- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

تکمیل ساختمان بیمارستان ۱۶۰تخت خوابی پارس آباد تا پایان امسال

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، اکبر صمدی با اشاره به آماده‌سازی و پیشرفت خوب فرودگاه و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد گفت: پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان بالای ۹۰ درصد و در شرف اتمام است و به حول قوه الهی و همت مسؤولان استانی و شهرستانی تا پایان سال جاری ساختمان آن به اتمام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مورد تامین تجهیزات بیمارستان شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: بخش بزرگی از تجهیزات بیمارستان آماده و در تحویل مسؤولان شهرستان است و به محض تحویل ساختمان تجهیز آن نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: استاندار اردبیل با توجه خاص به مسائل و مشکلات استان به مشکلات منطقه به ویژه پارس‌آباد مغان حساسیت ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برخی هجمه‌ها و موضع‌گیری‌ها علیه دولت در قالب انتقاد از روند اجرایی بعضی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در حالی مطرح می‌شود که همه این پروژه‌ها از ۱۰ سال گذشته تاکنون با کمترین تخصیص اعتبار و پایین‌ترین میزان پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده بودند.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها در حال حاضر با شدت و حدت بیشتر و سرعت تمام در حال اجرا بوده و در بعضی موارد خصوصا جبران سریع خسارات سیل و تگرگ خرداد ماه سال جاری علیرغم پیگیری‌های جدی استاندار اردبیل، امام جمعه شهرستان و استان و نماینده مجلس بایستی اقدامات عملی سریعا انجام شود تا اختصاص تسهیلات لازم به کشاورزان خسارت دیده استان‌های دیگر را دستاویز قرار داده و آن را به ناکارآمدی مسؤولان استان و شهرستان و یا بی‌توجهی آنها به منطقه نسبت ندهند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: در حالی که مسؤولان استان جبران خسارت کشاورزان منطقه را جزو رئوس برنامه‌ای خود قرار داده‌اند و پیگیر این امر هستند و در آینده نزدیک این مشکل نیز حل خواهد شد.

صمدی با اشاره به امضای تفاهمنامه خط آهن جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان را از طریق استان اردبیل را یادآور شد و ادامه دادور: این موضوع جزو مصوبات کمسیون مشترک دو کشور در سفرهای اخیر استاندار اردبیل لحاظ شده و محل آن نیز در کوتاه‌ترین زمان پس از بررسی واریانت‌های مختلف و هماهنگی و توافق کشور همسایه مشخص خواهد شد و مطمئنا در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان پارس‌آباد مغان و افزایش درآمد اهالی شهرستان و استان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

صمدی از افتتاح و آبگیری زودهنگام دریاچه شهرک غفاری پس از چندین سال خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی کار این دریاچه قبل از دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.