- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

حبیب برومند: درصورت انتخاب فرماندار اصلاح طلب برای پارس آباد، در مقابل آن می ایستم

456+

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد فرماندار اصلاح‌طلب و شناسنامه‌دار برای پارس‌آباد در نظر گرفته شود، بنده در مقابل آن می‌ایستم و حتی وزیر کشور را با همکاری دیگر نمایندگان که از تغییر فرمانداران ناراضی به نظر می‌رسند برای سئوال و حتی استیضاح به مجلس می‌کشم تا پاسخگوی چنین حرکت‌های خودسرانه شود.

حجت الاسلام حبیب برومند، در واکنش به گزینه‌های مطرح شده برای فرمانداری پارس‌آباد تصریح کرد: ما گزینه مطرح شده از سوی استاندار اردبیل را به هیچ وجه قبول نداریم و حاضر نیستیم فرمانداری با سبک و سیاق اصلاح‌طلب که به تنش و نابسامانی در منطقه می‌انجامد، برای این شهر انتخاب شود، بلکه تلاش می‌کنیم تا معاون فعلی را به عنوان گزینه نهایی برای فرمانداری پارس‌آباد معرفی کرده و او را جایگزین ولی کریمی کنیم که رفتنش قطعی شده است.

برومند در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار بود ما در تعامل و ارتباط با استاندار اردبیل مدیران و فرمانداران را تغییر دهیم، اما گویی مشاورانی به استاندار اردبیل خط می‌دهند که هیچ آشنایی به منطقه ندارند و می‌خواهند با انتخاب فرمانداران خاص نارضایتی در منطقه را تشدید کنند، اما امیدواریم دولت یازدهم و شخص استاندار در انتخاب فرمانداران با دقت نظر بیشتر اقدام کرده و اجازه ندهد برخی از افراد که به دنبال سوءاستفاده از فضای موجود هستند در گزینش مسئولان و همچنین عزل و نصب‌ها دخالت نابه‌جا داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه بنده اصولگرا هستم و از شناسنامه قوی انقلابی، ارزشی برخوردار بوده و جانباز دوران دفاع مقدس به شمار می‌روم و هرگز حاضر نیستم ارزش‌های این نظام را عده‌ای فرصت‌طلب و اصلاح‌طلب خائن زیر سئوال ببرند، بیان کرد: بنده در مدت نمایندگی خود چه در دوره سوم مجلس و چه در حال حاضر یک ریال سوءاستفاده نکردم و حاضر نیستم برای منافع شخصی خود انجام وظیفه کنم، بلکه بیشتر تلاش و همت من بر این است تا رضایت مردم و خواسته آنها جامه عمل بپوشد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با انتخاب برخی از مدیران و فرمانداران که از طیف فتنه هستند، به نظر می‌رسد سیاست اعتدال دولت روحانی تغییر پیدا کرده و این دولت از تعادل خارج شده که انتظار می‌رود در این زمینه دولت به وعده‌ها و شعارهایی که داده شایسته و بهتر عمل کند.

برومند ادامه داد: بنده اعتراف می‌کنم که در انتخاب استاندار اردبیل تحت تأثیر برخی جریانات بودم و بهتر بود بیشتر از این در مورد استاندار اردبیل تجدید نظر صورت می‌گرفت و بنده به خاطر حمایت‌های نماینده اردبیل از آقاجانی از روی عصبانیت و ناراحتی که با این نماینده داشتم، حاضر نشدم به دیگر گزینه استانداری اردبیل رأی بدهم، ولی فکر می‌کنم در شرایط فعلی او گزینه مناسب‌تری برای اردبیل بوده است.

وی همچنین گفت: ما تابع ولایت هستیم و رهبر معظم انقلاب هر چه دستور دهند ما آن را انجام می‌دهیم و معتقدیم اصولگرایان چندان از عملکرد ماه‌های اخیر روحانی راضی نیستند و بهتر است رئیس جمهور به جای وارد شدن به دایره اصلاح‌طلبان از نظرات کارشناسی و مشورتی اصولگرایان استفاده کرده و در این زمینه تحت تأثیر برخی از جریانات تندروی اصلاح‌طلب قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه، گزینه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و کشت و صنعت مغان قطعی شده و ما به زودی شاهد معارفه آنها خواهیم بود، اظهار داشت: برای سازمان جهاد کشاورزی یکی از مسئولان فعلی جهاد کشاورزی استان تقریباً نهایی شده و برای کشت و صنعت مغان نیز بهترین گزینه را اروجعلی محمدی مدیرعامل سابق این شرکت معرفی کردند که ما نیز با حضور آنها در این سمت موافق هستیم و امیدواریم به زودی فعالیت این مدیران انجام شود.

منبع:فارس

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "حبیب برومند: درصورت انتخاب فرماندار اصلاح طلب برای پارس آباد، در مقابل آن می ایستم"

#1 Comment By رحمتی On 2014/02/17 @ 12:43 ب.ظ

به نماینده محترم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می کنم با برقراری تعامل سازنده با استاندار و دولت، نسبت به انتخاب فرمانداران و بخشداران این دوشهرستان از میان نیروهای شایسته و لایق و ولایی اقدام کند.

#2 Comment By akbari On 2014/02/17 @ 1:06 ب.ظ

Ahadzade100darsad.

#3 Comment By علی On 2014/02/18 @ 9:20 ب.ظ

احدزاده بهترین گزینه برای فرمانداری می باشد فردی بومی و متخصص و دلسوز می باشد اصلاح طلبان جائی در این مملکت ندارند ما از جریانات فتنه بیزاریم و افرادی را برای فرمانداری می خواهیم که با نماینده شهرمان هماهنگ بوده با شد احدزاده داماد برومند بوده و از نزدیک هماهنگی دارند . در ضمن احدزاده انسان خوبی هستند. با تشکر

#4 Comment By یک شهروند On 2014/02/19 @ 10:35 ق.ظ

فرمانداربایدبومی باشد.احدزاده فردی لایق ودرداشنامی باشد درست است که فامیل برومنداست. نظراصلاحات برای مامهم نیست چون امتحان دادند و نمره 0 گرفتند.

#5 Comment By قوتاز On 2014/04/04 @ 12:56 ق.ظ

از المان فرماندار بیاد چی؟