امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 20th, 2015 10:11 | کد خبر : 13583 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حضور فرماندار در جلسه ی اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد

جلسه شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان با حضور مهدی احمدی فرماندار این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش مغانه به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس آباد، مهدی احمدی در این نشست که یاسر ندایی معاون وی نیز حضور داشت، گفت: شهرداری یکی از دستگاههای اجرایی مهم در هر شهر است و باید اعضای شورای شهر با دقت در انتخاب شهردار در خدمت رسانی این دستگاه اجرایی به شهروند دقیق باشند و نباید هیچ تفاوتی بین نقاط مختلف شهر وجود داشته باشد بلکه با توجه به اولویت ها و نیاز های هر منطقه در جهت ارتقاء، توسعه و تحول همه جانبه شهرستان تلاش کنند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، تصریح کرد: شهر پارس آباد با توجه به استعداد ها و ظرفیت های خوبی که در زمینه های مختلف دارد، لایق پیشرفت و ارتقاء و توجه ویژه است.

وی تدتمه داد:بایستی با همدلی و همراهی مسئولین و مردم و تعامل بین دستگاه های دولتی در جهت بررسی و پیگیری موانع و مشکلات این شهر گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و معاون وی در جلسه شورای شهر و همچنین ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در ۲ سال کاری شورای اسلامی شهر گفت : اعضای شورای اسلامی دوره چهارم در ماههای اخیر با تدوین برنامه های کامل و جامع در زمینه ساماندهی وضعیت بودجه وخدماتی و خدمات رسانی مطلوب به مردم ، موجبات رضایت نسبی شهروندان را فراهم کرده اند.

حسین اوغلی اظهار کرد: حل موانع طرح احداث ترمینال بزرگ شهر نیازمند همکاری تنگاتنگ دستگاه های دولتی است و در این زمینه مذاکرات لازم با مسئولین استانی صورت گرفته است.

وی با شاره به نقش فرودگاه در پیشرفت همه جانبه منطقه، خواستار تسریع در روند اجرایی عملیات تعریض و تطویل باند این فرودگاه شد.

وی دیگر مشکل شهر را عدم تعامل ادارات و سایر ارگانها با شهرداری عنوان کرد و خواستار برگزاری جلسات تخصصی بین ادارات آب، گاز و برق برای تبادل نظر، تعامل و همکاری با شهرداری در راستای رفع مشکلات و معضلات زیر ساخت شهری و بحث و بررسی مشکلات شهر و شهروندان شد.

به گفته وی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات لازم را در خصوص آسفالت کمربندی اصلی ترانزیتی شهر بطول ۴/۵ کیلومتر با مساعدت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار  و با نظر مدیر کل راه و شهرسازی انجام داده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری نیازمند حمایت مردم و مسئولین اجرایی شهرستان در راستای آبادانی و توسعه شهر می باشد، خواستار حمایت و پشتیبانی فرماندار از مجموعه شورا و شهرداری شد.

IMG_2422 IMG_2425 IMG_2427 IMG_2432

 

اخبار مرتبط

نظرات

شهروند پارسابادی

جناب شوراهای محترم کو در شهر توسعه همه جا خندک شده کو زیبایی شهر تو رو خدا چرا همش دروغ کو کمربندی دوم کو زیبا سازی شهر کو. چراغ راهنما در میدانها کو خط اسفالت اره اسفالت رو رنگ میزنن با رنگ قلابی مگه تو شهر های دیگه ندیده ایم چرا رنگ اسفالت اردبیل پاک نمیشه کو پارک کو فضای سبز کو ترمینال کو شهرداری دوم ا

ناشناس

واقعا تاسف دارد برخی از اعضای شورای شهر در جلسات رسمی با لباس غیر رسمی آستین کوتاه حضور می یابند

میلاد

جمع کنید بابا

ناشناس

پارس اباد بلحاظ گستردگی شهر بایستی به دو ناحیه شهرداری تقسیم شود یک شهرداری نمی تواند جوابگو باشد الحق آقای مهندس حسین اوغلی فعالیت چشمگیری در این دوره انجام داده است نهضت اسفالت شروع شده و قیر بحد کافی خریده اند و شن و ماسه هم بفور در منطقه وجود دارد فقط وقت تنگ است والا همه جای شهر اسفالت خواهد شد کمی منصفانه اظهار نظر کنیم مهندسین حسین اوغلی و جودی و باباوند و سایر ین ذاتا” انسانهای خوبی هستند واگر نارسائی وجود دارد بعلت کمبود امکانات بوده و دلیل نمی شود همه چیز را زیر سئوال ببریم .

خانواده شهدا

ناشناس جون خودتو به نفهمی زدی یا مردم را ابله فرض میکنی . این شورا تو خواب بود به مدت ۲۱ماه تا اینکه فرماندار جدید اقای احمدی به مغان تشریف آوردن که سابقه معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان ویزه ساوه را در کارنامه شان دارند. بعد از تذکرات متعدد اقای احمدی و آبرو ریزی که نماینده منطقه ببا ر آوردن و در روز قدس فرمودند که ۱ -۱۰۰۰تن قیر که در اختیار شهرداری قرار دادم کجاست .۲-یک میلیارد سیصد میلیون تومان از ماده ۱۸۰ سهم نماینده که در اختیار شهرداری قرار دادم کجاست.۳- یک میلیارد و یکصد میلیون تومان از اعتبارات شهرستان که فرمانداری در اختیار شهرداری قرار داده کجا هزینه کردیدو… بعد از این کار بود که شهردار شروع به فعالیت نمود و در ۲ماه کارهای خوبی انجام داد . این ها همه در سایه حرکت فرماندار مساعی و معاون وی مهندس ندایی که از نیروهای عمرانی منطقه بوده میباشدو تلاششان تغییر جهره شهر میباشد.

ناشناس

اقای مریض نظرات خوبی بدهیدمردم استان این سایت رامی خوانند

شهروند

از تلاشهای شبانه روزی جناب اقای مهندس حسین اوغلی و یارانش و شهرداری محترم در فعالیت های عمرانی شهر متشکریم آقایان شورا و شهرداری سوزش و نظرات مغرضانه عده ای که منافع شان بخطر افتاده و بیسواد هستند در زمینه عمران شهری دلخور نباشید شما کارتان را بخاطر خدا و مردم فقیر محلات همچنان ادامه دهید از تک تک اعضای محترم شورا متشکریم .افراد مغرض و نادان بروند محلات را ببینند و مردم محلاتی که محله شان عین دسته گل شده شادی انها را ببینند بی خود قضاوت جاهلانه نکنند.

شهروند

از اعضا شورا تشکر مینماییم و امید داریم بتوانند با انتخاب درستی که داشتند موجب رونق و عمران و ابادانی شهر شوند

یک همشهری

اعضای شورای اسلامی شهر توانستند در کمترین زمانی که در دستشان بوده و است برای شهر کارهای مفیدی انجام دهند
از بارزترین انها
اسفالت خیابان شهید صفایی
اسفالت شهرک زیتون
اجرای سر در ورودی شهر
و حل مشکل کانالهای شهر

اهالی شهید صفایی

از اعضای شورای شهر در خصوص سریعتر اجرا شدن روند اسفالت خیابان شهید صفایی متشکریم
و امید دارم مورد عنایت فرماندار محترم قرار بگیرد و اعضای محترم بهتر بتوانند برای ابادانی شهر اقدامات لازم را انجام دهند

عاشق مغان

تشکر از فرماندار محترم اقای احمدی که شبانه روز فعال بوده و در جهت عمران و ابادانی شهرستان کوشا میباشنند

همشهری ه - گ

لطفا بفرمایید نه نفر از اعضای شورای شهر علاوه بر مدرک تحصیلیشان تابحال در کاراجرایی بوده اند

انتقاد از طرف دانشجو

جالبه پایگاه تحلیل خبری مغان هم از طرف مدیر سایت هم سانسور میشه معلوم نیست چه خبره،یا این سایت رو ببندید یا اینکه درد دل مردم را بدون اینکه حذف کنید بزارید منتشر بشه منتظر نقد پذیری اقایان مسول سایت هستیم

انتقاد از طرف دانشجو

با سلام خدمت مدیر سایت
برای چندمین بار من انتقاد کردم از پوشش اعضای شورای اسلامی ( استین کوتاه)شهر پارس اباد در این جلسه،ولی متاسفانه مثل اینکه مایل نیستین منتشر کنید
با این کار یکی از طرفداران پایگاه تحلیل خبری مغانه را از دست میدهید ودیگر اعتمادی بر جای نمی گذارید،هدف از عدم منتشر شدن نوشته های اینجانب را بگوید