امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 12th, 2014 8:50 | کد خبر : 7675 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تودیع و معارفه فرماندار پارس آبادمغان/ تصویری

IMG_0001 IMG_0002 IMG_0004 IMG_0009 IMG_0011 IMG_0012 IMG_0017 IMG_0022 IMG_0024 IMG_0025 IMG_0026 IMG_0034 IMG_0035 IMG_0036 IMG_0039 IMG_0046 IMG_0047 IMG_0050 IMG_0053 IMG_0055 IMG_0059 IMG_0064

اخبار مرتبط

نظرات

رحمانی

آقای بیگدلو در این مدت کوتاه، کارهای بزرگی انجام دادند. من مسئله الحاق پارس آباد به منطقه آزاد ارس را از رسانه ها رصد می کردم. به جرات می توانم بگویم اگر این بزرگوار فرماندار پارس آباد نبود از الحاق پارس آباد و اصلاندوز و حتی گرمی و بیله سوار به منطقه آزاد ارس خبری نبود. برای آقای ایرج بیگدلو هر کجا هستند که بدون شک منشا تحول و خدمات همانجا خواهند بود از صمیم قلب از ایزد منان آرزوی استمرار توفیقاتشان را دارم. مطمئنم مردم قدرشناس دشت مغان به خصوص مردم خونگرم پارس آباد خدمات و زحمات این مرد بزرگ و توانمند و مخلص را فراموش نخواهند و اخلاق نیک و جوانمردی و لیاقت و شایستگی وی را سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل خواهند کرد.

مهدوی

به اعتقاد بنده پارس آباد برای رهایی از وضعیت فعلی و پیشرفت و توسعه نیازمند افرادی همچون ایرج بیگدلو است. نخبگان، افراد تاثیرگذار، ریش سفیدان و معتمدان و سران طوایف، کارشناسان و فرهنگیان، دانشگاهیان و خلاصه همه کسانی که دلشان برای این خطه می تپد، باید از هم اکنون دست بکار شوند و با مذاکره و گفت و گو با بیگدلو ، وی را برای کاندیداتوری برای انتخابات مجلس آینده از حوزه انتخابیه پارس اباد و بیله سوار راضی کنند. مطمئناً اگر ایشان کاندیدای نمایندگی شوند در اولین مرحله و با رای بالایی راهی مجلس می شوند. باور کنید پارس آباد تنها چنین افراد شایسته و متعهد و مخلص از این وضعیت نجات می دهند. از همشهریانم درخواست می کنم نظرات خود را در خصوص پیشنهاد بنده مطرح نمایند.

سلامی

نمی دانم از شنیدن این خبر نارحات شوم یا خوشحال. خوشحال از این بابت که بالاخره یکی از مطالبات اساسی و اولین خواسته مردم پارس آباد در سفر ریاست جمهوری محقق شد و ناراحت به این خاطر که در حالی طرح الحاق پارس آباد به مصوب شد که باعث و بانی اصلی آن که ایرج بیگدلو فرماندار قبلی منطقه بود به دلایل عدم حمایت که هیچ به لحاظ سیاسی کاری و شیطنت بزرگان در استانداری و عدم پشتیبانی قاطع نماینده منطقه و گهی به زین و گهی به نعل زدن های برومند، مجبور به استعفا شد تا این شهرستان محروم از نعمت این مرد بزرگ و توانمند و کاری(بیگدلو) شود. این وضعیتی که من دچارش هستم در چهره اکثریت مردم منطقه هویداست. چه خوب بود به دنبال تصویب این الحاقیه، پارس آبادی ها در حضور بیگدلو به شادی می پرداختند ولی انگار که با استعفا و رفتن وی غبار غم بر سیمای شهر و تک تک اهالی قدرشناس و نجیب آن پاشیدند. به هر حال از دور دست این مدیر لایق و بسیار توانمند را می بوسم و از خداوند قادر و توانا برای ایشان در هر کجای ایران اسلامی که هستند، آرزوی توفیق و بهروزی دارم و امیدوارم روزی با مساعد شدن اوضاع سیاسی استان و منطقه، بتوانیم دوباره از تجربیات، دانش و علم و حلم و وجود ایرج بیگدلو بهره مند شویم. انشاالله

مهدوي جان

با سلام برای معرفي کاندیداتوری فرماندار سابق انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه پارس اباد و بیله سوار احساساتي نشويد و زود نمره خوب به كسي ندهيد . و كانديداي آينده مجلس دهم حوزه انتخابيه پارس آباد وبيله سوار از بطن و متن مردم خواهد بود انشاا… از جمله نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي جناب آقاي فهيمي و ريس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر جناب آقاي عباس تابش خواهد بود انشاا…

محمد همتی

با سلام خدمت دوستان و مردم منطقه، با پیشنهاد خوب آقای مهدوی کاملاً موافقم. این شهرستان قابلیت و امکانات بالقوه زیادی دارد و تنها با روی کارآمدن ایرج بیگدلوها، پارس آباد می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه واقعی قرار گیرد. باید از هم اکنون برای انتخابات آتی دست بکار شویم و با کنار گذاشتن قوم گرایی و طایفه بازی و جناح بازی، یک دست و یکصدا و حفظ اتحاد و و حدت برای بیگدلو (البته اگر قبول کند) فعالیت کنیم و به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

مهدوي جان

جناب همتي جان
با سلام مصوبه الحاق منطقه آزاد تجاري مغان ربطي به مديريت شش ماهه فرماندار سابق ندارد اين مصوبه مطالبه به جد و تلاش امام جمعه و نماينده ولي فقيه محبوب استان جناب آقاي دكتر وحجت الاسلام عاملي از مطالبات افكار عمومي منطقه مغان بوده . فرماندار سابق در مقابل امام جمعه استان محبوب استان و استاندار و مجمع نمايندگان جرات حرف زدن در سفر ريس جمهور و هيات دولت نداشتند اين فرماندار شش ماهه چه قدرتي داشت در شوراي اداري استانداري با ريس جمهور حرفي بزنداين امام جمعه بود راه آهن پارس آباد ومنطقه آزاد تجاري رو مطرح نمودند نمايندگان استان كجا بودند و فرماندارپارس آباد كجا بودند جناب آقاي همتي اطلاعاتان رو بروز كنيد نگذاريد تنبلي چشم و سياست و منطق شما رو احاطه كند.

كارمند

با سلام بنده موافق كانديداي از خود متن وبطن حوزه انتخابيه شهرستان پارس آباد وبيله سوار هستم به جوانان خود ارج بنهيم نه به غير بومي

بهروز نوری

با پیشنهاد اقای همتی و مهدوی موافقم چون جناب آقای بیگدیلو لیاقت بیشتر از این را نیز دارند و در این شهر نیز انسانهای بزرگی هم هستند برای خدمت به این منطقه

روحی

آقا مهدی سلام-چرا اینجنین فرماندار قبلی را تخریب می کنید و خدمات شایسته ایشان را نادیده می گیرید. اگر متن پیام فوق و متن سخنرانی بیگدلو را خوانده باشید متوجه می شوید که ایشان اولاً از حمایت های قاطع امامان جمعه اردبیل و پار س آباد قدردانی کردند و در سخنرانی خود در روز تودیع و معارفه فرماندار در کمال خشوع و خضوع گفتند که کسی نباید بحث الحاق به منطقه آزاد را مصادره به نفع کند و همه را از جمله کارندان جزء و حتی آبدارچی فرمانداری را در انجام کار سهیم و شربک اعلام کردند. در ثانی ما هم دیدیم که حضرت آیت الله عاملی به شدت از طرح الحاق شمال استان به منطقه آزاد حمایت کردند و در این زمینه چند بار در خطبه های نماز جمعه صحبت کردند و در سفر ریاست جمهوری نیز سنگ تمام گذاشتند. آقای بیگدلو خود از حامیان جدی حاج آقا عاملی بود و هست و به ایشان اردات داشتند و دارند. بحث اینجاست که جرقه این کار بزرگ را آقای بیگدلو زدند و شبانه روز پیگیر قضیه بودند. لذا نباید ناسپاس و نمک نشناس باشیم و خدمات این مردم بزرگ را نادیده بگیریم . در ضمن در شورای اداری استان قرار نبود و نشد فرمانداران سخنرانی کنند و نه تنها فرماندار پارس آباد بلکه هیچکدام از فرمانداران استان در این جلسه صحبت نکردند.

مانو

من نمیدونم چرا هیچکس حتی اونهایی که طرفدار پر و پاقرص بیگدیلو هستند در مقابل این سوال بنده جوابی ندارند که خروجی جناب بیگدیلو برای شهرستان چه بوده است؟وی چه کار مثبتی برای این شهرستان محروم انجام داده که برخی ها سنگش را به سینه می زنند؟مشکل ما این بوده و هست که غریبه پرستیم وگرنه آن منطقه آزاد تجاری-صنعتی که بیگدیلو در بوق و کرنا می کند با پیگیری های شخص استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در استان به ثمر رسیدچنانچه یک ماه بعد از استعفای بیگدیلو با مذاکراتی که اخیرا توسط استاندار انجام یافت به ثمر رسیده است.اگر منطقه آزاد، اقدام بیگدیلو است پس چرا نماینده عالی دولت در استان پیگیر جدی آن است حتی بعد از رفتن بیگدیلو.

مهدي

عليكم السلام روحي جان
بنده به جنابعالي وفرماندارتان ارادت دارم من اطلاعات خودم رو نوشتم وهدفي جز اين نداشتم ميخواستم مردم وهم ولايتي مان رو روشن است روشنتر كنم

مهدوی

باسلام خدمت استاد بزگوار جناب مهندس نصیری (مدرس زمان)
بی شک انتصاب جنابعالی برای مردم شریف وولایت مدار پارس آباد واهالی استان منشاء خیرات وبرکات عظیم خواهد بود توسعه منطقه مغان باعنایت حضرت حق وپیگیری هایی حضرت عالی شاهد خواهیم بود از جسارت وکاردانی جنابعالی که سراغ داریم انشالله عمران آبادانی درآن منطقه به وقوع خواهد پیوست – یاحق خدمت گذاران مانده گارند .

رضا

نماینده باید از بطن مردم و اهل منطقه مغان باشه لطفا آقایان بخاطر بیگانگان خودشون رو اذیت نکنن چون اگه عرضه داشتن تو شهر خودشون فرماندار میشدن.

مغان دور

بنده هم با صحبت ها وگفتهای شما کاملا موافق هستم شهری یا منطقه ای که میخاد به توسعه و پیشرفت دست یابد باید مدیرانی از جنس خود باشد تا بتواند به شهرخود از ته قلب کارهایی انجام بدهد و نسبت به منطقه ای خودش غیرت وتعصب داشته باشد و امیدوارم کسانیکه به سمت نماینده و فرماندار و شهردار یا هرسمتی که در شهر داریم بیاید از وجود و خون شهر خودمان باشد البته یادمان نرود باسوابق فراوان وکوله باری از تجربه بتواند در مدیریت های شهری لیاقت خود را نشان بدهد…شهرستان مغان نه تنها در ایران با کلمه مغان شناخته شده بلکه شهرستان پارس آباد نیز چنین جایگاهی کشور دارد وخواهد داشت فقط کسانی میخاد واقعا به منطقه وشهرعزیزمان پارس آباد غیرت وتعصب باطنی داشته باشه امیدوارم به امیدخدای منان ان روز مقدس وعزیز برسد تا شهرمان به آن جایگاه ویژه خود هر چه زودتر برسد انشالله………….یادم نرود در اینجا به همه شما کاربران محترم وهموطنان عزیزم بگویم بنده طرفدار هیچ حزبی و طایفه و کاندیدی نیستم فقط دلم برای شهرپارس آباد می سوزه تا کی تا کجا این وضعیت را خواهیم داشت………………………..