امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 8th, 2014 12:37 | کد خبر : 2391 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از 750نفر از فرهنگیان پارس آبادمغان عضو مجمع خیرین مدرسه ساز هستند

  رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد گفت: هم اکنون افزون بر 750نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته پارس آباد عضو این مجمع هستند. کریم صادقی به خبرنگار مغانه گفت: ماهانه در مجموع بالغ بر 20میلیون ریال از حقوق فرهنگیان عضو، کسر و به حساب مجمع واریز می شود. وی، با اعلام اینکه چهار […]

 

32 300x197 خیّرین پارس آبادمغان 22باب مدرسه ساختند

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد گفت: هم اکنون افزون بر 750نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته پارس آباد عضو این مجمع هستند.

کریم صادقی به خبرنگار مغانه گفت: ماهانه در مجموع بالغ بر 20میلیون ریال از حقوق فرهنگیان عضو، کسر و به حساب مجمع واریز می شود.

وی، با اعلام اینکه چهار باب مدرسه با 17کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در این شهرستان در دست احداث است، ادامه داد: تا کنون خیرین مدرسه ساز ۸۴باب کلاس درس در قالب ۲۲واحد آموزشی در این شهرستان مرزی احداث کرده اند و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

وی، بیان کرد: فرهنگیان این شهرستان علاوه بر امر مقدس مدرسه سازی، در بسیاری از کارهای خداپسندانه و عام المنفعه نیز پیشرو و پیشگام هستند.

وی، ادامه داد: هم اکنون دو باب مدرسه با مشارکت و همکاری خیرین مدرسه ساز در محله های باکری، محمدرضالو در حال احداث است.

صادقی، کمبود فضای آموزشی را از مشکلات جدی آموزش و پرورش این شهرستان دانست و بر ضرورت تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های یاد شده تاکید کرد.

او، مدرسه سازی را سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات صالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

صادقی، با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی مسوولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر آموزش و پرورش پارس آباد و نیز کمک های افراد نیکوکار، موجب رونق مدرسه سازی در این منطقه شده است، از شهروندان به خصوص افراد متمکن و نیکوکار خواست در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت فعالانه داشته باشند.

وی، گفت: در راستای مشارکت در جهاد مقدس مدرسه سازی، شماره حساب متمرکز 0106328342008مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس آباد نزد بانک ملی ایران آماده دریافت کمک های نقدی خیرین عزیز است.

 

اخبار مرتبط

نظرات