- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

حدود ۵هزارو ۸۳۲تن بذر ذرت در پارس آباد تولید می شود

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، “علی‌اکبر حسنیان” متوسط عملکرد این محصول در هکتار را ۲٫۵ تن اعلام کرد و افزود: این شهرستان در تولید و فرآوری انواع بذور کشاورزی به ویژه بذر ذرت از مناطق مستعد و پیشرو کشور است به طوری که هم‌اکنون این شهرستان در حدود ۸۰ درصد بذر ذرت مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "حدود ۵هزارو ۸۳۲تن بذر ذرت در پارس آباد تولید می شود"

#1 Comment By یک ذرت کار On 2015/10/29 @ 6:12 ق.ظ

این آمارها را دردی را دوا نمی کند. چه فایده ای دارد، کشاورزان مظلوم در هوای داغ تابستان و در سخت ترین شرایط ذرت بذری تولید می کنند ولی محصول و دسترنج آنان خریدار ندارد. آقای حسنیان نمی دانم خبر داری یا نه، ذرت بذری تولیدی سال های ۹۲ و۹۳ تا کنون به فروش نرفته و در انبارهای منطقه خاک میخورد. سوال من این است اگر این محصول در سایر استان ها و شهرستان ها تولید میشد آبا ابن بلا را به سرآنها هم می آوردند؟

#2 Comment By ایدین ارژنگی On 2015/10/29 @ 8:45 ق.ظ

اقای حسنیان اگه امار ذرت های بذری که بصورت غیرقانونی کشت شده اند را هم بدهند امار تولید حتما خیلی بالا می رود

#3 Comment By ناشناس On 2015/10/29 @ 9:10 ب.ظ

راستی آی برادر از ذرت کاران علوفه ای جه خبر؟
بگو که چند نفر واسطه چه بلایی سر این کشاورزان بدبخت آوردند، قیمتو چقدر پایین آوردند؟

#4 Comment By ناشناس On 2015/10/30 @ 6:23 ق.ظ

گرچه خداوند مغان را از نظر شرایط آب و هوایی مستعد برای تولید چهارفصل خلق نموده است حیف که قدر نعمت را نمی دانیم حدود ۹۰درصد نیاز کشور در این منطقه تأمین می شود کشاورزان سختکوش و دانا و ماهر منطقه نمی توانند با اینهمه زحمت دسترنج خودشان را بفروش برسانند و در تأمین نیازهای فیزیولوژیکی با مشکل مواجه هستند در حالیکه اگر چنین اتفاقی در سایر استانها بیافتد آیا چنین موردی خواهیم داشت؟ پس بیاییم از حق کشاورزان منطقه که واقعا متحمل زحمات خانوادگی را عهده دار می باشند حمایت کنیم. و مثل سنوات مدید که خدمات حمایتی مسئول خرید آن بود این کار را مجددا انجام دهید.

#5 Comment By دلسوز مغان On 2015/11/02 @ 9:21 ق.ظ

جناب مسئول همیشه طرفدار کشاورزان مظلوم باشید که محصولات شان بدست یه عده دلال بازها افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟