امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 14th, 2015 8:58 | کد خبر : 9264 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

افکار عمومی مغان در انتظار تصمیم ناصرنصیری

وزیر کشور با تاکید بر اینکه کلید انتخابات در وزارت کشور زده شده است گفت: من یک بخشنامه به تمامی دستگاه‌های مرتبط با وزارت کشور ارسال کرده‌ام که هر کس می‌خواهد فعالیت انتخاباتی داشته باشد و یا طرفدار حزب و گروهی باشد، تا اول اسفند ماه می‌تواند استعفا بدهد و بعد از اسفند، هیچ استعفایی را نمی‌پذیرم.

با نزدیک شدن به اول اسفندماه آخرین فرصت استعفای مدیران زیرمجموعه وزارت کشور برای ورود به رقابت های انتخابات مجلس دهم، مهندس ناصر نصیری باید با لحاظ تمام شرایط،جوانب و عواقب ماندن در فرمانداری یا نامزدی در انتخابات مجلس، تصمیم سرنوشت ساز خود را بگیرد.

از یک سو مسوولیت سنگین فرمانداری پارس آباد مغان و انتظاراتی که از مدیری توانمند همچون ناصرنصیری در مردم و مسوولان ایجاد شده است ترک زودهنگام فرمانداری را نامتعارف جلوه می دهد.

از سوی دیگر محبوبیت غیرقابل کتمان ایشان در گرمی مغان، بی اعتنایی به مردم و نادیده گرفتن اقبال و استقبال عمومی را ناممکن کرده است.

هرچند در مسیر حرکت این فرزند رشید مغان تا کرسی مجلس دهم، سنگی همچون احراز صلاحیت نیز می تواند مانع راه شود اما با عنایت به توجه دولت اعتدال به اصلاح طلبان، ملاحظاتی این چنین نمی تواند دلیل کافی برای بی توجهی به استقبال مردم باشد.

از منظر دیگر تصور نمی شود جایگزینی برای ناصرنصیری وجود داشته باشد و احتمال معرفی فرد دیگری از سوی وی برای ورود به صحنه انتخابات در گرمی مغان، نظر قاطبه ی دوستداران و طرفدارانش را جلب نخواهد کرد.

درهرصورت باتوجه به شمار کثیر هواداران مهندس نصیری و تاثیر حضور یا عدم حضور وی بر توفیق یا عدم توفیق نامزدهای احتمالی، آمدن یا نیامدن ایشان به صحنه انتخابات، از موضوعات مهم محافل سیاسی و اجتماعی گرمی مغان است و از آنجائیکه اول اسفندماه، به منزله نام نویسی ایشان برای کاندیداتوری مجلس تلقی می شود افکار عمومی به تصمیم سیاسی وی چشم دوخته است.

منبع : آینه

http://aieneh.blogfa.com

اخبار مرتبط

نظرات

مرد

احتمال اینکه ایشان استعفا داده اند بیشتر است و این تغییرات در طول یکسال بنظرم فقط مردم پارس آباد ضرر کرده است

بابک آدیگوزلی

با سلام و احترام.
جناب نصیری موقعی که پست فرمانداری را قبول کرد معلوم بود چیزی به انتخابات نمونده و از آنجا که شناختی به جناب نصیری دارم و ارزش و احترامی که جناب نصیری به مردم پارس آباد دارد به یقین فرمانداری را به کاندیدای انتخابات ترجیح خواهد داد که این کار هم نشان از علاقه مدیریت و محبت او به مردم دشت مغان می باشد.
با احترام. بابک آدیگوزلی

علی

نصیری ناکارامد ترین فرماندار بوده

زارعی

باسلام و تحییات
جناب نصیری یکی از مسوولان توانمند این مملکت هستن ایشان قبل از اینکه به پارس آباد بیان میدانستند اندک زمانی بر این منصب هستن از لحاظ اینکه ایشان چرا آمدن خود جای شکر دارد که دست خیلی ها که بعداز فرماندار سابق جناب بیگدیلو بر چپاول فرمانداری برنامه ریخته بودن برنامه هاشون نقش بر آب شد واز جهت دیگر این شهرستان برای چندمین بار با استعفای مسوولین دلسوز روبرو میشود امید است قدمی مضاعف برداشته شود

ناشناس

بهتر است آقای نصیری جهت خدمت هرچه بیشتر به مغان ،وبا توجه به اینکه مردم گرمی مصرانه حواستار حضور وی در انتخابات هستند ،با ارج نهادن به خواست مردم گرمی در انتخابات دوره بعدی مجلس شرکت نمایند

دلسوز وطن

مدیریت با تمجید هواداران نزدیک به یک فرد محقق نمیشود بلکه بانگاه مدیریتی یک مدیر رصد میشود.اتفاقا آقای نصیری ازهمان لحظه حضور نگاه کاملا جناحی وحزبی ومنافع گروهی به موضوع داشته است .چراعلاقه ایشان به پارساباد درسالهای ماضی گل نکرده بود؟چرا نزدیک انتخابات مدیران مغان دوست شده اند.نوادر پارساباد منفعت طلبان رابه خوبی میشناسد.

جهانشاهی

آقای نصیری هیچ برنامه ای برای پارساباد ندارد.

محمد علی راستگو

آقای نصیری به قصدزمینه سازی برای حضوردرانتخابات مجلس درشهرستان گرمی فرماندار پارس آباد شد.از ابتدای حضور،مشاوران غیرکاردان به او مشاوره دادند اوبا شیب تند به قصد ایجاد تغییرات جناحی با نماینده شهرستان درافتاد ودراین چالش مجالی برای پرداختن به مشکلات شهرستان نیافت.بهترین گزینه برای ایشان که محبوب اصلاح طلبان شودشرکت در انتخابات است.وگرنه ماندنش شایعه نداشتن صلاحیت او رابرای انتخابات مجلس تقویت می کند که آن هم صلاحیت حضور او را درسمت فرمانداری مخدوش میکند.

جلال

دوستان عزیز ایشان دیگر از اسفند ماه در پست خویش نیستند

دانشجویی از تهران

باسلام
اگر آقای نصیری از سمت فرمانداری استعفا دهد خیلی چیزها روشن خواهد شد وسیاهی آن در رزومه ی کاری بعضی مسئولین لجباز خواهد ماند و البته در این بین ضرر اصلی را مردم میبرند که شهرشان جولانگاه بازی های سیاسی شده است.
خوب هست کسانی که سنگ این مردم را به سینه میزنند و فقط بلدند حرف بزنند کمی به قول خودشان تدبیر داشتند و این افتضاح رو به بار نمی آوردند. والسلام علی من اتبع الهدی

نصیری همون بهتر که بره

علی اکبر

خدمت دوستان و همشهریان عرض کنم که آقای نصیری اصلا تو باغ نیستند نمی دونم مردم شهرستان گرمی با آن همه شعور سیاسی بالا به آن شخص رای داده اند

جهانشاهی

نقد وبررسی باید متکی به دلیل باشد.از توانمندی آقای نصیری همان بس که بجای معرفی برنامه هایش ازبرخوردها ومدیریت چکشی بهره می گیردکه قطعا موفق نخواهد بود.قضاوت برعهده مردم فهیم مغان است.اولین برخورد نصیری بامدیران صادق ، توانمند، ولایتمدار، خادم به ملت، خانواده شهداوجانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده است.که مثل بمب خوشه ای درسطح استان وحتی کشور انعکاس رسانه ای دربین آحادقلم وعوام وخواص داشت.لیکن بعضیها انتظارچنین واکنشهای منطقی وکوبنده را ازقاطبه مردم وکارکنان دولت نداشتند که بعضپیها را ازکرده ی خود پشیمان نماید.پس دوست عزیزم جناب زارعی که درصدرنظرات ، ازتوانمندی نصیری گفته ای توجه داشته باشیم.توانمندی ، باشعارهای رنگ ولعاب باخته سطحی وعوام پسند وگریه و زاری درمقابل مردمی که مدیر شیردل میخواهند نیست.بلکه به سابقه، درایت، رفتارهای استراتژیک مدیریتی، ولایی، خدایی، مردمی بودن به مفهوم واقعی ویک رنگ بودن درمقابل خدا، خلق ورهبری است.پس بیاییم به شاخصه های یک مدیر توانمند وارزشی توجه کنیم.

زارعی

با عرض سلام خدمت برادر یا خواهر عزیزم جهانشاهی
فرمایشات شما متین ولی با این مشخصات و معیارهای که شما فرمودین من هم همراهتان هستم و دعا میکنم که خدا ظهور امام زمان عج الله را نزدیک کند چون فقط ایشان این شخصیت را دارند پس همه باهم
الهم عجل الولیک الفرج

ناشناس

جناب زارعی ،مدیریت براساس تجربه و آموخته ها مهیا میشود نه چیزهایی که شما میگویید. فرمانداری که در جلسات رسمی خطاب به اعضای جلسه اظهار میدارد شماها مباحثه کنید و بنده نیز یواش یواش موضوعات را یاد میگیرم،بهتره که بره و اصول اولیه مدیریت را یاد گرفته و بعد ادعای مدیریت بکند.افکار عمومی دیگر چنین چیزها را قبول نمیکند.