- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

خيّر پارس آبادي بخشي از هزينه‌ي درمان يك بيمار قلبي را تقبل كرد

2014_06_22_14_28_46_55952

به گزارش مغانه، صمد كريمي با اعلام اين خبر افزود: عمل جراحي باز اين بيمار قلبي، بالغ بر 110 ميليون ريال هزينه در برداشته بود كه فرد خير براي كمك به اين بيمار بالغ بر 40 ميليون ريال اهدا كرد تا شرايط بهبودي در وضعيت مددجوي تحت حمايت با تسريع بيشتري صورت پذيرد.
وي با اشاره به اينكه كميته‌ي امداد نيز بالغ بر 40 ميليون ريال جهت درمان اين بيمار مساعدت كرده است، بيان كرد: بالغ بر 20 ميليون ريال از اين مبلغ بصورت بلاعوض و در قالب طرح منزلت پرداخت شده است.
كريمي ادامه داد: همچنين بالغ بر 20 ميليون ريال نيز در قالب تسهيلات قرض الحسنه‌ي درماني، به جهت رفع مشكلات اين بيمار توسط كميته‌ي امداد شهرستان پارس آباد پرداخت گرديده است.
مدير كميته‌ي امداد شهرستان پارس آبادمغان ضمن تقدير از اقدام اين خير در جهت درمان بيمار تحت حمايت، تصريح كرد: كميته‌ي امداد طرح هاي مشاركتي بسياري را براي تسريع در نحوه‌ي كمك رساني به خانواده هاي نيازمند به منصه‌ي ظهور گذاشته است تا اينكه خيرين به سادگي بتوانند از اقشار آسيب پذير دستگيري نمايند.
اين مسئول تصريح كرد: طرح منزلت، يكي از طرح هاي مشاركتي اين نهاد براي احصاء مشكلات اساسي خانواده هاي تحت حمايت است كه طي آن، فرد خير با مشاركت كميته‌ي امداد بخشي از نيازهاي مددجويان رفع مي گردد.
كريمي با اشاره به سنت هاي حسنه‌ي انفاق و دستگيري از نيازمندان، از مردم شهرستان پارس آباد درخواست کرد تا در كمك رساني به مددجويان و نيازمندان واقعي، بيش از پيش ياريگر كميته‌ي امداد باشند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "خيّر پارس آبادي بخشي از هزينه‌ي درمان يك بيمار قلبي را تقبل كرد"

#1 Comment By رضا امیرپور On 2015/02/25 @ 2:27 ب.ظ

درود بر غیرت وشرف چنین انسانهای خیر وحلال زاده ای که راحتی خود را ر راحتی دیگران میپندارند و اینگونه با دلی بزرگ وروحی جلاشده چشمان خود را بر مال دنیا بسته و به فکر همنوعان وهموطنان خود میباشند.و تاسف از کسانیکه تنها بخاطر اسم ورسم دار شدن و ظاهرسازی خانه خدا را بهانه ای برای انجام فریضه الهی قرارمیدهند در کوچه پس کوچه های مکه به دنبال خوشبختی وآخرت خود میگردند.
و به قول سعدی شیرازی:
نی آدم اعضای یکدیگرند : که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار : دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی :نشاید که نامت نهند آدمی