تعدادی از اعضا دیدگاههای خود در مورد مسایل و مشکلات شهرستان را مطرح کردند.

IMG-1432072662687-V1

IMG-1432072460005-V IMG-1432072580465-V

11 Comments (Open | Close)

11 Comments To "دیدار اعضای ستاد دکتر روحانی با فرماندار پارس آباد+عکس"

#1 Comment By فرزانه On 2015/05/22 @ 1:28 ب.ظ

سلام
آقای فرماندار خیال شما را راحت کنم اغلب این عزیزان ازتون پست و مقام میخواهند. اگر باهاشون صحبت کنید می فهمید.

#2 Comment By دلسوز مغان On 2015/05/22 @ 5:56 ب.ظ

امیدواریم این نشست ها فقط وفقط به نفع شهرمان باشد وبس…………

#3 Comment By فردین On 2015/05/22 @ 8:14 ب.ظ

مرحبا به مردان روزهای سخت
در زمانی که کمتر کسی از ترس پیروزی جلیلی ،جرات نزدیک شدن به ستاد دکتر روحانی را داشتند اینها خطر را به جان خریدند ونگذاشتند ستاد خالی شود.درست است که ملت رشید ایران نه به خاطر حضور اینها و بلکه به برنامه ها ی دکتر روحانی رای دادند اما حضور این ثابت قدمان در صف اول ستودنی است .

#4 Comment By رامین On 2015/05/23 @ 11:20 ق.ظ

همه این عزیزان،
انسان های با سواد ، صادق ، توانمند و ثابت قدمانی هستند که همیشه در انتخابات بخصوص انتخابات ریاست جمهوری بدون ترس و بدون چشمداشت وارد میدان شده و در راه مرام و مسلکشان تلاش می کنند. دورود بیکران بر این فعالان سیاسی مغان .

#5 Comment By استاد دانشگاه On 2015/05/23 @ 2:06 ب.ظ

این اقایان در زمان انتخابات ۸۸ با تمام قدرت فعالیت کردند و شکست خوردند و در سال ۹۲ که انتخابات حساسیت ویژه ای داشت وافرادی که توی این جلسه هستند واقعا قدرت به خرج دادند سکاندار ستاد را بر عهده گرفتند و موفق شدندو فرض کنیم روحانی در انتخابات شکست خورده بود برسر این اقایان چه اتفاقی می افتد به نظر من وضیعت شان از۸۸ بدتر می شد که وارد جزئیات اش نمی شوم چون بنا به دلایلی قابل ذکر نیست و جای تقدیر و تشکر دارد از اعضای ستاد روحانی که واقعا ثابت کردندکه اصلاح طلبی در خون اشان جاری است به امید پیروزی در انتخابات مجلس

#6 Comment By محسن زاده از اصلندوز On 2015/05/23 @ 6:48 ب.ظ

آقای استاد دانشگاه مگر انتخابات قبلی چه بر سر اعضای ستاد اومده برادر عزیز که میدونم استاد دانشگاه نیستی اما ای سخن شما درست نیست.هرکسی هم برای کسی فعالیت میکند برای پست و مقام هست نه چه دیگر.

#7 Comment By داود مغانلی On 2015/05/24 @ 3:59 ق.ظ

باسلام..
آقایانی که در جلسه حاضرند تعدادی از اینها عضو ستاد آقای رو حانی هستند .قبول ..ولی اگر این آقایان نبودند مردم به روحانی رای نمی دادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعدادی از این آقایان که در اول صف نشستند پست و مقامهای قابل توجهی صاحب شدند پس مزد خودشان را که خیلی خیلی هم زیادبود برایشان را گرفته اند .اکثریت رای را مردم عزیزمان دادند ولی کسانی صاحب پست و مقام شدند که در اندازه این پست نبودند ………

#8 Comment By علی On 2015/05/24 @ 5:38 ق.ظ

کسی نیست بپرسد که این آقایون برای منطقه چی کار کرده اند که حالا سکان هدایت شهر را به خودی خود به عهده گرفته اند .مردم به خاطر برنامه های روحانی بهش رای داده اند نه به خاطر ای آقایون . ای کاش یکی از این افراد در انتخابات محلی شرکت کنند تا معلوم شود که چقدر در منطقه تاثیر گذار هستند . البته یکی از اینها تجربه کرده اند.

#9 Comment By رضا On 2015/05/24 @ 2:29 ب.ظ

دوست گرامی اقای علی جناب عالی لطفابفرمایید این اقایان کجا ی متنی که در بالا درج شده گفته اند که مردم مغان به خاطر ما به روحانی رای دادند لطفا به خاطر منافع شخصی نظر نفرمایید این اقایان در زمان فرمانداری بیگدلو اصول گرا و نصیری اصلاح طب به دیداراشان رفت اند و احمدی هم یکی دیگر ازان ان هاست افرادی که توی این جلسه هست اند اکثریت اشان بازنشسته هست اند و و مابقی قبل از امدان اقای احمد بخشدار شداند وافراد باقی مانده در اینده نزدیک از مسولا ن ارشد شهرستانی خواهند شد واین مسائل ربطی به فرماندار ندارد دستو از بالا می اید چون زمان انتخابات ۸۸و۹۲ فشار های سیاسی را تحمل کرداندکه جناب عالی در مقابل یک مورد اش دوام نمی اوردید که این جوری قضاوت می کنیی

#10 Comment By علی On 2015/05/24 @ 8:39 ب.ظ

دوست عزیز ، آقا رضا پس دستور از بالا می آید ، بنابر این لزومی به نشست های این چنینی ندارد . در ضمن مسئول ارشد سیاسی شهرستان فرماندار می باشد ، در نتیجه بنا فرموده جناب عالی مابقی فرمانادر میشوند.

#11 Comment By رضا On 2015/05/25 @ 12:31 ب.ظ

دوست گرامی اقا علی اقا اولا من نه گفتم که هم اشان ان فرماندار می شوند در ضمن اقای ا حمدی به عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب شده من به شما اصمینان می دهم در اخر خرداد ماه حکم نهایی فرمانداری پارس اباد به نام یکی از اعضای که توی این جلسه است زده خواهد شد