امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 13th, 2015 11:44 | کد خبر : 12645 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تصمیم سیاسی جناح میر قسمت موسوی برای انتخابات آتی چه خواهد بود ؟!

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر حضور میرقسمت موسوی نماینده کنونی مردم مغان در مجلس شورای اسلامی در انتخابات مجلس خبرگان شنیده می شود که جدا از صحت و یا نادرست بودن آن باید از هر حیث بررسی شود.

به گزارش مغانه به نقل از آزادلو، البته از ماه ها قبل خبر حضور محمود علایی فرماندار سابق در محافل شنیده می شد، اما در روزهای آخر حضور خود در فرمانداری و تهیه کلیپ انتخاباتی از فعالیت خود تقریبا مهر تأییدی بر این شایعه در میان مردم زده شد.
بیشتر تحلیل گران سیاسی بر این عقیده اند میرقسمت موسوی که سابقه دو دوره نمایندگی مجلس را در پرونده خود دارد، امکان عقب نشینی و شرکت در انتخابات مجلس خبرگان را ندارد. اما برخی ها معتقدند با توجه به خیز علایی از ابتدای حضور خود در سمت فرمانداری این شایعه رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفته و در نهایت علایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و موسوی برای مجلس خبرگان شرکت خواهد کرد.
از سوی دیگر زمزمه های حضور فتوحی گزینه دیگر جناح موسوی برای انتخابات اوج گرفته است. چندگانگی گروه برای انتخاب یک فرد فارغ از موسوی موضوعی است که از نظر کارشناسان نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.
اما باید دانست هیچگاه این جناح در صورت شرکت نکردن موسوی بر اجماع کامل نخواهند رسید. برخی گفته ها نیز از وجود اختلافات جزئی در میان ترکیب جناح موسوی خبر می دهند که بر گفته فوق صحه می گذارد.
حال باید منتظر ماند تصمیم گروه موسوی که آینده سیاسی این جناح را نیز رقم خواهد، چگونه خواهد بود؟

اخبار مرتبط

نظرات

پرهام

جناح وتیم وشخصیت حاج آقاآنقدرقابل احترام وشکل گرفته است .که اسیرهواوهوس نمیشوند وعقلایی اتخاذتصمیم خواهندنمود امامن به عنوان یک نفر که مسایل منطقه واستان رارصدمینمایم پیشنهادمی نمایم حاج کاندیدای مجلس خبرگان شوند ودرگام اول ازکاندیداتوری جناب مهندس نصیری حمایت نمایند ودرگام بعدی ازجناب آقای علایی شخصیت متین وبزرگوارودوست داشتنی . به نوعی بدهی شان رابانصیری هم صاف میشود .