امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 23rd, 2014 7:54 | کد خبر : 5429 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جشن «سلام تابستان» در کانون پرورش فکری یک پارس آباد برگزار شد

همزمان با شروع فصل تابستان، با حضور اولیا و اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز یک پارس‌آباد، جشن سلام تابستان در این مرکز برگزار شد.

به گزارش مغانه، در این آیین باب‌اله عزیزپور مربی مسئول مرکز یک پارس‌آباد با خیر‌مقدم به میهمان‌ها و والدین اعضا حضور آن‌ها را در کانون، نشان اعتماد آن‌ها و اهمیت دادن به تربیت و پرورش شایسته‌ی فرزندانشان دانست و گفت: کانون پرورش فکری با برنامه‌های متنوع و در عین حال کیفی، سعی دارد افق روشنی از تربیت به روی آینده‌سازان وطن اسلامی بگشاید و در راستای کشف استعدادهای کودکان گام‌های اساسی بردارد.

مربی مسئول مرکز یک پارس‌آباد همچنین از اعتماد خانواده‌ها به مربیان کانون تشکر و به موفقیت‌ها و روند فعالیت مربیان در کانون اشاره کرد و گفت: کانون پارس‌آباد از مراکز موفق استان می‌باشد که هر سال توانسته توسط اعضا و مربیان خود به مقام‌های شایسته‌ی ملی و بین‌المللی دست یابد.

وی لزوم همکاری بیشتر خانواده‌ها را در تربیت شایسته‌ی کودکان مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: تعامل با خانواده‌ها و ارتباط دوسویه با آن‌ها می‌تواند گره از بسیاری مشکلات باز کرده به شناخت محیط آموزشی و خانواده از نیاز و استعداد کودک منجر شود لذا ضروری است ارتباط و همکاری نزدیکی بین خانواده‌ها و کانون بوجود آید که از ثمره‌ی این ارتباط مستقیما کودکان بهره خواهند برد.

توضیح درباره‌ی کارگاه‌های تابستانی، شنیدن نظرات خانواده‌ها، ‌ارایه گزارش از فعالیت‌ و موفقیت‌ها و اجرای شعرخوانی،‌ سرود و قصه‌گویی پایان‌بخش جشن سلام تابستان در مرکز شماره‌ی یک پارس‌آباد بود.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات