- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

در فرمانداری پارس آباد چه می گذرد؟

به گزارش مغانه، ماجرا از آنجا شروع شد که ناصر نصیری فرماندار پارس آباد با یکه تازی و بدون اطلاع و هماهنگی با حبیب برومند نماینده منطقه، ابراهیمی را جهت تصدی سمت بخشداری پارس آباد به استانداری پیشنهاد کرد و توانست با لابی گری و جلب نظر استاندار وی را به کرسی بخشداری بنشاند.

برومند که گزینه دیگری را برای بخشداری بخش مرکزی پارس آباد در نظر گرفته بود، این تصمیم نصیری را برنتابید و با استفاده از قدرت قانونی خود شروع به مخالفت کرد و مانع از ادامه فعالیت ابراهیمی شد.

نصیری که سابقه یک دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه سیاسی و اجرایی خود دارد باید بهتر از دیگران بداند که بدون مشورت و هماهنگی و کسب نظر نماینده نمی توان دست به عزل و یا نصب مدیران به ویژه بخشداران زد و از این رو نباید از برومند انتظار داشت در برابر این تصمیم فرماندار پارس آباد دست روی دست بگذارد و به آن واکنش نشان ندهد.

ابراهیمی علاوه بر همشهری و هم جناح بودن با فرماندار پارس آباد، در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در گرمی، عهده دار رئیس ستاد تبلیغاتی وی بود.

کارشناسان مسایل سیاسی و انتخاباتی منطقه معتقدند ناصر نصیری که برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی خیز برداشته است، با گماردن ابراهیمی به سمت بخشداری پارس آباد در پی آن است تا حدودی جبران مافات کرده باشد و از طرفی زمینه را برای سکانداری فرمانداری این شهرستان مرزی مهیا کند.

ناصر نصیری در مقابل مخالفت های برومند، سیاست مقابل به مثل را اتخاذ کرده و درصدد برکناری احد احدزاده معاون فرمانداری -حلقه اتصال برومند با مردم منطقه- برآمده که البته تا امروز موفق شده اختیارات وی را محدود کند.

گفته می شود نصیری برای گرفتن زمام امور فرمانداری پارس آباد و تصدی این سمت، به برومند و حتی و افراد متنفذ منتسب به وی متوسل شده بود تا رضایت او را جلب کند که بلافاصله بعد از معارفه اش و نشستن بر کرسی فرمانداری، همه قول و قرارها را فراموش و اکنون با ناسپاسی تمام، ساز ناسازگاری با برومند را کوک کرده است.

نصیری که در آیین معارفه خود گفته بود با اتحاد، همدلی و هماهنگی و تعامل با نماینده پارس آباد و بیله سوار امورات منطقه را پیش خواهد برد اکنون به محور ناهماهنگی و اختلاف تبدیل شده است که ناگفته پیداست دود این وضعیت بیش از همه، چشم مردم منطقه را آزار می دهد.

نیروی آزاد جایگزین فرهاد آزاد

فرماندار پارس آباد در اولین روزهای شروع فعالیت خود، فرهاد آزاد رئیس قبلی دفتر فرمانداری را برکنار و عباس جاهد را جایگزین وی کرد.

آزاد سالها بود که در این سمت انجام وظیفه می کرد و تا کنون با چندین فرماندار از جناح های مختلف کار کرده است.

انجام به موقع و دقیق امورات محوله و آشنایی به وظایف قانونی ، تعامل با دیگران و اخلاق و رفتار خوب و پسندیده وی زبانزد عام و خاص است و شاید به همین خاطر بود که اغلب کارکنان فرمانداری و ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم دوست داشتند همچنان در سمت قبلی خود خدمت کند.

تغییر پست این کارمند تلاشگر و ساعی فرمانداری گرچه به نفع وی است و سبب خواهد شد تا وی به دور از استرس، مشغله کاری و شغلی و در یک محیط آرام و دنج نسبت به پست قبلی، به فعالیتش ادامه دهد ولی موضوع قابل تامل و بحث این است که چرا آقای نصیری فردی با این سابقه درخشان را برکنار کرده و به جای آن یک نیروی آزاد را به این سمت مهم گمارده است؟این اقدام فرماندار پارس آباد چقدر با قانون همخوانی دارد سوالی است که ذهن بسیاری از مردم و مسوولان را مشغول کرده است.

جاهد که گویا نسبت فامیلی نیز با نصیری دارد کارمند دولت نیست و فقط به عنوان پیمانکار در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فعالیت می کند. او همچنین در زمانی که نصیری نماینده مردم گرمی در مجلس حضور داشت به عنوان رئیس دفتر وی انجام وظیفه می کرد و حالا با حکم نصیری ، اموراتی که فرهاد آزاد مسئولیت آنها را عهده دار بوده برعهده جاهد نهاده شده و نامه ها و درخواست های مردمی و اداری و نامه های و بخشنامه ها را به عنوان محرم راز این فرماندار و فرمانداری رویت می کند.

58 Comments (Open | Close)

58 Comments To "در فرمانداری پارس آباد چه می گذرد؟"

#1 Comment By گرمی اوغلی On 2015/01/10 @ 7:30 ق.ظ

از گرمی مزاحم میشم ……….واقعا از خبر هایتون ممنونم که مثل خبر های شهرما نیست که بعداز دوروز خبر هارو انتشار میکنن

#2 Comment By زارعی On 2015/01/10 @ 7:52 ق.ظ

جناب آقای فرماندار مردم شریف و غیرتمند منطقه ی پارس آباد از بازی هایی که در این چند مدت در این منطقه در میارین کاملا مطلع هستند اینجانب با اینکه با سیاستهای کلی آقای برومند مخالف هستم ویکی از منتقدین ایشان میباشم ولی کارهایی که شما در این منطقه انجام میدهید را توهین به مردم شهرستان و نماینده این مردم میدانم. انتصابها یا بهتر بگویم مهره چینی های انتخاباتی که شما خود در آن شرکت میکنید وانتصاب نزدیکان خود در پستهای کلیدی این شهرستان و معارفه آنان بدون در نظر گرفتن نماینده مردم منطقه این عمل شما توهین به ارزشهای سیاسی و اجتماعی منطقه میباشد این جانب به نوبه خود از شما خواهش میکنم ترمز دستی این بازی را بکشید و مردم این منطقه بیش از این اذیت نکنید جناب نصیری عزیز ما با آمدن شما خوشحال شدیم و گفتیم دیگه منطقه یک نفس راحت میکشد ولی … مطمئن باشید در کارنامه ی شما ثبت خواهد شد. جناب احدزاده اگه با آمدن حاج علایی مخالفت نمیکردین الان وضع ما این نبود

#3 Comment By حسن On 2015/01/10 @ 8:00 ق.ظ

با سلام
اصلاً انتخاب آقای نصیری از اول اشتباه بود . استاندار اردبیل با اینکه می دانست آقای نصیری کاندیدای مجلس خواهد شد و باید هشت ماه قبل از آن از سمت خود استعفا دهد وی را به سمت فرماندار پارس آباد منصوب کرد. آیا این ظلم به منطقه و مردم نیست ؟ باید هشت ماه دیگر یک شخص دیگری را به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی کنند.

#4 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/01/10 @ 10:24 ق.ظ

با سلام خدمت خوانندگان عزیز
در قسمت های دیگر وبسایت نظر شخصی خودم را نوشته و معتقد بودم که جناب برومند بعد مدتها قدر فرماندار سابق جناب آقای ایرج بیگدیلو را خواهد دانست. نوشته بودم که جناب نصیری فردی توانمند و یک دوره نماینده گرمی را در کارنامه خود دارد اما جناب برومند باید می دانست که جناب نصیری هشت ماهی مانده به انتخابات احتمال بسیار زیاد دارد کرسی فرمانداری استعفا داده و در منطقه خود به عنوان کاندیدای نمایندگی فعالیت کند و باز بعد مدتی باید فکر فرمانداری پارس آباد بود.
جناب برومند آیا کسی را برای فرمانداری معرفی کرده ای مسئولیتی ندارد بعضی از امور کارهایش را با نظر خود کارشناسی کند؟ یا برای هر کاری باید با نماینده مشورت کرد( صرفا جهت اطلاع خودم میخواهم بدانم).

#5 Comment By فرهاد On 2015/01/10 @ 12:11 ب.ظ

باسلام محضربزرگواران وخوانندگان گرامی
من طرفدارشخص یاجناح خاصی نیستم.به عنوان یک شهروندازوقایعی که طی روزهای اخیردراین شهرستان به وقوع پیوسته ناخرسندم.آقای فرمانداربااقداماتی که د زمینه انتصاب بخشداران وبه کارگیری هم تیمان خوددرفرمانداری انجام داده ،سبب ایجادیک طناب کشی سیاسی بین خودونماینده شهرستان گردیده واز پیامدهای این اقدام ،فقط مردم شهرستان متضررمی شوند.چون آنچه عیان است این است که این اقدامات باشعارهای دولت تدبیروامیددرتضاداست.

#6 Comment By سروی On 2015/01/10 @ 12:24 ب.ظ

مهندس نصیری اگر اهل لابیگری و واسطه کاری برای پست بود الان معاون وزیر مخابرات بود
صرفا جهت اطلاع برادران مغرض

#7 Comment By سجاد On 2015/01/10 @ 7:48 ب.ظ

سلام مهندس نصيري كار بلد است جهت اطلاع دوستان

#8 Comment By حسین On 2015/01/10 @ 8:18 ب.ظ

شماها هنوز این اقای نصیری رو نمیشناسین.خیلی کاربلده.

#9 Comment By محمدی On 2015/01/11 @ 4:04 ق.ظ

یاشاسین نصیری

#10 Comment By یاور On 2015/01/11 @ 4:05 ق.ظ

خسته نبااشی مهندس
خداقوت

#11 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 12:00 ب.ظ

اقای مدیر سایت مغانه چرا از خودت خبرها رادر می اورید این خبر ها دروغ است اقای مهندس نصیری فرد بالیاقتی است

#12 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 1:37 ب.ظ

اقای … خدمت شما عرض شود اگر بنده هم ریاست یک اداره ای را می کردم که اصلا رشته و کارم نیست وتوسط اشخاصی مثل نصیری روی میز می نشستم من هم می گفتم کار بلد هست مرد حسابی منطقه داره فلج می شه کل اداره جات غیر بومی شده همه را با چشم خود نبین

#13 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 1:54 ب.ظ

خوب اقاياني كه به سياست هاي اقاي نصيري اعتراض دارند اگر احدزاد كه پسر دائي اقاي برومنده و اقاي علائي كه داما د اقاي برمند اگر فرماندار ميشود چه طور به عملكر د اقايان نظارت مي كرد من نمدانم خدا را شكر مي كنيم كه از نزديك ان اقاي برومند نيست وبه عملكر فرماندار وبخشدار با در نظر گرفتن منافع سياسي خود انتقاد مي كند لطفااين نظر رابگذاريد اگر خبر گذاري فرا جناهي هستي.

#14 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 1:58 ب.ظ

آقا خبرسایت مغانه خیلی دقیق وکاملا صحت داره چون میشه این رفتارهارو داخل فرمانداری لمس کرد مهره چینی جناب نصیری از گرمیلی ها که این افراد تا بدونن هربخش چندتا روستا داره انتخابات بعدی رسیده و…
ما نمیگیم ایشون لیاقت ندارن اما اگر ایشون خوب بودن خب شهرش مسئول میدادن من بعدانتخابات کلیه خبرهارو دنبال میکردم شایعات آقای نصیری از وزارت .معاون وزیر .استانداری .معاون استانداری و… رسیدن به شهر بی صاحب پارساباد که انتخاب درستی نبوده وپس از جند مدت استعفا خواهند داد برای کاندید شدن مجلس شورای اسلامی که باز هم کتک این بازی سیاسی را مردم وشهرمان خواهند خورد

#15 Comment By بیدیلو On 2015/01/11 @ 4:08 ب.ظ

کجای قانون نوشته بخشدار با نظر. نماینده انتخاب بشه؟

#16 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 5:01 ب.ظ

جهت اطلاع همشهریان فهیم:آیا مشکلات کلان و اساسی این شهرستان را جناب اقای فرماندار بعنوان یک فرد بقول بعضی دوستان کاربلد فقط در جابجایی مسوول دفترش دیده است؟ ایشان بجز این جابجایی نامعقول و مغرضانه و از سر مسایل جناحی کدام اقداماتی که بتواند گره از مشکلات این مردم فلک زده بگشاید ، انجام داده است؟؟؟؟؟هیچ مقامی ولو فرماندار باشد حق گماردن کسی که هیچ گونه ارتباط اداری و استخدامی با هیچ یک از ارگانهای دولتی نداشته را در پستهای حساس دولتی از جمله دفتر فرمانداری ندارد و جناب آقای فرماندار چه اصراری دارند که یک فرد غیر کارمند دولتی را بکار بگیرد؟؟؟؟انتصاب ایشان به سمت فرمانداری پارس اباد ظلمی مضاغف در حق مردم اگاه و ستمدیده این شهرستان بوده است .

#17 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 5:37 ب.ظ

جناب مغانه کجای قانون هست که جهت انتخاب بخشدار نماینده باید نظر بدهد؟کجای قانون؟ آقای ناشناس همزمان سه تا پیام میدی بگو بدونیم کجای منطقه فلج شده 1000 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی فقط به سدخدافرین و اراضی پایاب اختصاص داده شده است.کجای منطقه؟ به نظر شما کارنامه نصیری قابل قبول نیست؟خجالت هم خوب چیزی هست. اقای مغانه به نظر بنده خامه های مغانه شما در دهان لابی گران بدمزه کرده و نصیری بهتون باج نداده برای همین این مطلب را نوشتی.اگه واقعا به نوشته خود ایمان داری این پیام را هم بذار تو سایتت.

#18 Comment By دمیرچی On 2015/01/11 @ 6:37 ب.ظ

آقای فولادی عزیز
به دور از انصاف و حرفه ای گری است که خبررساني را به سوی تمایلات خویش سوق دهیم
ملت خویش سره را از ناسره تشخیص می دهند و می دانند که آقای نصیری به خاطر قطع منافع عده ای مورد هجوم خبرگزاری با طرفی مثل شما شده است.
باشد که رستگار شویم…

#19 Comment By زارعی On 2015/01/11 @ 7:43 ب.ظ

جناب ناشناس بالا که هر … که از هر جایی دوست داری مینویسی جهت اطلاع شما نماینده منطقه یعنی وکیل تام الاختیار منطقه البته بنده بر این عقیده ام که آوردن جناب نصیری از اول اشتباه بود زیر بنای این انتصاب اشتباه بود که الان به این روز افتاده ایم یاد آوری میکنم که سد خدآفرین یک طرح ملی میباشد که قبلا اعتبار آن در بودجه آمده است کارنامه ی جناب نصیری هر چقدر مثبت باشد کارنامه ی نماینده ی ما با انتصاب ایشان تاریکتر شده منطقه ی دشت مغان شاهرگ اقتصادی شمالغرب کشور است که با وجود جناب آقای محمدی در کشت وصنعت مغان و جناب آقای نصیری در سمت فرمانداری و با وجود جناب برومند نماینده ی دشت مغان، مغان هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد چون مثلث بتونی خوب با عمق و به درازای آسمان جلوی مردم مغان بنا شده حال تنها راه برون رفت از این حالت فقط و فقط به اراده ی امام جمعه ی محبوب شهرستان بسته است که پدر معنوی این شهرستان مظلوم میباشد امید است چاره ای باندیشن تا منطقه از این بحران نجات یابند

#20 Comment By بهروز On 2015/01/11 @ 8:13 ب.ظ

دوستان گرامی که بعضیها اعلام کردند فرماندار با لیاقتی هست مد نظر داشته باشند اگر فرد با لیاقتی بود مردم گرمی قدر جناب آقای نصیری را می دانستند و دو باره ایشان در کرسی مجلس بوده اند نه اینکه با یه پا دو پا کردن در استانداری به سوی مردم شهر غیور پارس آباد آمده و باعث انتصابات نابجا در منطقه و بروز آسیب های سیاسی و اجتماعی می شدند.
ضمنا آقای محترم دمیرچی مد نظر داشته باشید جناب آقای فولادی از پیشکسوتان رشته خبرنگاری می باشد که همه چیز را بر اساس حقیقت بر مردم بازگو می کند خبرهای ایشان به صلاح مردم و برای رفع مشکل مردم می باشد.

#21 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 8:14 ب.ظ

قابل توجه شخصی که این متن رو بدور از انصاف و از روی جناح بازی نوشته. بنده بعنوان یک شهروند پارسابادی از شما به عنوان یک روزنامه نگار این انتظار رو داشتم که از این تریبون که در اختیار شماست در راستای پیشرفت و ابادانی شهرمون استفاده میکردید نه بعنوان یک بلندگوی شخصی. در ضمن اقای نصیری دو ماه نشده که به عنوان فرماندار معرفی شدن و شما سعی میکنید که تمام مشکلات شهر رو که نتیجه بی تدبیری های سالیان گدشته هست رو متوجه ایشون کنین . این خبر نیز که اقای ابراهیمی رییس ستاد تبلیغاتی اقای نصیری در دوران انتخابات مجلس بوده اند کاملا کذب میباشد در توصیف مدیریت و کاردانی اقای محمد ابراهیمی همین بس که در دوران ده ساله بخشداری ایشان اصلاندوز از بخشی خرابه تا شهرستان شدن به پیش رفت که با انتقال ایشان از این بخش این کار ناتمام مانده و تاکنون متاسفانه تحقق نیافته است. خواهشا از تفرقه افکنی در مورد قومیت های منطقه نیز خودداری کنیم چرا که تنها افرادی که ضرر میکنند مردم منطقه هستند و اینگونه مسایل باعث عقب ماندگی منطقه میشود.

#22 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 8:22 ب.ظ

جناب اقای زارعی عزیز اقای برومند بعنوان نماینده مردم در مجلس قانونگذاری میباشند و وظیفه قانون گذاری بر عهده قوه مقننه است و مسایل اجرایی کشور بر عهده قوه مجریه و دخالت در کار سایر قوا بر خلاف قانون اساسی میباشد و عدم رعایت این اصل از قانون اساسی باعث شده که منطقه در این سالیان دراز هیچ گونه پیشرفت قابل توجهی نداشته باشه و ما به همین نان شبمون راضی باشیم.

#23 Comment By بردیا On 2015/01/11 @ 8:38 ب.ظ

اقای نصیری کارش بجا وقانونی است کسانی که به تغییرات ایشان اعتراض دارند دنبال بی قانونی هستند اصل مشکل را دریابین

#24 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 8:40 ب.ظ

در مورد رییس دفتر طوری مینویسید گویا چه سمت مهم و کلیدی هست ، رییس دفتر یعنی شخصی که هماهنگ کننده کار های روزانه یک مدیر ، و این از حقوق و اختیارات اولیه یک مدیر میباشد تا رییس دفتر خود را خود انتخاب نمایید. فرمانداری که نتواند رییس دفتر خود را انتخاب نماید نتنها فرماندار نیست بلکه فرمانبر است. در ضمن اقای ازاد خود کارمند شهرداری پارساباد بودند که به صورت مامور به خدمت در فرمانداری مشغول به کار بودند

#25 Comment By دمیرچی On 2015/01/11 @ 9:25 ب.ظ

آقای بهروز عزیز
تعریف حضرتعالی از خبرنگار چیست؟
حضرتعالی فرمودید که خبرهای ایشان به صلاح مردم می باشد آیا وظیفه یک خبرنگار حرفه ای تشخیص صلاح بودن یا نبودن خبر است یا مخابره خبر؟
حرمت قلم به حدی است که حق تعالی به آن قسم خورده است و دریغ از نگارشی که حق را پایمال کرده و ناحق را حق جلوه دهد.
باشد که رستگار شویم …

#26 Comment By ناشناس On 2015/01/11 @ 10:07 ب.ظ

بلاخره مردم نصیری را دوست دارن وبه قدرت وی در بالا دست اعتقاد دارن . (همان کاری که یونس اسدی در مقابل بخشدار قصابه مشکین انجام دادبرومند هم انجام میده ) زیرا فرماندارمنطقه کار کشته است!!!!!!!

#27 Comment By سالار On 2015/01/11 @ 10:14 ب.ظ

سایت مغانه بهتره بره در مورد وظایف واختیارات فرماندار -نه فرمانبردار-مطالبی را یادبگیره شاید درنوشتن اخبار عدل وانصاف را رعایت کنه.

#28 Comment By امید On 2015/01/12 @ 5:20 ق.ظ

با سلام خدمت همشهریان عزیز، بنده قبلاً در حوزه سیاست و انتخابات فعالیت زیادی داشتم، تعدادی از افراد مسئولییت های خاصی را عهده دار بودند. یکی از مسئولییت های این افراد خاص این بود که با تفرقه افکنی و خبر های دروغ بین مردم و مسئولی که طبق خواسته بعضی از آقایان عمل نمی کرد جو سازی نموده و مردم را بر علیه آن بشورانند. حالا هم چون جناب برومند و اطرافیان انتخاباتی وی نتوانست با دولت بر سر انتصاب آقای نصیری مقابله کند دارند تفرقه افکنی می کنند و گرنه از اختیارات هر مسئول جا بجا کردن زیر مجموعه خود طبق سلیقه ، توان اجرایی و مسئولیت پذیری اوست؛ 1- آقایان معترض آخه سمت رئیس دفتر که می توان گفت همان در بان مدیر می باشد که سمتی نیست بخاطر آن جنجال به پا کرده اید 2 – قبل از اینکه رای به عدم کار ایی یا بی لیاقتی فردی رای بدین بدون در نظر گرفتن جناحی به کارنامه گذشته او یک نیم نگاهی بیندازید، آقای ابراهیمی بیشتر از گرمی در منطقه پارس آباد خدمت نموده و به منطقه آگاه است، لطفاً سعی به تفرقه افکنی نکنید سعی کنید با اخبار فرا جناحی به مردم منطقه دلگرمی دهید نه اینکه باعث تضعیف روحیه شوید

#29 Comment By ناشناس On 2015/01/12 @ 5:31 ق.ظ

تغییرات در پست نیروی انسانی یک سازمان دولتی از اختیارات یک مدیر است و در این تغییرات معمولا از نیروهای همان سازمان و یا دیگر سازمانهای دولتی استفاده می شود.موضوع با اهمیت و یا بی اهمیت بودن پست مسوول دفتری نیست بلکه آنچه قابل تامل است آنست که این عزل و نصب خلاف مقررات استخدامی کارکنان دولت و بکار گرفتن یک فرد که مستخدم دولت نیست در هر یک از پست ها و جایگاه اداری خلاف قانون است .ضریب شعور سیاسی و قدرت تجزیه و تحلیل مردم بسیار بالا و چشمان تیز بین همین ملت خود دیدبان مسایل سیاسی می باشد . نتیجتا با لحاظ جمیع جهات و با این نظر که اعتقاد به استقلال قوا داریم و معتقد هستیم که قوای سه گانه بجای دخالت در امور همدیگر، تعامل سازنده داشته باشند و در عین حال عملکرد فرماندار قابل تفکر است و انگیزه انتخاباتی ایشان و چیدمان مهره های سیاسی و تحرکات محسوس و نامحسوس نشان از یک برنامه تبلیغاتی انتخاباتی دارد و این به ضرر همین مردم تمام خواهد شد.

#30 Comment By مغانی On 2015/01/12 @ 5:48 ق.ظ

کجای قانون نمایده حق قانونی دارد مسولین اجرایی را تعیین یا جابجا کند . لطفا این اختیار قانونی را به ما نشان دهید تا ما هم متوجه شویم

#31 Comment By دکتر On 2015/01/12 @ 8:04 ق.ظ

هر فرماندار یک اختیاراتی داره.مشکل اینجاست که نماینده محترم ففط دنبال جناح بازی و سیاست کاری است وبه فکر مردم وشهر نیست.آقاجان فرماندار انتخاب شده و حق هر گونه تغیرات را داره.شما تو مجلس به فکر قانون گذاری باشید .اگر این آقای برومند انرژی خود را صرف قانون گذاری کنه شهر پیشرفت ش دو چندان میشه متاسفانه دنبال تغییراته.حیف از ین زمانها که بیهوده میگذرد.هنوز سیاستمداران ما فکر میکنن وقت طلا نیست بلکه مس است!

#32 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/01/12 @ 10:33 ق.ظ

با سلامی مجدد خدمت دوستان عزیز. در جواب فرد ناشناس عرض کنم که هیچکس نباید مورد بی لیاقتی و با لیاقت بودن کسی تخمین بزند کاملا با شما موافقم خصوصا فرماندار. جناب نصیری هر چه باشد بالاخره فرماندار پارس آباد است و باید احترام و ارزش خاصی بهش قایل بود. اما آقا یا خانم ناشناس عرض کنم خدمتتون که امیدوارم آقای نصیری چند ماهی مانده به انتخابات از کرسی فرمانداری پارس آباد استعفا ندهد و فرماندار بودنشان فقط داشتن سابقه در کارنامه خود نباشد و خواهش کلی دارم هر کسی که نظر میدهد مشخصات خودش را کامل بنویسد. به امید موفقیت همه دوستان عزیز.

#33 Comment By ناشناس On 2015/01/12 @ 11:22 ق.ظ

ظاهرا اين سايت به برومند متعلق هست چون خبر ها را يكطفه مي نويسه و ظاهرا نماينده مسول انتخاب بخشدار و فرماندار هستش بهتره يه نفر هم بجاي نميانده بفرستيم مجلس جهت قانونگذاري

#34 Comment By ناشناس On 2015/01/12 @ 1:46 ب.ظ

سلام بر همشهریان اهل قلم : ورود و دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حیطه وحدود و اختیارات دستگاههای اجرایی از بعد نظارت و جلوگیری از نقض قانون يا سوء جريان امور در دستگاه هاي اجرايي بوده و ازاین منظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمی توانند در مباحث مبتلا به حوزه انتخابی خود بی تفاوت باشند.

#35 Comment By ایلیا On 2015/01/12 @ 6:35 ب.ظ

جناب ناشناس عزیز که این سایتو متعلق به برومند میدانید اول برین الفبا رو خوب یاد بگیرین بعد نظر بدین شما از نظر علمی در این جایگاه نیستین که نظر بدین چون علمشو ندارین و جهت اطلاع شما جناب فولادی خود از منتقدین آقای برومند هستن واین رو میتونی در شماره های قبلی این نشریه بخونی پس زود قضاوت نکن

#36 Comment By ناشناس On 2015/01/12 @ 6:50 ب.ظ

اقایون پارسابادی چرا اینقدر جنجال به پاکردین چه بخواهین چه نخواهین ما اهالی انگوت و گرمی حکومت خواهیم کرد درپارس اباد وبخش های تابعه
درضمن این نویسنده خبرهم بیسواده وکلا ازکارکردن ونکردن چیزی نمی فهمه

#37 Comment By جوان مغان On 2015/01/13 @ 3:19 ب.ظ

نصیری وجاهد عضو اصلی ستادروحانی هستندووازحمایت دولت برخوردارند وباید آنها درمنطقه کارهای دولت راپیش ببرند نه ضد اصلاح طلبان-

#38 Comment By اعلمی On 2015/01/13 @ 5:52 ب.ظ

.اما دوستان نصیری گزینه ای فرامنطقه ای و فرزند مغاناست.نقشه دشمنان تفرقه بین مغانی هاست و هوشیار باشید. نصیری خیلی باهوش وادم دلسوزی است.قدرشو بدانید.در عجبم برومند چرا خودزنی می کند؟

#39 Comment By ناشناس On 2015/01/13 @ 8:04 ب.ظ

اقای ناشناس که خودت رو گرمیلی معرفی میکنی شما نه تنها اهل گرمی و انگوت نیستی بلکه اهل منطقه مغان هم نمیباشی شما با این حرفای تفرقه افکن خودت فقط میخوای وجهه اقایان نصیری و ابراهیمی که متعلق به منطقه مغان هستند رو تخریب کنید. مایه مباحاته که با کمی نگرش در سوابق مدیران و مسئولین اهل منطقه مغان ( پارساباد و بیله سوار و گرمی) چه در منطقه مغان و چه در سایر نقاط کشور شاهد تلاش و دلسوزی این عزیزان در هر پست و مقامی بوده ایم.

#40 Comment By ناشناس On 2015/01/13 @ 8:43 ب.ظ

عزیزانی که نظر وپیام در مورد انتصابات اخیر درفرمانداری پارس آباد دارند چه موافق وچه مخالف قابل احترام بوده ودلالت به هوشیاری وبی تفاوت نبودن در مسایل سیاسی آنان داشته وقابل تحسین میباشد. اما در درج مطالب ونظر رعایت ادب وبیان واقعیت همیشه مد نظر قرار گیردوخدای نکرده ایمان وآخرت خویش را در گرو چند روز ریاست دیگران نفروشیم . و سعی کنیم به فرزندان خود که دلسوزان واقعی این آب وخاک هستند اعتماد داشته ودرحمایت ازآنان برای خدمت صادقانه به مردم شریف اما همواره محروم قدم بر داریم چه آن فرد مدیر یا مسئول از پارس آباد باشد یا بیله سوار ویا گرمی وسعی نکنیم به اختلافات وتفرقه دامن بزنیم که در آن صورت تنها زیان دیدگان اصلی مردم شریف وبا غیرت و محروم این سه شهرستان خواهند بود. والعاقبه المتقین.

#41 Comment By ناشناس On 2015/01/13 @ 9:25 ب.ظ

برومند باید قدرمسئولان گذشته را می دانست و با فرمانداران قبلی آقایان کریمی و بیگدیلو یک به دو نمی کرد . ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین

#42 Comment By داود On 2015/01/14 @ 5:10 ق.ظ

از اینکه نظر بنده را در جواب به نظر یکی از دوستان را نزاشتید متشکریم .معلوم شد که چرا این سایت پیش اهالی گرمی و بخش تابعه چرا محبوبیت زیادی دارد.

#43 Comment By ناشناس On 2015/01/14 @ 7:12 ق.ظ

سلام ، از پایگاه خبری مغانه قطعا چنین انتظاری نمی رفت ، مبادا چیزخورت کرده اند!!!!!آقای نصیری در برگرداندن حق بیت المال شبانه روزی فعالیت می کنند و در حالی که چهره سایرین که در مقابل این مرد ساعی قرار گرفته اند بر همگان مشخص است از خبرنگاران و خبرگزاریها و سایت های فعال مردم دوست انتظار می رود حقیقت را بیش از پیش به این مردم شریف و مظلوم نمایان سازند نه اینکه با کشاندن مسائل جزء به رخ مردم حیف و میلهای کلان بیت المال را نیز به سمع و نظر مخاطبین برسانند.عزت زیاد

#44 Comment By نا شناس On 2015/01/14 @ 9:53 ق.ظ

با سلام
با تشكر از انتخاب بجاي آقاي نصيري در مورد آقاي ابراهيمي لازم به ذكر است كه آقاي ابراهيمي سوابق درخشاني در اصلاندوز داشته و تنها بخشداري بوده كه در زمان فعاليتش در شهرستان گرمي تمام روستا هاي اين شهرستان راه هاي روستايي شان بلا استثنا آسفالت و تمام بودجه مربوطه جذب آن شهر گرديد

#45 Comment By ناشناس On 2015/01/14 @ 10:20 ق.ظ

باسلام
به نظرفارغ از اینکه انتخاب بخشداردرمحدوده اختیارات فرماندارمیباشد و به نظربنده وباتوجه به شناختی که ازسوابق و قابلیتهای اقای ابراهیمی دارم این انتخاب وانتصاب شایسته بوده وبه نفع منطقه میباشد .امیدوارم این مسئله به خوشی حل شود.

#46 Comment By ناشناس On 2015/01/14 @ 11:45 ق.ظ

داشتن تعامل و هماهنگی کامل بین نماینده محترم مردم در مجلس و فرماندار محترم که حاکم شهر محسوب می شود بسیار مهم و از ضروریات جامعه امروزی هست. فلذا پیشنهاد میشود که از دامن زدن به اختلافات جزئی فی مابین این دو قدرت سیاسی پرهیز شود و بر همگان لازم است که در صورت توانایی موجب ایجاد آرامش و فضای سالم سیاسی باشند نه عامل تنش و چالش های بی نتیجه. نتیجتا فرماندار بایستی رعایت شان و منزلت نماینده مردم را همواره داشته باشد و متقابلا نماینده هم لازم است که به مدیریت فرماندار اعتماد داشته باشدهمچنین انتظار می رود که افراد در ارائه دیدگاه ادب و نزاکت را رعایت کرده و از ابراز نظرهای نشات گرفته از قومیت و تعصبی اجتناب نمایند .

#47 Comment By دانشجو On 2015/01/14 @ 12:26 ب.ظ

ازنظربنده ضمن اینکه نماینده وفرماندارباید تفاهم وتعامل داشته باشند باید به عملکرد قانونی یکدیگراحترام هم بگذارند. بنابراین به نظربنده انتخاب آقای ابراهیمی بعنوان بخشدارپارس آباد صرفنظرازهرگونه مسائل پیش آمده مناسب وبه نفع مردم ولایت مدارپارس آباد میباشد و هم نماینده و هم فرماندارباید درپاره ای ازمسائل ازخواسته های خویش گذشته و مصلحت و منافع شهرستان رادرنظربگیرند.

#48 Comment By مغان اوغلی On 2015/01/14 @ 4:04 ب.ظ

اقدامات اخیردرفرمانداری نشان می دهدکه مشاورین آقای نصیری ،درحدمشاورنیستندواطلاعات یکسویه وجهت داربه آقای نصیری ارائه می کنندوبه جای تامین منافع تیمی وگروهی معمولا جهت گیری شخصی خودرامدنظرقراراداده اندوفرمانداررابه چالش کشیده اند.طوریکه برآیندآن به ایجاداصطکاک بین افکارعمومی واقدامات صورت گرفته انجامیده است.به نظرمن بهتراست آقای فرمانداردرچینش مشاوران خودتجدیدنظرنماید.

#49 Comment By نیکنام On 2015/01/14 @ 6:16 ب.ظ

حالا بگذارید انتخابات بیاد ببینید برومند شما به چه روزی میفته.حالا بزارید حالشو ببره اگه مونده باشه .اون احدزاده هم بهش رای نمیده دیگه ابروی اونم برد نتونس فرماندارش کنه تا با هم…

#50 Comment By منوچهري On 2015/01/15 @ 4:33 ق.ظ

اقاِنصيرِي درزمان تصدي رييس مخابرات گرمي براي ده 5 خانوار هم خط تلفن داده بود ايشان واقعا مدير است جهت اطلاع معترضان

#51 Comment By حسن پروانه حسین حاجلو. On 2015/01/15 @ 1:08 ب.ظ

ضمن احترام به نظرسایت وزین مغانه.متاسفانه نماینده و فرماندار به فکر مردم نیستند.البته نماینده و فرماندار هم حزب هستند .در مدیریت مهندس نصیری شکی نیست اما قرماندار معجزه گر نیست.تا اسفندماه میخواهد چکار کند.البته آقای ابراهیمی ازمدیران شایسته است .جناب فرماندار در اولین عزل خود، یک ایثارگر و نیروی شایسته(فرهاد آزاد) را که سالها بود درآن شغل خدمت می کرد کنار گذاشت. د رضمن با اینکه احدزاد را نمایند آورده ولی تنها انتصاب شایسته آقای برومند همین معاونت فرمانداری است. ریس جهمور محترم بارها بر اعتدال تاکید کرده اما تصمیم نماینده دولت در منطقه هیچ سازگاری با فرمایشات رئیس جمهور ندارد .امیدوارم به دور از سیاسی کاری به فکر شهرمان باشیم.

#52 Comment By كارمند On 2015/01/17 @ 5:29 ق.ظ

با سلام آقاي حسن پروانه
با احترام به پيشگاه آقاي پروانه وقتي ذهن جوانان ما در منطقه به اين همه مشكلات در شهر به ريس دفتري فرمانداري كاركند ديگر كارمنطقه رو تمام شده بدون مگر انتخاب ريس دفتري مورد وثق حق فرماندار نيست مگه اونهم بايد نماينده انتخاب نمايند و احسنت به انتصاب شايسته نماينده برومند كه مشت نمونه خروار است

#53 Comment By زارعی On 2015/01/20 @ 3:04 ب.ظ

جناب آقای حسن زاده ی عزیز و گرامی چی شده که با برومند مخالفت میکنی برومند همان آدمی است که تا دیروز حضرتعالی کفشهایشان را جفت میکردین نکنه ..
جناب آقای آدیگوزلی اطلاعات شما 2 سال عقب هستش لطفا بروز باشید از زبان خودتان صحبت کنید

#54 Comment By پیمان مهدوی On 2015/01/20 @ 7:32 ب.ظ

پیمان مهدوی
باسلام
جناب آقای مهندس نصیری ازافرادباتجربه کاردان لایق است واین مدال افتخاری است برگردن نه تنها تمامی اهالی مغان بلکه درسطح اهالی استان اردبیل میباشد ، مهندس نصیری یک جهره ملی است وخود میداند که درکارهای اجرائی چه باید کرد ثانیاً جناب آقای عباس جاهد خود یک مدیربه تمام است ودرحوزه های اجرائی روابط عمومی وتجربه ایشان درصداوسیمای اردبیل رادرکارنامه خود دارد لذا قرارنیست کسی تاآخرش خدمت اش دریک پستی مشغول بکارشود برای جناب آقای ساعی کارمند محترم آرزوی موفقیت درسایرسنگرهای اجرائی ازدرگاه احدیث خواستاریم .

#55 Comment By دلسوز مغانمون On 2015/02/02 @ 5:53 ق.ظ

سلام دوستان.
خدمت جناب اقای زارعی ودوستان دیگه عرض شود اصلا انتخاب جناب برومند واس سکانداری نمایندگی از اول اشتباه بود چراکه اون نماینده تامالاختیار منطقه مان بود مگه چکار تو پیشرفت منطقه مون شده از جناب اقای نصیریم انتظار بیشتری داشته باشیم…. این وضعیت پروژه های عمرانیمون این وضعیت راهای ارتباطیمون این وضعیت فرودگاهمون این وصعیت شهرک صنعتی فاز دو مون این وضعیت فنی حرفه ایی صنعتیمون این وضعیت کشت وصنعت مغانمون….. وهزاران مشکل …..!!!!

#56 Comment By محمد سلامت On 2015/02/17 @ 5:53 ب.ظ

هر مدیری حق دارد در سازمان خود تغیراتی جهت بهبود انجام امورات انجام دهد این شامل تمام پست ها و اعضای تیم کاری خود شامل میشود در ضمن اقای نصیری شخصیت فرا منطقه ای دارد و ان قدر تجربه دارد که بتواند با هر کسی (نماینده ) کار کند معرفی بخشدار از وظایف فرماندار است و او تنها به وظیفه خود عمل نموده است و نباید مشاور و مجری نماینده باشد

#57 Comment By شهروند On 2015/02/19 @ 9:33 ب.ظ

سلام نماینده محترم اگر حاج علایی فرماندار می شد کار به اینجا ها نمی کشید

#58 Comment By فرهاد On 2015/06/07 @ 6:27 ق.ظ

اقای نصیری ابراهیمی رای و صلاحیت نمیارد الکی خودت وقف اون اقا نکنین چون کم ظلم به اطرافیانش نکرده من نیز یکی از افرادی بودم که از ابراهیمی ضربه خوردم و ۱۰۰ برابر بهش ضربه وارد کردم ومیکنم