- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد مغان بدون کنکور دانشجو می پذیرد

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان پارس آباد از شروع پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کارشناسی و کاردانی در این واحد خبر داد.

“اکبر جعفری”  روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: دارندگان مدارک کاردانی و پیش دانشگاهی و دیپلم فنی و کاردانش و هنرستان می توانند برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92 بدون کنکور در 52 رشته مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92  ادامه تحصیل دهند.
وی، اظهار کرد: هر داوطلب می تواند بر اساس نوع مدرک تحصیلی و همچنین بر اساس علاقه نسبت به انتخاب رشته اقدام کند.
وی اظهار داشت : واجدین شرایط به تحصیل در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی ، شش قطعه عکس و مدرک پایه و وضعیت نظام وظیفه برای برادران جهت تشکیل پرونده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان ، ساختمان اداری مراجعه و یا با شماره تلفن 7222400و 7228009 تماس بگیرند.

وی یادآوری کرد: سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org  بوده و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان برای مشاهده آخرین خبرها در مورد ثبت نام و رشته های مورد پذیرش واحد می توانند به سایت دانشگاه به نشانی www.iaupmogan.ac.ir مراجعه کنند.