امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 25th, 2016 8:29 | کد خبر : 18185 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تغییر مدیران در پارس آباد ربطی به انتخابات ندارد

فرماندار پارس آباد گفت: عزل ونصب و جابجایی مدیران در این شهرستان مرزی ربطی به انتخابات و مسایل سیاسی ندارد.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشداران تازه کند و اسلام آباد این شهرستان افزود: عزل و نصب مسوولان دستگاه های اجرایی در رده ها و سطوح مدیریتی کشور امری طبیعی است و در تمام دولت ها این اتفاق افتاده است.

وی با استناد به فرمایش امام علی (ع) اظهار کرد: مدیریت و مسئولیت در حکم امانتی است که برای مدتی معین به افراد سپرده می شود و نباید به عنوان طعمه به آن نگریسته شود.

وی با اعلام اینکه مدیرانی که خود را با برنامه های و سیاست های دولت تدبیر و امید وفق ندهند کنار گذاشته می شوند، ادامه داد: تغییر و جابجایی مدیران بدون انگیزه های سیاسی و با رعایت اصل شایسته سالاری صورت می گیرد.

وی از تدوین برنامه های اقتصاد مقاومتی برای رونق و آبادانی هرچه بیشتر منطقه خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این برنامه ها و طرح ها، شاهد پیشرفت روز افزون و توسعه هرچه بیشتر منطقه و بهود وضع معیشتی مردم خواهیم بود.

صمدی فعال سازی کارخانه ها و طرح های اقتصادی راکد و نیمه فعال را از اولویت های مهم در این شهرستان عنوان و بیان کرد: هدف گذاری های ما در سال جاری در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه است.

او به اشاره به برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید افزود: دولت یازدهم به رغم محدودیت ها، گام های بلندی را برای رونق اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم برداشته است.

فرماندار پارس آبادمغان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شکل سالم را از توفیقات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با تعامل و انسجام کامل بین دستگاه ها و عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات ، در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار همانند سایر حوزه های انتخابیه استان، انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم و بدون هیچ گونه جانبداری از کاندیدای خاص برگزار شد.

در این جلسه با اهدای لوح و هدیه از بخشداران قبلی تازه کند و اسلام آباد قدردانی و “عدالت حاجی پور” به سمت بخشدار جدید اسلام آباد و “محمد علیزاده” به عنوان بخشدار جدید بخش تازه کند معارفه و مشغول شدند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

همشهری

واقعا متاسفم برای معاونین استاندار و شخص استاندار آقای مهندس عبدی از نیروها ی فعال و یادگار شهدا بودند.

مغانی

وای بر دکتر پورحسین چقدر بی تفاوت هستن به این انتصاب و……………………………………

عدالت

قسم حضرت عباس یا دم خروس

علیرضا محمدی

اتفاقا تحولات سیاسی داخلی دو دهه اخیر نشان می دهد که بیشتر تغییرات و جابجایی مدیران با انگیزه های سیاسی صورت گرفته است. علی الخصوص زمانیکه تغییرات شتابزده و ناگهانی باشد. از سوی دیگر در عصر ارتباطات مردم به اندازه لازم به خود آگاهی های لازم رسیده اند و هر دیدگاه و موضع گیری مسئولان را با جان و دل مورد پذیرش قرار نمی دهند.

علیزاده

مغان شده حیاط خلوت اردبیل در حالیکه حیات مردم نادیده گرفته شده. با توجه به پتانسیل بالای کشاورزی در مغان .وجود نعمت بزرگ رودخانه ارس،دارا بودن گمرگ در منطقه ،داشتن دو شرکت عظیم کشت وصنعت مغان و پارس و فرودگاه که به فراموشی سپرده شده و وجود نخبگان و فرهیختگان و استعداد بالای جوانان در تمام عرصه های اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی ،فرهنگی ، هنری و ورزشی که ستون اصلی استان میباشد و بدون مغان استان اردبیل هیچ است باید به مغان توجه ویژه گردد. نه اینکه تیشه به ریشه این منطقه بزنند و دود آن به چشم مردم مظلوم مغان برود ودر آخر خود استان و کشور با پسرفت مغان متحمل زیان شوند .چرا به چشم غریبه به مغان نگریسته میشود ؟چرا با تبعیض رفتار میشود ؟چرا فقط زمان انتخابات مغان به یاد می افتد؟ چرا جاده مغان به اردبیل مثل یک قتلگاه است ؟و صدها انسان در این جاده جان خود را ازدست داده اند و منطقه ضربات سنگین معنوی و اقتصادی در این خصوص خورده چرا کشت وصنعت مغان رو به نابودی است ؟چرا در طول سال چندین مدیر و مسئول از فرماندار گرفته تا رئیس ادارات عزل میشوند ؟اگر این مدیران توان کار در انجام وظایف محوله را ندارند اصلا با چه معیاری به این افراد مسئولیت داده میشود ؟به قول فرمایش امام جمعه محترم شهرستان پارس آباد منطه مگر کارگاه آموزشی مدیران است .حال با وجود این مشکلات که فقط چندین نمونه از صدها مشکلات منطقه بیان شد در اهداف دولت که تدبیر و امید است چه تدبیری در رفع مشکلات مغان اندیشیده شده و مردم به چه امیدی صبر کنند .رضایت مردم با تامین نیازهای قانونی و بحقشان ،رضایت خداوند را بدنبال دارد پس جناب استاندار رضایت خدا را در نظر بگیرید و مردم مغان را در باتلاق مشکلات رها نکنید.
ومن ا… التوفیق

ناشناس

مسئول محترم مغانه، در درج نظرات دقت لازم وجود ندارد و اکثر نظرات موجود، بی محتوا خالی از آداب نگارشی و رسانه ایست.

عدالت

آقای ناشناس یک شهروند هستم و نه نماینده مغانه هستم و نه مدافع ولی باید عرض نمایم اگر نظرات باب میل شما نیست باید قبول نمایید که حرف حق تلخست و حتما” شما دلتان میخواسته تعریف و تمجید بشنوید و بهبه و چهه بگویند شما نیز کیف کنید برادر انتقادات در راستای پیشرفت مغان ورفع مشکلات منطقه میباشد واگرمطالبی از لحاظ نگارشی مشکل دارد اینها فقط بهانه است شما به اصل انتقاد معترض هستین و نمیخواهین اتفاقات منتطقه برای تنویر افکار عمومی منتشر شود.