امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 6th, 2020 5:10 | کد خبر : 23873 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

در واگذاری شرکت مغان منافع مردم تامین شود/ خبرنگاران باید پیشقراولان میدان مطالبه گری باشند

امام جمعه پارس آباد گفت: در بحث خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، باید منافع مردم تامین و لحاظ شود.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین-پنجشنبه۱۳۹۹/۵/۱۶

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در حاشیه آیین گرامیداشت روز خبرنگار در پارس آباد که در سالن اجتماعات دفتر امام حمعه برگزار شد، افزود: در خصوص واگذاری این بنگاه عظیم اقتصادی به بخش غیر دولتی، ما نه موافق و نه مخالف، بلکه تابع قانون هستیم.

وی با بیان اینکه با فساد و واگذاری بدون حساب و کتاب مخالف هستم، ادامه داد: کشت و صنعت و دامپروری مغان قابلیت ها و ظرفیت های زیادی دارد و باید این شرکت برای دست کم ۱۰هزار نفرشغل ایجاد کند.

امام جمعه پارس آباد مغان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید پیشقراولان میدان مطالبه گری باشند اظهار داشت: مطالبه‌گری و پرسشگری اصحاب رسانه از مسئولان باید در اولویت اصلی فعالیت خبرنگاران باشد.

وی با اعلام اینکه به شخصه از انتقاد سازنده خبرنگاران استقبال می‌کنم، خاطر نشان کرد : خبرنگاران و اصحاب رسانه باید درانتقادات خود نقاط ضعف و قوت عملکرد مسئولان و پیشنهاد سازنده خود را نیز منعکس کنند.

به گفته وی اگر خبرنگار در مسیر الهی قدم بردارد عبادت است و خبرنگاران باید حرفه ای گری و تقوای الهی را رعایت کنند.

او اضافه کرد: علیرغم پتانسیل ها و ظرفیتهای موجود و خدادادی منطقه، این شهرستان در عمران و آبادانی و سایر مسائل توسعه پیدا نکرده است.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در پیشرفت و رشد و بالندگی همه جانبه کشور، ادامه داد: خبرنگاران در ترویج فرهنگ نماز و احیای فریضه زکات تاثیر گذار هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی پارس آباد  به جاده های مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد و گفت : هیچ خانواده‌ ای نیست که دراین منطقه حداقل یکی از عزیزان و آشنایان خود را از دست نداده باشد و ما هر روز شاهد تصادفات جانی ، مالی و مجروح شدن همشهریان هستیم تا جایی که محورهای مواصلاتی ما به قتلگاه و جاده مرگ تبدیل شده است.

وی با اشاره به آمار بالا و نگران کننده میزان اعتیاد و طلاق در این شهرستان گفت: ۵۰درصد طلاق ها با شور و مشورت بزرگان و احیای سنت حسنه ریش سفیدی و صلح و سازش، قابل برگشت است.

امام جمعه پارس آباد، سواحل رودخانه ارس را از مناطق و جاذبه های بی نظیر گردگشری دانست و گفت: اجرای طرح های گردگشری در حاشیه و کناره های این رودخانه و دریاچه مغان، کمک زیادی به توسعه صنعت گردشگری و افزایش پویایی و نشاط و شادابی اجتماعی می کند.

به گزارش مغانه آنلاین، امام جمعه پارس آباد در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران منطقه تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

نظرات