امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 24th, 2014 11:37 | کد خبر : 8271 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

توطئه خانوادگی در گم شدن کودک چهار ساله روستایی در شهرستان نیر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: کودک چهار ساله روستایی که توسط اعضای یک خانواده ربوده شده بود پس از دو روز زنده از داخل چاه بیرون آورده شد.

به گزارش مغانه، سرگرد سیدهادی موسوی روز چهارشنبه با اشاره به گم شدن یک پسر بچه چهار ساله در روستای مستان آباد نیر افزود: ماموران انتظامی به محض اطلاع از این حادثه با کمک گروه های مردمی و سه گروه امدادی هلال احمر وارد عمل شده و به جستجوی این کودک در اعماق چاه ها ، دره ها و اطراف روستای مستان آباد پرداختند.

وی گفت: پس از ناامیدی از یافتن این کودک به رغم گذشت یک شب ، گروه امدادی آن ست هلال احمر استان اردبیل با سگ های تجسس برای یافتن این کودک فراخوانده شدند و ساعت ها تلاش و تحقیقات این گروه هم به نتیجه نرسید.

وی از تمرکز نیروی انتظامی به یافتن سرنخی از اقدام به گروگانگیری یا آدم ربایی در این قضیه اشاره کرد و افزود: پسر عموی پدر این کودک احضار شده و در بازجویی ها اظهارات ضد و نقیضی ارائه کرد.

سرگرد موسوی افزود: این متهم پس از بازگشت از ناجا از ترس لو رفتن موضوع ، پسر بچه را در چاهی روباز رها کرده و به رغم گذشت ساعت ها اهالی روستا پس از شنیدن گریه و سر و صدای کودک وی را یافته و زنده از داخل چاه بیرون آوردند.

به گفته وی ، مجرم و همسرش دلیل ربودن این کودک را انتقام گیری و اختلافات خانوادگی ذکر کردند ولی تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد. (ایرنا)

اخبار مرتبط

نظرات