امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 4th, 2014 5:34 | کد خبر : 2692 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تصادف رانندگی در پارس آباد منجر به مصدومیت دو نفر و آتش سوزی شد

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد گفت: در اثر تصادف شاخ به شاخ دو دستگاه وانت پیکان گازسوز با یکدیگر و متعاقب آن برخورد یک دستگاه سمند که در جاده پارس آباد- اصلاندوز به وقوع پیوست، یکی از وانت بارها دچار آتش سوزی شد. پرویز حیدری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در […]

IMAGE634784659282187500

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد گفت: در اثر تصادف شاخ به شاخ دو دستگاه وانت پیکان گازسوز با یکدیگر و متعاقب آن برخورد یک دستگاه سمند که در جاده پارس آباد- اصلاندوز به وقوع پیوست، یکی از وانت بارها دچار آتش سوزی شد.

پرویز حیدری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این حادثه که ظهر امروز سه شنبه و در نزدیکی روستای “اوزون تپه” اصلاندوز رخ داد، راننده هر دو وانت پیکان مجروح شدند.

وی، ادامه داد: به دنبال وقوع این سانحه نیروهای امدادی پایگاه هلال احمر “سربند” بلافاصله پس از کسب اطلاع، به محل اعزام شدند و با اطفای حریق، از سرایت آتش به دیگر خودروها ممانعت کردند.

وی، اضافه کرد: دو مصدوم این حادثه برای مداوا، با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد منتقل گردیدند.

سرگرد “علی لطفی” فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، علت بروز این تصادف را انحراف به چپ یکی از وانت ها اعلام کرد و گفت: در این سانحه رانندگی به رغم برخورد شدید خودروها، رانندگان هر دو وانت بار جراحت سطحی برداشتند.

اخبار مرتبط

نظرات