- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

“خاله شادونه” قلابی در پارس آباد دستگیر و روانه زندان شد

رحیم گلزاده اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی و اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد مبنی بر حضور خانمی به جای خانم “ملیکا زارعی” ( خاله شادونه _مجری برنامه های کودک)در برنامه جشن شادی در پارس آباد، دادستانی شخصاً وارد عمل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بنرها و تصاویری از حضور خاله شادونه در نقاط مختلف شهرستان نصب و منتشر شده بود متوجه شدیم به جای ملیکا زارعی( خاله شادونه)خانمی با مشخصات جعلی و غیر واقعی اقدام به اجرای برنامه می کند که با اعتراض مردم و با اعلام مسئول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اقدام به توقیف خودروی حامل این افراد شد.

وی گفت: در نهایت با اقرار متهمان بویژه خانمی که خودش را به جای خانم ملیکا زارعی جا زده بود به همراه عوامل اجرایی، کارگردان و حسابرس ، به علت کلاهبرداری و فریب مردم روانه زندان شدند.

دادستان پارس آباد خاطرنشان کرد: پولی که از حاصل فروش بلیط این برنامه بدست آمده بود توقیف شد و متهمان نیز ضمن اقرار ، اعلام آمادگی کردند تا تمامی مبالغی که از سوی مردم این شهرستان اخذ شده بود را به خود آنها پس دهند.

گلزاده در پایان از تلاش مسئولین، بویژه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد که با اعمال نظارت دقیق و با شناسایی بموقع متهمان باعث شد این اتفاق نهایتاً منجر به دستگیری کلاهبرداران شود قدردانی کرد.

در پی وقوع این ماجرا، “روزگاری” رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد نیز با بیان اینکه این اداره تنها بعنوان ناظر برنامه “خاله شادونه” انجام وظیفه می کرد، گفت: برنامه “خاله شادونه” که یازدهم مهرماه در پارس آباد برگزار شد با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موسسه فرهنگی و هنری نقش نگاران سایه هنر اردبیل که مجری این برنامه بود اجرا شد که در پی اعتراضات حضوری مردم، این اداره بعنوان ناظر وارد عمل شد.

یوسف روزگاری ادامه داد: ما بر خود وظیفه دانستیم به لحاظ جریحه دار شدن احساسات مردم و کودکان این منطقه، مراتب را به استحضار مسئولین ذیربط شهرستان علی الخصوص دادستان منطقه رسانده که خوشبختانه با اقدام به موقع دادستان محترم، متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در حین اجرا مردم شهرستان وعلی الخصوص حاضرین در این برنامه به نقش بازیگر زن خاله شادونه شک کرده و شکایت خود را قبل از به پایان رسیدن این برنامه به شخص بنده اعلام کردند که بلافاصله مراتب به استحضار مسئولین ذیربط علی الخصوص دادستان شهرستان رسید.

 

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "“خاله شادونه” قلابی در پارس آباد دستگیر و روانه زندان شد"

#1 Comment By بی نام On 2014/10/04 @ 2:46 ب.ظ

این شاهکار را به عزیزان زحمتکش اداره فرهنگ صمیمانه تبریک می گوییم!!!!!

#2 Comment By رضا On 2014/10/04 @ 4:59 ب.ظ

از اقدام جدی و به موقع اداره ارشاد و دادستان پارس آباد تشکر می کنم .

#3 Comment By احمد On 2014/10/04 @ 5:01 ب.ظ

به این میگن کلاهبرداری تو روز روشن. نباید به این افراد کلاهبردار ترحم کرد.

#4 Comment By سلیمان On 2014/10/04 @ 5:31 ب.ظ

آن همه بچه و کودک معصوم به خاطر خاله شادونه واقعی به آن برنامه آمده بودند اگر من جای ملیکا زارعی( خاله شادونه) بودم در اولین فرصت و فی سبیل الله در جمع بچه های خوب پارس آباد حاضر میشدم و به اجرای برنامه میپرداختم . اداره ارشاد هم می تواند یه جور ی زمینه اینکار را فراهم کند.