امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 2nd, 2017 8:50 | کد خبر : 21097 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

دستگیری هشت قاچاقچی با بیش از ۵۳هزار مواد محترقه در پارس آبادمغان

فرمانده انتظامی پارس آباد از دستگیری هشت قاچاقچی مواد محترقه در این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: از دستگیر شدگان تعداد ۵۳هزار و ۱۸۰عدد انواع مواد محترقه غیر استاندارد کشف و ضبط شده است.

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ “حسین بهمنی” افزود: میزان کشف مواد محترقه و دستگیری قاچاقچی در این شهرستان در مقایسه با پارسال به ترتیب ۵۴ و ۱۰۰درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه مراسم چهارشنبه آخر سال یک آیین و سنت دیرین بوده و باید این مراسم در امنیت و آرامش و بدون هرگونه حادثه برگزار شود، افزود: نیروی انتظامی پارس آباد در برگزاری باشکوه این مراسم و انجام شادی های ویژه این روز در کنار مردم و در خدمت امنیت و آرامش شهروندان بوده و با رفتارها و اعمال غیر قانونی و هنجارشکن که سلب کننده آسایش مردم باشد بر اساس قانون به شدت برخورد می کند.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با قاچاقچیان مواد آتش زا و منفجره یکی از ماموریت های مهم مجموعه فرماندهی انتظامی پارس آباد در روزهای پایانی سال بوده و مقتدرانه و با احساس مسئولیت ویژه پیگیری می شود، ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند وجامعی در این حوزه اندیشیده شده به طوری که با پیگیری و هدفمند سازی برنامه های آموزش همگانی و اطلاع رسانی هشدارهای انتظامی تلاش حداکثری داریم تا طرح های اجرایی در حوزه مقابله با قاچاق مواد محترقه به نحو شایسته اجرا شود و احساس امنیت فردی و اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

بهمنی، والدین را به مراقبت رفتاری و نظارت و کنترل اعمال فرزندان خود در روزهای پایانی سال رهنمون و تاکید کرد: تلفن ۱۱۰مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردم پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد محترقه است.

پارس آباد مغان در حاشیه رود مرزی ارس و فاصله ۲۳۰کیلومتری شهر اردبیل قرار دارد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

حسن پروانه

ضمن تقدیر وتشکر ازنیروهای زحمت کش.ازشهروندان عزیزوبزرگوارمی خواهیم به پاس گرامیداشت شهدایی خدمت پلاسکو چهارشنبه سوری خودرابدون استفاده مخترقه وسایر موادانفجاری که موردرنجش واذیت دیگران می شود خودداری کنند.????⚘????⚘⚘⚘