امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 18th, 2014 7:05 | کد خبر : 5878 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از 80 قلیان سرا در پارس آباد پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد از پلمپ 83 واحد قليان سراي فاقد مجوز در این شهرستان مرزي خبر داد.

30663333-1896975

سرهنگ الياس دلير  گفت: 72 واحد این قلیان سراها مربوط به پارس آباد و 11 واحد ديگر مربوط به بخش اصلاندوز است كه به دستور مقام قضایی منطقه و طی چند روز گذشته توسط ماموران انتظامی این شهرستان پلمپ شدند.

وي با بیان اینکه این طرح با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، گفت: این قليان سراها به علت فعالیت غیر قانونی و عدم توجه به قوانین و ضوابط ابلاغی پلمپ شدند و از فعالیت صنفی مالکان این واحدها نیز جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامي پارس آباد با بيان اينكه اين اقدام نه تنها رضايتمندي شهروندان اين شهرستان را فراهم كرده، بلكه آنها خواستار ادامه اين طرح نيز هستند كه در اين زمينه پلیس با اقتدار تمام با هر گونه تهدید اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای ایمن و سالم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و شهروندان نيز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره ‌تلفن 110 اطلاع دهند.

سرهنگ دلير تصريح كرد: عمليات شناسايي قليان سراهاي فاقد مجوز همچنان با هماهنگی مقام های قضایی در دستور کار جدی ماموران انتظامي پارس آباد قرار دارد و اين خواست تمام مردم اين منطقه از مسئولان ذيربط شهرستاني است.

منبع: آران مغان

اخبار مرتبط

نظرات