امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 8th, 2014 3:22 | کد خبر : 2817 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دو نفر از فرهنگیان پارس آباد، معلم نمونه استانی شناخته شدند

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از انتخاب دو نفر از فرهنگیان این منطقه به عنوان معلم نمونه استانی خبر داد. علی حبیب پور در گفت و گو با خبرنگار مغانه با بیان اینکه اسامی معلمان نمونه استانی اخیرآ نهایی شده است، گفت: بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت مقام معلم استان اردبیل، “نادر محمدی” از […]

4587

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از انتخاب دو نفر از فرهنگیان این منطقه به عنوان معلم نمونه استانی خبر داد.

علی حبیب پور در گفت و گو با خبرنگار مغانه با بیان اینکه اسامی معلمان نمونه استانی اخیرآ نهایی شده است، گفت: بر اساس اعلام ستاد بزرگداشت مقام معلم استان اردبیل، “نادر محمدی” از مقطع ابتدایی و  “شاپور هاشمی” از متوسطه دوره اول به لحاظ کسب شرایط و امتیاز لازم، در سال تحصیلی 93-92به عنوان معلم نمونه استانی از منطقه آموزش و پرورش پارس آباد مغان برگزیده شدند.

وی، همچنین با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری طبق ارزیابی ها و بررسی های هیات داوران، تنها یک نفر در بین مناطق و نواحی مختلف استان اردبیل عنوان ارزشمند معلم نمونه را کسب کرده است، ادامه داد: این افتخار بزرگ بر اساس امتیاز، نصیب “امید علی نایب پور، یکی از فرهنیگان فعال و باسابقه آموزش و پرورش پارس آباد شده است.

به گفته وی، معلمان نمونه منطقه ای، استانی و کشوری در اردیبهشت ماه سال 93 همزمان با هفته معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات

با سلام نادر محمدی از دوستان نزدیک و زحمت کش بنده است خوشحالم که به این رتبه رسیده است.
از معلمان زحمت کش و فعاله استانه خدا را شکر در مناطق چنین معلمانی هستن که هوس اومدن به مرکز استان را مثل خیلی از برادرای پارسابادی ندارن