امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 8th, 2013 2:13 | کد خبر : 2035 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از یک هزار و 800دانش آموز در مدارس استثنایی استان اردبیل تحصیل می کنند

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جاری افزون بر یک هزار و 900نفر دانش آموز در سطح این استان، تحت پوشش مدارس استثنایی قرار دارند. به گزارش روز یکشنبه مغانه، محمد حسن زاده، در بازدید از مدرسه استثنایی پارس آباد افزود: این تعداد دانش آموز در 41باب مدرسه استثنایی در […]

80879316-5080525

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جاری افزون بر یک هزار و 900نفر دانش آموز در سطح این استان، تحت پوشش مدارس استثنایی قرار دارند.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، محمد حسن زاده، در بازدید از مدرسه استثنایی پارس آباد افزود: این تعداد دانش آموز در 41باب مدرسه استثنایی در سراسر استان به تحصیل اشتغال دارند.

وی، تعداد معلمان و عوامل اجرایی مدارس استثنایی استان را 423نفر عنوان کرد و ادامه داد: رسیدگی به مشکلات تحصیلی دانش آموزان استثنایی، تامین تجهیزات و لوازم آموزشی مورد نیاز این واحدهای آموزشی از برنامه های اولویت دار مسوولان آموزش و پرورش استان است.

وی، از تکمیل، تجهیز و افتتاح ساختمان جدید آموزشگاه استثنایی پارس آباد در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در سال تحصیلی 92-91 یک باب مدرسه پنج کلاسه با 350میلیون ریال اعتبار توسط یک خیّر در اردبیل احداث و تحویل آموزش و پرورش استثنایی گردید.

 

اخبار مرتبط

نظرات