امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 10th, 2015 12:44 | کد خبر : 10197 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جشنواره بازی‌های محلی بانوان در پارس‌آباد برگزار شد

همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن و روز مادر جشنواره بزرگ بازی‌های بومی،‌ محلی بانوان با حضور ورزشکارانی از ۲۵ روستا در پارس‌آباد برگزار شد.

به گزارش مغانه، در این جشنواره که عصر امروز و در روستای اجیرلوی پارس‌آباد برگزار شد، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: این جشنواره بزرگ به مناسبت روز زن و با همکاری ادارات ورزش و جوانان و امور عشایر شهرستان پارس‌آباد، دهیاری و شورای اسلامی روستای اجیرلو برگزار می‌شود.

پرویز دولت‌پناه با اشاره به رشته‌های برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های متعددی همچون دال پلان، طناب‌کشی، تیراندازی، دو با کوزه آب، بش داش، یایلیق قاپدی و بازی‌های بومی و محلی مختص منطقه اجرا می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های جانبی این جشنواره گفت: اجرای مراسم عروس بران محلی، پخت آش و نان سنتی و برپایی آلاچیق عشایری در محل جشنواره از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان پارس‌آباد با دعوت از مردم منطقه جهت حضور در این جشنواره بزرگ افزود: مردم می‌توانند این جشنواره را با توجه به اینکه در منطقه بکر و زیبا برگزار می شود از نزدیک به تماشا بنشینند.

دولت‌پناه با اشاره به اینکه جشنواره از ساعت ۱۴ امروز شروع شده است، بیان کرد: این جشنواره در روستای مرزی اجیرلو و جنب سالن انقلاب این روستا در محیط بکر و طبیعی منطقه در حال برگزاری است. فارس

اخبار مرتبط

نظرات