امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 29th, 2015 9:12 | کد خبر : 15751 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ترکیب هیات بازرسی انتخابات پارس آباد مشخص شد+عکس

طی احکام جداگانه ای از سوی هیات بازرسی انتخابات استان اردبیل، رئیس و اعضای هیأت بازرسی انتخابات حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار معرفی شدند.

به گزارش مغانه، بر این اساس “محبوب حسینی” بخشدار مرکزی پارس آباد به عنوان رئیس، “غلامرضا آورند” دبیر و مدرس دانشگاه و “ذکرعلی نظرپور” معاون و سرپرست فرمانداری در دولت اصلاحات به عنوان اعضای هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار منصوب شدند.

۵۴۲-modified44444

اخبار مرتبط

نظرات

میثم.م

با سلام
یکی از یکی بهتر و با تجربه تر . همه چیز به خوبی پیش می رود.

یک ایرانی مقیم پارس آباد مغان

کاش ترکیب هیا”ت بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابات پارس آباد مغان از آحاد مردم و نخبگان انتخابات می شدند چون هر سه نفر انتخاب شده گان در یک فکر و اندیشه بوده و هر سه تایشان معلم میباشند بنظر من حفیر درست انتخاب نشده اند آنهم از سوی هیا”ت بازرسی استان اردبیل ( استانداری) در دولت تدبیر و امید ؟؟؟؟؟؟؟

شهروند

با سلام و تشکر از مدیر سایت مغانه که نظرات را انتشار میدهید بدون غرض ورزی ، متاسفم برای برخی سایت های منطقه وابسته به جاهایی که همیشه با جهت گیری بر خلاف نظر اکثریت مردم حرکت میکنند . اون سایتها نظرات را که موافق با افکارشان که فکر میکنند صحیح است منتشر میکنند .مغانه یک سایت مردمی با مدیریت با انصاف می باشد .این افراد دارای تجربه فراوان در انتخابات دارند موفق و موید باشند . با تشکر

علی

رمز موفقیت همه جانبه مغانه از صداقت و بی طرفی و غرض ورزی است و خواهد بود