- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

بیش از ۱۰۰۰ جانباز در شهرستان پارس‌آباد وجود دارد

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از تسنیم، اکبر صمدی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) در سینما انقلاب پارس‌آباد اظهار داشت: اگر چند برابر این برنامه‌ها و جشنها برای جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شود نمی‌تواند قسمتی از فداکاری آنها را که به واسطه مجروحیت تحمل می‌کنند، جبران کند.

وی تصریح کرد: ما با این قبیل مراسمات به آنها ثابت می‌کنیم که قدردان فداکاریها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنها هستیم و فراموش نشده‌اند، چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه رشادتها و دلاورمردیهای این شهیدان والامقام به دست آمده و هیچ کاری نمی‌تواند این موضوع را جبران کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های شهداست که آرامش، امنیت و عزت در کشور به وجود آمده است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، بلکه باید از تمام توان و تلاش خود برای تحقق آرمانها و ارزشهای نقلاب اسلامی دفاع کنیم.

صمدی از ایثارگران و جانبازان معزز به عنوان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد و اظهار کرد: همه سرافرازی وسربلندی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان مرهون فداکاریهای شهدا و ایثارگران است و تمامی مسئولان و آحاد مختلف مردم وظیفه داریم به ادامه راه این عزیزان کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان به تعداد یک هزار و ۱۰۰ جانباز و ایثارگرو ۲۶۰ شهید وجود دارد که از این تعداد نیز ۶ شهید گمنام و ۷۳ آزاده سرافراز هستند.