امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 18th, 2020 1:23 | کد خبر : 23782 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تکمیل طرح چهار بانده کردن محور پارس آباد- سربند در اولویت قرار دارد

نماینده پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه چهار بانده کردن جاده ارتباطی پارس آباد به سربند از طرح های اولویت دار و مطالبات جدی منطقه است.

مغانه انلاین-پنجشنبه۲۹-۳-۱۳۹۹

به گزارش مغانه آنلاین، عباس جهانگیرزاده امروز پنجشنبه در جمع مردم اصلاندوز افزود: وضعیت راه های مواصلاتی پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار با مرکز استان در شان مردم این مناطق نیست و لازم است برای توسعه و بهبود آن چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه توسعه و ایمن سازی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی، به پیشرفت و رونق منطقه بسیار کمک می کند، ادامه داد: سالانه خانواده های زیادی در این منطقه بر اثر تصادفات و فوت عزیزانشان در حوادث جاده ای، داغدار و سیاه پوش می شوند که باید رفع این معضل اساسی در دستور کار قرار گیرد.

وی به سفر چند روز پیش وزیر راه و شهرسازی به منطقه و بازدید از جاده های ارتباطی مغان اشاره و اظهار کرد: در جریان این سفر تصمیمات خوبی اتخاذ شد که تحقق آن زمینه ساز پیشرفت منطقه خواهد شد.

او، همچنین با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های خوب اصلاندوز در زمینه های مختلف گفت: استفاده درست و اصولی از این قابلیت ها، باعث حل معضلات و پیشرفت منطقه می شود.

جهانگیرزاده، از افتتاح طرح آبرسانی به روستاهای غرب و شرق دره رود و نیز درمان بستر اصلاندوز در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار اصلاندوز نیز گفت: عدم استقرار برخی ادارات در این شهرستان باعث سردرگمی و ناراحتی مردم منطقه گردیده و این سبب شده مردم برای انجام امورات خود با طی مسافت طولانی به پارس آباد مراجعه کنند.

مینایی از تخصیص حدود ۱۰۰میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های برخی ادارات در این شهرستان خبر داد و افزود: با تاسیس و استقرار ادارات دولتی، علاوه بر تسهیل و تسریع در حل امورات و درخواست ها و کاهش هزینه های مردم ، از میزان تردد و بار ترافیک در جاده ها کاسته می شود.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات