امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 20th, 2022 12:59 | کد خبر : 24309 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر پارس آباد

شهردار پارس آباد مغان  گفت: در راستای بهبود وضعیت آسفالت معابر و خیابان های پارس آباد، از نیمه دوم سال گذشته تا کنون، بیش از ۱۵هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان  در سطح این شهر پخش شده است.

مغانه آنلاین- چهارشنبه۳۱-۰۱-۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مغانه آنلاین، شاپور کریمی در حاشیه بازدید از پروژهای عمرانی در سطح شهر اظهار داشت: طرح لوله گذاری جهت جمع آوری و روان سازی آب های سطحی هسته اصلی و مرکزی شهر در چند روز آینده به اتمام می رسد.

شهردار پارس آباد ضمن اعلام این خبر افزود : برای اولین بار طرح جمع آوری و روان سازی آبهای سطحی بانصب لوله های پلی اتیلن سایز ۸۰۰ دو جداره ، در جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی که در آخر روزهای سال ۱۴۰۰  شروع شده بود در شرف پایان این طرح مهم هستیم.

شهردار با اشاره به اهمیت موضوع و اجرای این طرح افزود: با اجرای این طرح که از چهارراه امام خمینی (ره) تا میدان قیام و میدان شهید سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت ، مشکل چندین ساله آبگرفتگی در میدان قیام و جلوی بازارچه شهید تیمورپور و میدان شهید سردار سلیمانی برای همیشه رفع خواهد شد.

کریمی اضافه کرد، این طرح با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و پانصد  میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شروع شده است که انشاالله با اتمام آن و روان سازی دیگر شاهد آبگرفتگی نخواهیم بود.

دکتر شاپور کریمی با تاکید بر ضرورت تحقق عملیات عمرانی  وجدول‌گذاری معابر خبر داد و گفت : عملیات  جدول گذاری خیابان پزشکان به طول ۶۰۰ متر  و همچنین با هدف زیباسازی و چراغانی  که جمعا بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در راستای تسهیل تردد عابرین پیاده و وسائط نقلیه هزینه شده است.

شهردار پارس آباد مغان خاطر نشان کرد: به منظور زیباسازی فضاهای شهری، شهرداری  اقدام به برنامه ریزی و اجرای عملیات رنگ آمیزی  و همچنین نصب چراغ های دفنی در خیابان ها و میادین و بلوارهای شهر  نموده و آنرا ادامه می دهد.

وی بیان کرد : نصب این چراغ‌های تزئینی، زیبایی و نورپردازی خاصی به خیابان های سطح شهر  بخشیده و مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در این خصوص اختصاص داده ‌شده است.

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی

اخبار مرتبط

نظرات