امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 9th, 2014 1:03 | کد خبر : 6398 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خبرنگاران پارس آبادمغان تجلیل شدند

به مناسبت 17مرداد روز خبرنگار ، از خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان مرزی پارس آباد تحلیل شد.

458

به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد در اين مراسم، پرهیز از سیاه نمایی را از رسالت جامعه خبری دانست و افزود: خبرنگار باید در تمامی مسایل شفاف سازی کند و مسایل روز را به جامعه انعکاس دهد و به دور از هرگونه حاشیه سازی و جناح بازی کار خود را به درستی انجام دهد تا رسالتی که بر دوش او است، به نتیجه برسد.

ایرج بیگدیلو با گراميداشت ياد و خاطره خبرنگار شهيد صارمي، اخلاق مداری در عرصه مطبوعات، دقت و صحت اخبار تولیدی برای اعتماد سازی را یکی از وظایف مهم رسانه ها و خبرنگاران دانست و بیان کرد: اخباری که خبرنگاران انعکاس می دهند و انتقاداتی که دارند نباید با هدف تخریب و تشویش اذهان عمومی صورت بگیرد بلکه باید در صدد توسعه، پیشرفت و امیدبخشی و با نگاهي منصفانه به انتشار اخبار در فضاي مجازي بپردازند.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: اصلي ترين بخشي كه در يك مسئول وجود دارد داشتن دامنه انتقادپذيري بالا است، اما انتقاداتي كه توام با اطلاعات باشد؛ اگر بنا بر سياه نمايي باشد، شعار دولت ايجاد بارقه هاي اميد و القاي آن در جامعه است؛ بنابراين در اين 80 روزي كه در خدمت مردم اين شهرستان هستم تمام تلاشم اين بوده كه اميد را به مردم اين منطقه القا كنم حالا تا چه حد در اين راه موفق بودم را شما خبرنگاران بايد رصد كنيد؛ اما تلاشم اين بوده كه در راستاي اهداف دولت يازدهم و ايجاد بارقه هاي اميد حركت كنم.

در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد و با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این منطقه برگزار شد، از 16 خبرنگار فعال در عرصه اطلاع رسانی شهرستان پارس آباد با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

این گزارش حاکیست، امسال برعکس سال های گذشته که آیین روز خبرنگار به صورت کم رنگ و با چند روز تاخیر برگزار می شد، با تدبیر و برنامه ریزی خوب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت جدی فرماندار منطقه، مقدمات مراسم تجلیل از خبرنگاران از دو هفته پیش فراهم شد و در نهایت آیین بزرگداشت روز خبرنگار، با شکوه هرچه تمام تر و بی نظیر در این شهرستان برگزار گردید.

 

اخبار مرتبط

نظرات

زارعی

باسلام وخسته نباشید به تمامی خبرنگاران منطقه وتبریک روز خبرنگار به شما و مخصوصا جناب آقای فولادی عزیز امیدوارم همیشه چشم روشن وبدون سانسور جامعه باشید.
خ- زارعی

یک فرهنگی در شهرستان پارس آباد

عزیزپور
با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی خبرنگاران منطقه مغان
بنده هم این روز عزیز را خدمت خبرنگاران زحمتکش تبریک عرض نموده امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتان موفق و موید باشید.