امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 8th, 2016 10:47 | کد خبر : 18894 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دستگیری چهار سارق و کشف یک کیلو تریاک در پارس آبادمغان+تصاویر

فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری چهار نفر سارق سابقه دار و کشف و ضبط یک کیلوگرم تریاک در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسین بهمنی روز پنجشنبه به خبرنگار مغانه گفت: با هدف پاکسازی نقاط آلوده و تقویت امنیت اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی  شهروندان به مدت ۴۸ساعت از سوی ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح دستاوردها و نتایج خوبی داشته است، افزود: کشف یک کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری شش نفر سارق و مالخر از جمله دستاوردهای مهم این طرح محسوب می شود.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی کسب اخبار واصله ازمنابع مردمی مبنی  براینکه شخصی به هویت معلوم ساکن کوچه۳ خیابان جهادپارس آباد در ساختمان نیمه کاره خود اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر می کند، عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر  منطقه موضوع را در دستور کاراطلاعاتی قرارداده و پس از محرز شدن صحت موضوع، پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر  اعزام شدند.

او اضافه کرد: در بازرسی از ساختمان نیمه کاره مقدار یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف وضبط گردید.

تریاک

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر، ماموران  کلانتری ۱۱توانستند با استفاده از منابع مردمی و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی تعداد چهار نفر سارق سابقه دار به هویت های معلوم را در محله ایثار گران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

بهمنی بیان کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده این سارقان به سرقت ۶۰ عدد قالب فلزی به ارزش ریالی ۶۲ میلیون ریال از محله ایثارگران اعتراف کردند که در این ارتباط دو نفر مالخر نیز شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و اموال مکشوفه به مالباختگان بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد به مالکان ساختمان‌های نیمه‎کاره و در دست احداث توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی و توصیه های پلیسی و استفاده از نگهبان در اینگونه ساختمان ها، مانع بروز این گونه سرقت‎ها شوند.

IMG_1215

وی با اشاره به برنامه ها و طرح های نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با مخلان آسایش مردم و  کسانی که به هر نحوی نظم و امنیت عمومی را نشانه رفته اند، اظهار داشت: با همکاری  مردم شهید پرور شهرستان پارس آباد اجازه هیچ گونه اخلال در نظم عمومی را به خلاف کاران و سارقان نخواهیم داد.

وی مشارکت مردم را در ایجاد امنیت پایدار مهم دانست و گفت: شهروندان ضمن رعایت موارد ایمنی در تردد خود، با مشارکت و همکاری بیشتر با پلیس در راستای ایجاد هرچه بیشتر امنیت اجتماعی تلاش کنند.

وی بیان کرد: پلیس پارس آباد با افزایش گشت تامین و کنترل تلاش ویژه ای در راستای برخورد با عوامل سرقت و ناامنی آغاز کرده است.

بهمنی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، گفت: مرکز فوریت‏های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‏ها، اخبار و پیشنهادات و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات