- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

دو اثر نمایشی در اردبیل و پارس آباد اجرا می شود

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل، غریب منوچهری افزود: این نمایش ها با همکاری ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارشهای دفاع مقدس و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مدت سه روز در شهرهای اردبیل و پارس آباد اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه آثار هنری فاخری توسط نویسندگان، شعرا و هنرمندان نمایش و سینما در استان تولید شده است گفت : این دو نمایش  با مضامین ارزش های دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا  بوده که برگزیده هنرواره استانی “حبیب” بودند که این هنرواره با نام و یاد  سردار شهید یسری در پاییز امسال در اردبیل برگزار گردید.

وی اضافه کرد: به منظور گرامیداشت روز شهدا برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی برای این مناسبت در نظر گرفته شده که اجرای نمایش، رونمایی از کتاب، پخش فیلم ، تکریم یاد و خاطره شهدای هنرمند و برگزاری جلسات شعر خوانی و داستان نویسی از آن جمله است.

به گفته وی این برنامه ها با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

او همچنین به اجرای هفته هنر در روزهای پایانی سال اشاره و بیان کرد: هفته هنر اردبیل با اجرای بیش از ده برنامه هنری با محوریت گفتمان و مروری بر یکسال فعالیت هنری در محل مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.