- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

دانشکده عالی سلامت در پارس آباد مغان راه اندازی می شود+اسناد

حجت الاسلام حبیب برومند در گفت و گو با مغانه افزود: با تصویب رشته پرستاری برای این دانشکده، رایزنی ها با استاندار برای تهیه ساختمان استیجاری دولتی برای این دانشکده ملی انجام و حتی فضای فیزیکی مناسبی نیز پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: با همکاری مسوولان استانی پس از طی مراحل قانونی به زودی با تحویل این ساختمان به علوم پزشکی اردبیل شاهد راه اندازی این دانشکده خواهیم بود.
وی اضافه کرد: در ملاقات با وزیر بهداشت، دستورات لازم برای تصویب رشته در دانشکده سلامت پارس آباد و تخصیص مبلغی برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مرکز اخذ شده بود که با پیگیری های صورت گرفته اکنون رشته پرستاری تصویب شده که به محض واگذاری ساختمان مناسب و راه اندازی دانشکده، برای پذیرش دانشجو اقدام خواهد شد.

پارس آبادمغان در شمال استان اردبیل و سواحل دل انگیز رودخانه ی پرآب ارس (آراز) واقع است.

۱۱۰۸۶۵۳ ۱۱۰۸۶۵۴ ۱۱۰۸۶۵۷

6 Comments (Open | Close)

6 Comments To "دانشکده عالی سلامت در پارس آباد مغان راه اندازی می شود+اسناد"

#1 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/08/18 @ 4:36 ب.ظ

جناب آقای حبیب برومند داشقاپو ما مغانی ها ضمن تشکر از حضرتعالی از بابت پیگیری روند اجرائی بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی و دانشکده عالی سلامت در پارس آباد اما ناگزیریم به چند مساله ریشه ای و اساسی را اینجا به حضرتعالی یادآوری کنیم اول اینکه دغدغه اصلی حضرتعالی در حوزه سلامت به مراتب با این روند رشد بیماریهای خاص از جمله سرطان در دشت مغان باید فراتر از درخواست ایجاد دانشکده برای پارس آباد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد ، باشد . ثانیا بستر و پتانسیل منطقه مغان برای جذب سرمایه و تولید انبوه محصولات در حوزه کشاورزی این تلاش را از شما بزرگواران می خواهیم در این حوزه فعالیت های همچون
ایجاد و راه اندازی دانشکده تحصیلات تکمیلی کشاورزی ، صنایع جنبی کشاورزی ، ایجاد کارگاههای بهسازی سد و شبکه در مغان ، احیای شرکتهای کشت و صنعت مغان و پارس با افزایش راندمانها ی بهره برداری در حوزه دامداری ، زراعت ، باغداری و غیره و همچنین راه اندازی فرودگاه و بهسازی راههای اصلی دشت مغان باید دغدغه هر روز جنابعالی باشد تا کمک یار دولت و ملت در بهبود جامعه ایران اسلامی باشید .

#2 Comment By همشهری On 2015/08/19 @ 9:40 ق.ظ

چرا نامه های تاریخ ۹۵ رو حذف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت خجالت بکش

#3 Comment By ناشناس On 2015/08/19 @ 4:03 ب.ظ

واقعیتش منطقه مغان از جمله پارس آباد از نظر تجهیزات و امکانات پزشکی مظلوم واقع شده و نیاز است در این حوزه بیشتر کار شود. خیلی از افرادی که اعلامیه مجلس ترحیمشان را در در و دیوار شهر میبینیم به خاطر هیچ و پوچ و کمبود امکانات پزکشی و دکتر متخصص جانشان را از دست داده اند. به هر حال از پیگیری های نماینده قدردانی می کنم.

#4 Comment By ناشناس On 2015/08/19 @ 4:13 ب.ظ

آقای همشهری ” کُر آتی مینیپ، کُندلن چاپپا”. نامه هایی که میگی در اون یکی خبر گذاشته شده. در ضمن بالاغیرتاً هیچ تا به حال در نوشتن تاریخ در نامه و یا گفتن تاریخ وا یام هفته به کسی اشتباه نکرده ای؟ یا اصلاً در حین خواندن نماز و قرآن ،البته اگر نماز و قرآن میخوانی، دچار اشتباه نشدی؟

#5 Comment By همشهری On 2015/08/21 @ 3:57 ب.ظ

چراداری پاچه خواری نماینده را میکنی.آقای ناشناس که ناشناسی آیا در مکاتبات اداری اشتباه در این حد؟؟؟؟؟این چه حرفیه که میگی تو نماز اشتباه شده به اون تشبیه میکنی؟؟؟این یه نامه رسمی هست و مخاطبش وزیر بهداشت هست ؟آیا به نظر شما با این همه ادعا ،ایراد نیست برای یک نماینده که وزیر نه اون شخصی که داره شماره ورود تو دفتر اندیکاتور وارد میکنه چه فکری راجع به نماینده شهرستان میکنه؟؟؟

#6 Comment By همشهری On 2015/08/21 @ 4:01 ب.ظ

در ثانی به شما چه مربوطه که کسی نماز میخونه یا نمیخونه ؟؟این مسئله کاملا شخصی هست و به هیچ احد الناسی ارتباط پیدا نمیکنه……شما اگر خیلی بالا غیرتی داری حرف میزنی بهتره راجع به رفتارهای افرادی که داری الان پاچه خواری میکنی این حرفا رو بزنی