- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

بیگ علی زاده، رییس هیات نظارت بر انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد وبیله سوار شد

به گزارش مغانه، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل، بنا به پیشنهاد هیات نظارت استان و تصویب هیات مرکزی نظارت، آیت الله احمد جنتی، رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در احکام جداگانه ای روسای هیات نظارت بر انتخابات حوزه های انتخابیه استان اردبیل را به شرح زیر منصوب کرد.

“صفرعلی بیگعلی زاده” را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پارس آباد و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار منصوب کرد.

ابراهیم ابراهیم پور را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان اردبیل و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین منصوب کرد.

ترحم الله بخش را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان نیر و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی نیر منصوب کرد.

فراهم آذری را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان نمین و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی نمین منصوب کرد.

یعقوب محمدپور را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سرعین و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی سرعین منصوب کرد.

محمد اسدی را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان خلخال و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر منصوب کرد.

عزت الله محمودی کیوی را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کوثر و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی کوثر منصوب کرد.

ذوالفقار پناهی را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان گرمی و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمی منصوب کرد.

رضا صادقی راد را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بیه سوار و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی بیله سوار منصوب کرد.

سیدوهاب وهاب زاده را به عنوان رییس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان مشگین شهر و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشگین شهر منصوب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "بیگ علی زاده، رییس هیات نظارت بر انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد وبیله سوار شد"

#1 Comment By دلسوز مغان On 2015/10/08 @ 9:35 ق.ظ

نباید حضور یک کاندیدی را در مجالس را منوط به پیروز در انتخابات دانست و نباید سرنوشت یک منطقه را اینچنین نابود کرد..
از هموطنان عزیزم عاجزانه به عنوان یک مغانی درخواست میکنم این بار به دور از هرگونه احساسات پای صندوق های رای رفته و با همفکری و مطالعه بیشتر به فردی که در شان نام مغان باشد انتخاب کنیم…
با احترامی که به همه طوایف قائل هستم و دارم برای همیشه کلمه طایفه را برای همیشه از صحنه انتخابات منطقه مغان حذف کنیم تا انتخابات آبرومند در اسفندماه داشته باشیم انشالله