- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

تضمین سلامت جامعه به سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان بستگی دارد

حجت الاسلام سید سعید رشادی در دیدار رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان پارس آباد افزود: ورزش یکی از مهترین مسائلی است که باید مورد توجه مسئولین کشوری و استانی در این منطقه قرار بگیرد زیرا تضمین سلامت جامعه بستگی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان است .

وی ادامه داد: کشورهای توسعه یافته از ورزش به عنوان راه حل جهت پیشگیری از وقوع جرم و جنایت و جلوگیری از بزهکاری اجتماعی و اعتیاد استفاده می کنند و به لحاظ اهمیت این حوزه سرمایه گذاری های کلان و هدفمندی در این زمینه انجام می دهند.

وی با اشاره اهمیت ورزش در شادابی و نشاط اجتماعی و فردی، بیان کرد: ورزش باید از تجاری سازی خارج و به سمت همگانی کردن آن سوق داده شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان پارس آباد افزود : استعداد یابی یکی از مهترین وظایف اداره ورزش و جوانان است که باید با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاههای اجرایی انجام گیرد تا چهره های گمنام و مستعد که توانایی حضور در تیمهای ملی را دارند شناسایی و معرفی شوند .

در پایان این دیدار انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از رهنمودهای امام جمعه ، گزارشی مبسوطی از فعالیت این اداره ارائه کرد.

۱ ۲