امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 13th, 2016 6:47 | کد خبر : 18551 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تخصیص۲۷۰میلیارد ریال اعتبار به پارس آبادمغان

فرماندار پارس آباد مغان گفت: در سال جاری ۲۷۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته است که این رقم در مقایسه با پارسال ۹۰میلیارد ریال افزایش نشان می دهد.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی در جلسه شورای برنامه ریزی پارس آباد افزود: توزیع اعتبارات بر اساس اولویت با لحاظ کردن مصوبات هیات وزیران و تخصیص آن برای تکمیل طرح های نیمه تمام و ساماندهی مطالبات سال گذشته انجام میشود .

وی، شهرستان پارس آباد را از لحاظ طرح ها و شاخص جمعیتی دومین شهر بزرگ استان دانست و گفت: برخلاف سال های گذشته با توجه به منابع کشور امسال بیش از ۷۰ درصد اعتبارات ابلاغی تخصیص خواهد یافت .

۲_۳۴۹۸۳

وی از مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای شهرستان پارس آباد خواست در جذب به موقع اعتبارات مصوب اقدام کنند تا در روند اجرایی و تکمیل پروژه ها مشکلی پیش نیاید.

وی به قابلیت ها و استعدادهای بالای شهرستان در زمینه عمرانی ، اقتصادی و خدماتی و تولیدی اشاره و اظهار کرد:۱۰درصد اعتبارات جاری استانی است و ۹۰ درصد آن از طریق اعتبارات ملی مصوب شده است .

۴_۳۴۹۸۸

وی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت های اصلی و اساسی اعلام کرد و  مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای شهرستان را به اجرای این امر مهم فراخواند.

untitled

اخبار مرتبط

نظرات

از مسئولین خواهش میکنیم این مبلغو خرج جاده و آسفالت بکنن

همشهری

از فرماندار پر تلاش ومساعی منطقه تقدیر وتشکر مینمایم امیدوارم ایشان حداقل دو سال در این شهر بماند تا به وضعیت این شهر رسیدگی نمایند.از نماینده محترم منطقه به عنوان یک همشهری تقاضا دارم که نگذارند دکتر صمدی به این راحتی از این شهر بروند.