امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 26th, 2014 10:42 | کد خبر : 5493 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

داوطلبان کنکور، علاقه مندی خود را برای شرکت در دانشگاه غیرانتفاعی مغان اعلام کنند

معاون دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی مغان گفت: متقاضیانی که در هنگام ثبت نام آزمون سراسری، علاقه مندی خود را برای شرکت در دانشگاه غیرانتفاعی مغان اعلام نکرده اند می توانند تا هفتم تیرماه جاری با مراجه به سایت سازمان سنجش، به این مهم اقدام کنند.

568

یعقوب شجاعی در گفت و گو با خبرنگار مغانه، رشته های مورد پذیرش دانشگاه مغان را شامل، کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر-نرم افزار، کاردانی ناپیوسته عمران، معماری و نرم افزار اعلام کرد و افزود: این دانشگاه با بهره گیری از استادید مجرب، امکانات و تجهیزات مناسب و در یک فضای آموزشی مطلوب فعالیت می کند.

او، اظهار کرد: متقاضیان تحصیل در این دانشگاه، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgو یا به سایت دانشگاه غیردولتی مغان به آدرس www.moghan.ac.ir و همچنین به صورت حضوری به محل دانشگاه، واقع در پارس آباد- پایین تر از مصلی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳-۷۲۳۲۹۰۱-۰۴۵۲ تماس حاصل کنند.

به گفته وی، موسسه آموزش عالی غیر دولتی -غیرانتفاعی مغان، به عنوان چهارمین موسسه آموزش عالی در سطح استان و اولین موسسه آموزش عالی در دشت مغان، در سال ۱۳۹۲ با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پارس آباد تاسیس گردیده است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات