- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

دلیل اتفاقات عجیب در تبریز چه بود؟

به گزارش مغانه به نقل از ایسنا پس از اتمام بازی تراکتورسازی و نفت تهران اتفاق عجیبی در تبریز رخ داد و بازیکنان و هواداران تراکتورسازی به نشانه قهرمانی در لیگ برتر به شادی پرداختند.

منصور قنبرزاده درباره علت این اتفاق گفت: اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه ۸۷ شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در ۶-۵ دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه ۸۷ قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه از وضعیت مبهم بازیکنان و کادر فنی تیمش در ورزشگاه یادگار امام سخن گفت: ما اکنون در رختکن هستیم و به ما گفته‌اند که تا شرایط امنی برقرار نشود، نمی‌توانیم خارج شویم. در رختکن هم قفل است و از بیرون خبری نداریم.

قنبرزاده در ادامه درباره بازی تیمش با تراکتورسازی و از دست رفتن قهرمانی گفت: قهرمانی لیگ در دستان نفت و تراکتورسازی بود اما آنها جام را یک لحظه زمین گذاشتند و در همان لحظه سپاهان آن را برداشت. به این تیم تبریک می‌گویم. حتما خواست خدا بوده است که این اتفاق بیفتد.

وی همچنین از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنانش خبر داد و گفت: بازی کردن برابر حدود ۱۰۰ هزار هوادار پرشور و آن شرایط ویژه‌ای که ورزشگاه یادگار امام داشت،‌ سخت بود. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و همین جا اعلام می‌کنم که از نظر ما آنها قهرمان هستند و به همین دلیل پاداشی را که قول داده بودیم در صورت قهرمانی پرداخت می‌کنیم به آنها می‌دهیم.

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "دلیل اتفاقات عجیب در تبریز چه بود؟"

#1 Comment By هموطن On 2015/05/17 @ 12:48 ق.ظ

دکتر رضاصولت مقاله بسیار زیبایی در خصوص بازی تراکتور سازی نوشته اند که چالش های اساسی را مطرح نموده اند.من بارها از اقای فولادی تقاضا کردم گفتگویی با دکترصولت که الحق جوانی با سواد و شناخته شده در عرصه سیاست بین الملل هستند ترتیب بدهند.اما …

#2 Comment By مهرداد On 2015/05/17 @ 1:51 ب.ظ

یادداشت دکتر رضا صولت در صفحه شخصی خود:من به عنوان یک نطریه پرداز به دوستان و هم زبانان تبریزی توصیه می کنم با پرچم تراختور به استقبال اقای روحانی در در روز چهارشنبه در طی سفر ایشان به اذربایجان شرقی بروند.کار زشت و غیر اخلاقی که در استادیوم تبریز در دقیقه هشتاد و پنج اتفاق افتاد ضربه مهلکی به قلب های ترک زبانان زد.دولت بخاطر دفاع از ابتدای ترین حقوق شهروندی یک ملت در پی توهین به شعور انها موظف به رسیدگی و در کوچکترین حالت عذرخواهی است.بدیهی ترین موضوع در بازی جمعه تراختور دخالت عوامل دولتی در رقم زدن شرایط بازی است(قطع اینترنت،تلفن و رسانه ها)که منافات اساسی با اساسنامه های NGOS(فدراسیون فوتبال)دارد.اگر اقای روحانی و دولت ایشان در سیاست اعلانی خود مبحث وحدت و انسجام را مطرح می نمایند.به این سوال با سیاست اعمالی پاسخ بدهند که اینگونه مشی ها کمکی به انسجام ملی می کند؟اقای روحانی تبعات امنیت فکری و ترور هویتی این موضوعات را می پذیرید؟اگر پذیرفته اید چه راهکاری تا حالا داشته اید؟روز جمعه بقدری سیاه و غیر اخلاقی بود که احساسات میلیون ها طرفدار تراختور را مکدرنمود.که به وضوح شاهد هستم که این تیم به بخشی از زندگی ملت اذربایجان تبدیل شده است.ایا میدانید چقدر باید هزینه شود تا امنیت روحی این ملت دوباره همان تراختوری شود؟مشکل اینجاست برخی مدیرانی در راس کار هستند که دنیایشان انقدر کوچک هست که نه تنها وجدانی ندارند بلکه بر روح و جسم و جیب این ملت بدبخت نیز چشم طمع دارند.اقای روحانی سالها در کنار شما کار کرده ام و شک ندارم چگونه علاقه ویژه ای به تحقیق و پژوهش دارید کما اینکه یکبار در جلسه با دکتر ظریف و دکترعلیخانی عرض کردم که تراختور مانند کاتالیزوری، نشاط اجتماعی را به همراه داشته است و هویت معنا بخشی ملت اذربایجان است .ملت ازربایجان با پرچم تراختور به استقبال شما خواهند امد.اما انتظار داریم شما هم برخورد اساسی و جدی با خاطیان و دشمنان اذربایجان انجام دهید و حق را به حق دار بدهید.اقای روحانی قرار دادن تبریز در مقابل اصفهان و اصفهان در مقابل تبریز ثمره کار مدیران بی کفایت و نا لایقی است که سالهاست داریم ناکارامدی و خیانت انها را می بینیم.انها بار دیگر گستاخی خود را با بداخلاقی نشان داده اند.اقای روحانی تا کی باید این بداخلاقی ها را ببینیم؟باور کنید اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک بزرگی را این مدیران بی لیاقت و دشمن مردم انجام داده اند، چرا که انصاف در بازی تراختور موجبات استحکام بیشتری بین اذربایجان و دولت شما بود.هیچ شکی نیست بخاطر قوانین فیفا نتیجه این بازی به راحتی قابل بازگشت هست اما احساس و غرور میلیون ها انسان چگونه ترمیم خواهد شد؟پرسش اساسی دیگر از شما اقای روحانی،نقش جناح رقیب شما در این جریانات در استانه اتنخابات نمی تواند بی اثر باشد.

#3 Comment By کارمند On 2015/05/17 @ 3:52 ب.ظ

برادر من کجای کاری؟مگر تو این شهر کسی به امثال دکتررضاصولت و دکترحمید پاداش ارزش میدهد.چون حضور این تحصیلکرده های واقعی عرصه را بر اقایان بیسواد تنگ میکند واعیار مدیران منطقه ای بیشتر مشخص می شود.توقع داری اقای فولادی با اینها مصاحبه کند؟پس امثال تابش و کاندیداهایی را که می جیند را کجای دلش قرار دهد؟

#4 Comment By کارمند On 2015/05/17 @ 4:04 ب.ظ

یکبار یادم هست اقای بیگدلو در فرمانداری گفتند ترتیبی بدهید تا به ملاقات دکتررضاصولت برویم و باایشان اشنا شویم تا از تجارب ایشان از نحوه توسعه در کشورهای اروپایی استفاده کنیم.من در انجا حضور داشتم و شکی نداشتم هیچکس بخاطرمنافع خودش ملاقات اقای بیگدلو ودکترصولت را نخواهد داد.تا اینکه عید دکترصولت را دیدم و ازش سوال کردم.ایشان گقتند به من کسی چیزی نگفته اند و من اصلا اقای بیگدلو را ندیدم.اقای هموطن تو این شهر انقدر هرج و مرج هست که امثال دکترصولت را حتی به داخل شهر راه ندهند.باهاشون مصاحبه شود؟وضعیت دانشگاه را ببینید اینها اگر مدیر بودند از امثال دکترصولت،دکترپاداش و دکترقهرمانی دعوت می کردند در دانشگاه تدریس کنند تا اینقدر بیسواد پرتوقع خروجی دانشگاه پارس اباد نباشد