امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 25th, 2013 7:31 | کد خبر : 889 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جهانگرد اسپانیایی پس از 13سال رکاب زنی، وارد اصلاندوز مغان شد

پارس آبادمغان، اردبیل- یک جهانگرد مسلمان اسپانیایی تبار، پس از 13 سال رکاب زنی امروز / چهارشنبه/ وارد شهر اصلاندوز از توابع پارس آبادمغان شد. به گزارش ایرنا، “فرانسیس آریش” 52ساله، که به تازگی به اسلام روی آورده ، پس از طی 106 هزار کیلومتر،  وارد این شهر مرزی شد . این جهانگرد به خبرنگار […]

IMG_1751

پارس آبادمغان، اردبیل- یک جهانگرد مسلمان اسپانیایی تبار، پس از 13 سال رکاب زنی امروز / چهارشنبه/ وارد شهر اصلاندوز از توابع پارس آبادمغان شد.

به گزارش ایرنا، “فرانسیس آریش” 52ساله، که به تازگی به اسلام روی آورده ، پس از طی 106 هزار کیلومتر،  وارد این شهر مرزی شد .

این جهانگرد به خبرنگار ایرنا، گفت:پس از پشت سرگذاشتن 64 کشور ازطریق ترکیه ، گرجستان و ارمنستان دو روز پیش وارد ایران شده و پس از استراحت در شهر اصلاندوز و آشنایی با آثار تاریخی و مذهبی این شهر ازطریق جنوب ایران به امارات سفر خواهم کرد.

وی، هدف از جهانگردی خود را آشنایی بیشتر با اسلام و دنیای مسلمانان عنوان کرد و گفت:یکی از بزرگترین هدفم، سفر به حج و زیارت کعبه است و می خواهم کتابی بنویسم تا در مورد دین اسلام و تجربیات سفرم مدرکی باشد و درمورد اسلام بیشتر بیاموزم.

وی، علت گرایش خود به دین اسلام را علاقه به مسلمانان و حقانیت دین اسلام عنوان و تصریح کرد:در میان مسلمانان مختلف ،اسلام دین کاملی است و تأسی به این دین موجب عزت، سربلندی، امیدواری و نشاط می‌شود.

این جهانگرد ، با ابراز رضایت از مهمان نوازی مردم مسلمان ایران اضافه کرد: دراین سفر مهمان نوازی مردم خونگرم ایران اسلامی را به گوش جهانیان خواهم رساند.

وی، که جهانگردی خود را از سال 2001 با دوچرخه آغار کرده است می خواهد پس ازعبور از چندین کشور وارد فیلیپین شده و به سفر چندین ساله خود پایان دهد.

 

کلمات کلیدی:

اخبار مرتبط

نظرات