امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 29th, 2016 3:51 | کد خبر : 20307 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حماسه ۹دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

مسوول دفتر سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حماسه غرورآفرین ۹ دی ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و افتخارات ملت ایران اسلامی است.

به گزارش مغانه آنلاین، “رضا قاسمیان” امروز پنجشنبه در همایش عظیم بزرگداشت سالروز حماسه ۹دی، افزود: ملتی که آشنایی و شناختی از تاریخ دارد، قطعاً اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند و همواره در مسیر رشد و ترقی گام بر می بردارد.

وی با اشاره به عوامل و علل شکل گیری فتنه ۸۸ و اهداف فتنه گران، اظهار کرد: بزرگترین ظلم فتنه گران و سران فتنه در حق ملت ایران و نظام اسلامی این بود که دشمن را به داخل تهران کشاندند و به آبروی نظام خدشه وارد کردند.

وی خلق حماسه ماندگار و تاریخی ۹دی را انقلاب نسل سوم دانست و اظهار کرد: حرکت و حضور پرشور و بابصیرت مردم در این روز، سبب خنثی شدن توطئه ها و دسیسه های دشمنان و استحکام ارکان و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحکیم پیوند امت با ولایت شد.

وی با بیان اینکه فتنه گران و سران فتنه تحریم را به کشور تحمیل کردند، ادامه داد: حماسه ۹دی کشور را از لب پرتگاه نجات و داد و پرونده عوامل فتنه را در هم پیچید.

او با اعلام اینکه براندازی نظام هدف فتنه گران بود، اظهار کرد: حماسه ۹دی عشق و علاقه مردم ایران اسلامی را به امام حسین(ع) و ولایت فقیه نشان داد.

قاسمیان، التماس به شیطان بزرگ، خوشبینی به آمریکا و رفتن زیر پرچم این کشور مستبد و زورگو را فتنه جدید دانست و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه، حفظ روحیه انقلابی، عزت طلبی و استکبار ستیزی و اعتماد و باور به وعده الهی نیاز امروز جامعه است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در اتحاد و همبستگی مردم ، اضافه کرد: در قضیه فتنه ۸۸ مقام عظمای ولایت به درستی از حق مردم و آرمان های نظام و امام راحل دفاع کردند.

او با اعلام اینکه ایران اسلامی در اوج عزت، اقتدار و امنیت قرار دارد، بیان کرد: این امنیت و اقتدار بی نظیر در سایه فهم و بصیرت و پیروی از ولی فقیه به وجود آمده است.

در این مراسم باشکوه که در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد، علاوه بر مسوول دفتر سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ، امام جمعه و فرماندار پارس آباد، روحانیون، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی،مدیران و مسوولات دستگاه ها و نهادهای دولتی بازاریان و جوانان و دیگر اقشار مردم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات