امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : ژوئن 8th, 2016 2:56 | کد خبر : 18269 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ثبت نام ترم تابستانی کانون زبان ایران شعبه پارس آباد شروع شد+تصاویر

مسئول کانون زبان ایران مرکز آموزشی پارس آبادمغان، از آغاز ثبت نام کلاسهای زبان انگلیسی برای ترم تابستان ۹۵خبر داد.

بهرام جسور اجیرلو امروز چهارشنبه در گفت و گو با مغانه افزود: همزمان با سراسر کشور نام نویسی از زبان آموزان تا تاریخ پنجم تیرماه در این مرکز آموزشی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه کانون زبان ایران، اولین و معتبرترین مرکز آموزش زبان در خاورمیانه و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد، افزود: علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند برای ثبت نام و بهره مندی از کلاس های کانون در این شهرستان تا قبل از انقضای مهلت تعیین شده اقدام کنند.
وی ساعات نام نویسی را ۱۰صبح تا ۸عصر اعلام و بیان کرد: کلاس های خواهران و برادران در این شعبه به صورت مجزا و در یک فضای مناسب و با استفاده از اساتید برجسته و دوره دیده کانون زبان ایران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کلاس ها در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان دایر می شود، ادامه داد: کلاس های ترم تابستان از هفته اول تیرماه و همزمان با سراسر کشور در شعبه پارس آباد نیز دایر خواهد شد.
به گفته وی علاقه مندان می توانند در ساعات یاد شده از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۷۲۱۶۱۱ و یا مراجعه حضوری به کانون زبان ایران واقع در روبه روی دادگستری، اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند.

به گزارش مغانه، کانون زبان ایران ( انجمن فرهنگی ایران و آمریکا سابق) از سال ۱۳۰۴ هجری شمسی در تهران آغاز به کار نمود.

این انجمن در سال ۱۳۳۵ با راه اندازی یک مرکز آموزشی در خیابان وصال شیرازی آموزش زبان انگلیسی را آغاز کرد و از جمله فعالیت های آموزشی این انجمن در آن سال ها می توان به آموزش تخصصی زبان انگلیسی به کارکنان دولت و بازرگانان و همچنین آموزش زبان فارسی به خارجی ها نام برد.

پس از انقلاب شکوهمند اسلامی اداره این انجمن در سال ۱۳۵۸ به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد.

هم اکنون کانون زبان ایران  در ۳۱ استان و  ۱۰۰ شهر  با حدود ۲۲۰ مرکز و ۳۰۰,۰۰۰ زبان آموز، در زمینه آموزش زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی و اسپانیایی فعالیت می کند.

۲ ۳ ۴ Untitled-1

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

مهسا حسینیان

کانون زبان ایران بهترینههههههههههههههههههههههههه

مبینا میر علیپور

واقعا کانون زبان ایران برای بچه زحمت می کشه من از تمامی زحمتکشان این کانون تشکر میکنم .به خصوص معلم عزیزم آقای اصلانی

zhra

کانون زبان ایران بی نظیره ، به خصوص معلماش که واقعا خیلی تلاش میکنند ، من خودم شخصا از زحمات معلمم : آقای اصلانی تشکر میکنم 🙂 ایشالا همیشه سلامت باشن.

هانا

کانون زبان محشره و خانم قبادی هم زحمت کش